Katalogi firmowe mogą spełniać bardzo różne funkcje, ale niezmienna pozostaje jedna z nich – to wzmacnianie profesjonalnego wizerunku firmy i promocja usług oraz produktów. Nie jest prawdą, że realizację katalogów zlecają jedynie ogromne przedsiębiorstwa, choć faktycznie ta forma reklamy kojarzy nam się głównie z dużymi sieciami handlowymi lub biurami podróży. W praktyce jednak na posiadanie własnego katalogu może sobie pozwolić każda firma. Oczywiście pod warunkiem, że wie, jak to narzędzie później wykorzystać.
Nie ma co ukrywać – wydruk katalogów jest poważną inwestycją, dlatego przed podjęciem decyzji warto celowość tego działania dobrze przeanalizować. Tu przedsiębiorcy przyda się wsparcie merytoryczne. Agencja Reklamowa Soluma oferuje Ci swoje doradztwo w planowaniu strategii marketingowej, które pozwoli Ci ograniczyć koszty lub przeznaczyć je na to, co naprawdę przyniesie korzyść Twojej firmie.
Kiedy wydruk katalogów firmowych ma sens? Gdy jesteśmy w stanie zapełnić je treścią – to warunek niezbędny. Jeśli firma dopiero kiełkuje i nie ma się czym pochwalić przed klientami, to lepiej jest jeszcze poczekać ze zlecaniem tego dość kosztownego wydruku.
Jednak w przypadku, gdy staż przedsiębiorstwa pozwala mu na zaprezentowanie swoich sukcesów i bogatej oferty, wówczas katalog firmowy może być bardzo dobrym elementem przemyślanej strategii marketingowej.
Podstawowe funkcje katalogów firmowych, to:
Kluczowe znaczenie dla powodzenia katalogu (to znaczy jego poczytności i przyciągnięcia w krótkim czasie od edycji nowych klientów) mają:
Agencja Reklamowa Soluma zapewnia odpowiedni poziom obu składników. Katalog nie może bowiem być jedynie zbiorem zdjęć – należy je wzbogacić także o tekst, oczywiście odpowiednio sformatowany i rozmieszczony. W przypadku tak zaawansowanego projektu nie warto zdawać się na amatorskie działania – koszt wydruku jest zbyt duży, aby ryzykować uzyskanie kiepskiego efektu.
Dlatego proponujemy Ci kompleksowe przygotowanie katalogu – od analizy celowości, projektu graficznego, stworzenia treści, wydruku, aż po opracowanie strategii dystrybucji. Każdy z tych elementów składa się bowiem na sukces przedsięwzięcia.
Oferujemy także sam wydruk katalogów firmowych w różnych formatach:
Drukujemy na różnych rodzajach papieru o różnych rodzajach uszlachetnienia. Końcowy efekt zależy od wyboru każdego z tych elementów, ale w głównej mierze od opracowania katalogu na bazie spójnej wizji studia graficznego i Klienta. Lokowane w katalogu produkty lub usługi muszą zostać przedstawione w profesjonalny i sugestywny sposób, a także ciekawie opisane. W ten sposób zyskamy to, co w przypadku tego typu działań marketingowych jest najważniejsze – uwagę odbiorcy.
Poniżej znajdziesz kilka przykładów naszych realizacji. Jesteśmy do Twojej dyspozycji – użyj po prostu formularza kontaktowego.
Katalogi są nadal bardzo skutecznym narzędzie marketingu oraz prezentacji oferty, oferujemy wydruk standardowych katalogów:
Nasze studio graficzne pomoże Państwu w opracowaniu projekt graficznego katalogu.