Wybierz usługę i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.
Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)
Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.
Co znajdujesz, gdy wpiszesz w wyszukiwarkę nazwę Twojej marki/firmy/produktu? Google odsyła do stron konkurencji lub w ogóle nie zwraca żadnych wyników? A może jest jeszcze gorzej i trafiasz na same negatywne komentarze? To efekt tego, że zaniedbałeś kwestię kreowania pozytywnego wizerunku marki w sieci. Nie jest jeszcze za późno, aby to zmienić. Zainwestuj w profesjonalne opiniowanie w Internecie i chroń swoją markę przed obojętnością ze strony klientów.
Na czym to polega?
Opiniowanie w Internecie w wydaniu Soluma Interactive to kompleksowe działania mające na celu zwiększenie zaufania do marki. Poprzez publikację komentarzy, recenzji i opinii możemy trwale uwiarygodnić Twoją ofertę w oczach grupy docelowej. Opiniowanie znakomicie sprawdza się również z ramach strategii employer branding, czyli budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Cel jest prosty: użytkownik Internetu, który szuka oferowanych przez Ciebie produktów lub usług, powinien trafić na opinie, które świadczą o ich dobrej jakości i o świetnej reputacji przedsiębiorstwa. W ten sposób szybko przekona się, że ma do czynienia z marką, której warto zaufać.
W ramach tej usługi możemy Ci także zaoferować bycie rzecznikami Twojej marki. Będziemy bronić wizerunku przedsiębiorstwa przez pospolitymi hejterami, reagować na wszelkie negatywne opinie o produkcie czy usłudze, a także wywoływać merytoryczne dyskusje wśród użytkowników sieci, których celem jest popularyzacja marki w grupie docelowej.
Dlaczego warto zlecić opiniowanie w Internecie Soluma Interactive?
Mamy dużą bazę wiarygodnych kont na najważniejszych portalach konsumenckich, m.in. Opineo czy Ceneo.
Aktywnie poszukujemy Twojej grupy docelowej na portalach tematycznych, w mediach społecznościowych i na blogach.
Dbamy o wysoką wiarygodność publikowanych opinii, nie narażamy marki na straty wizerunkowe.
Opinie publikujemy cyklicznie, w dłuższym okresie, co przynosi znacznie lepsze efekty niż publikacje masowe.
Nie poprzestajemy na samej publikacji, ale wchodzimy w interakcję z użytkownikami, monitorujemy odpowiedzi i reagujemy, gdy ktoś próbuje zaszkodzić Twojej marce.
Opiniowanie w Internecie to jedna z tych kampanii, które nie przynoszą efektów od razu – musisz sobie z tego zdawać sprawę. Gwarantujemy jednak, że korzyści z tej inwestycji będą długofalowe i niezależne od ponoszonych przez Ciebie nakładów na reklamę.