Termin realizacji: 14 dni

Księga znaku

Opracowanie profesjonalnej księgi znaku w tym opis budowy znaku, zastosowanej kolorystyki, przykłady użycia...

2 979 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Utworzenie księgi znaku

    Stworzenie księgi znaku może obejmować:

    Opis znaczenia znaku – jest to bardzo dokładne wyjaśnienie wizji kreatywnej projektanta. Logotyp może być abstrakcyjny i nie zdradzać wprost, jaką markę identyfikuje. Potrzebne jest zatem wyjaśnienie, co projektant miał na myśli i w jaki sposób podkreślił charakter marki.

    Opis budowy znaku – w księdze znaku znajdą się techniczne szczegóły dotyczące tego, jak doszło do stworzenia logotypu i jakie elementy (np. typograficzne) zostały wykorzystane przez projektanta. Pozwoli to w przyszłości przygotować inne projekty zgodnie z zamysłem pierwotnego autora (logo musi wyznaczać kierunek identyfikacji wizualnej marki).

    Opis zastosowanej kolorystyki znaku – to, że logo na monitorze komputera ma np. błękitną barwę, wcale nie oznacza, że po wydrukowaniu będzie wyglądać tak samo. Aby uniknąć takich sytuacji (mających fatalny wpływ na spójność działań promocyjnych marki) w księdze znaku precyzyjnie określamy rodzaj zastosowanej kolorystyki. To znacznie ułatwia zadanie np. drukarni i eliminuje ryzyko popełnienia błędów w odwzorowaniu kolorów.

    Pole ochronne znaku – jest to wskazanie obszaru wokół logotypu, którego nie wolno wypełniać żadnymi innymi elementami, np. tekstem. Chodzi o to, aby znak pozostał czytelny i atrakcyjny dla odbiorców.

    Wersje monochromatyczną i achromatyczną – dzięki przedstawieniu logotypu w dwóch wersjach kolorystycznych (z pełną, oryginalną gamą kolorów oraz w opcji czarno-białej) można łatwo określić, jak znak będzie się prezentować na różnych tłach.

    Opis zalecanych rodzajów czcionek, kolorów tła – tutaj projektant wskazuje, które elementy graficzne niewchodzące w skład logotypu mogą zostać zastosowane w jego towarzystwie, nie zaburzając przy tym koncepcji znaku. Jest to bardzo ważne w przypadku zlecania projektu np. nośników reklamy, na których ma zostać umieszczony logotyp marki.

    Opis niepoprawnych rodzajów czcionek, kolorów tła – autor logotypu ostrzega przed stosowaniem konkretnych barw czy typografii w towarzystwie znaku, ponieważ mogłoby to znacznie obniżyć walory estetyczne logotypu i niekorzystnie odbić się na wizerunku marki.

    Przykłady użycia znaku – w księdze znaku znajdą się również wizualizacje materiałów, na których docelowo zostanie umieszczony logotyp marki. Będą to wizytówki, firmowe artykuły biurowe, samochody, stoiska reklamowe, uniformy pracowników oraz wnętrza i części zewnętrzne budynków. Dzięki temu właściciel marki od razu zobrazuje sobie wygląd logo na konkretnych, powszechnie używanych nośnikach.

    Oferta jest przygotowywana indywidualnie - w zależności od zakresu prac. Podano cenę minimalną od.

Wybierz opcje

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Logotyp to absolutnie najważniejszy element wizerunku marki. Dobrze zaprojektowane logo jest łatwe do zapamiętania, określa wartości marki, składa klientom konkretną obietnicę (jakości, niskiej ceny, przyjaznej obsługi etc.). Nawet doskonały projekt jest jednak bezużyteczny, dopóki nie zaczniemy się nim posługiwać – chociażby przy pomocy nośników reklamy, strony internetowej czy innych narzędzi komunikacji z klientami. Logo należy przy tym wykorzystywać zgodnie z wizją projektanta. Temu właśnie służy opracowanie księgi znaku. W Soluma Interactive oferujemy Ci przygotowanie księgi znaku w wariancie optymalnym, czyli opcję dla przedsiębiorców chcących mieć kontrolę nad każdym detalem.

Dla kogo?

Księga znaku to doskonałe rozwiązanie dla właścicieli marek, którzy planują szeroko zakrojoną ekspansję marketingową i nie chcą popełnić żadnego błędu na etapie zamawiania projektów graficznych zawierających logo brandu. Dzięki tej zaawansowanej dokumentacji dowiesz się wszystkiego zarówno o genezie powstania logotypu, jak i zalecanych oraz niedozwolonych formach jego wykorzystania. Przyniesie Ci to wymierne korzyści.

Najważniejsze jest to, że zyskasz grunt pod tworzenie spójnej strategii wizerunkowej marki. Zaoszczędzisz mnóstwo czasu (nie będziesz musiał za każdym razem odpowiadać na dziesiątki pytań drukarni czy studia graficznego) i pieniędzy (nie wydasz ich na coś, co z uwagi na np. przekłamania kolorystyczne nie może zostać wykorzystane w kampanii).

Zamów księgę znaku  w Soluma Interactive i zyskaj kompleksową wiedzę na temat logotypu Twojej marki. Zagwarantuje Ci to prawidłowe wykorzystanie logo w komunikacji marketingowej.

Uwaga: cena nie obejmuje projektu logo, wybierz wersję logo do zaprojektowania →

2 979

Cena netto (+VAT 23%)

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.