Wybierz usługę i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.
Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)
Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.
Dlaczego warto zamówić tanią stronę dla firmy w wersji Ekonomicznej? Bo to optymalne rozwiązanie dla Twojej firmy.
Setki razy słyszałeś, jak ważne we współczesnym biznesie jest posiadanie profesjonalnej strony internetowej firmy. Nie będziemy Cię tym ponownie zanudzać. Zamiast tego zadamy Ci proste pytanie: ile byłbyś w stanie przeznaczyć na produkcję witryny, która rzeczywiście wyróżni Twoją firmę na rynku i będzie elementem budującym zaufanie do marki wśród klientów? 2000 złotych? 5000 złotych? 10000 złotych? Zwolnijmy. Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną propozycję. Teraz możesz mieć znakomitą stronę internetową od 440 złotych netto i ani złotówki więcej! Zainteresowany? W takim razie przekonaj się, że opcja Strona Internetowa Ekonomiczna jest najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie.
Strona internetowa, która przyciągnie uwagę Twoich klientów
Doskonale wiesz, że w Internecie są miliony stron o różnej treści. Jedne są lepsze, drugie gorsze, ale wszystkie mają ten sam cel: przyciągnięcie uwagi użytkowników. Obecnie jest to bardzo trudne, ponieważ żyjemy w kulturze obrazkowej, mamy mało czasu na zastanawianie się, a wokół jest mnóstwo rozpraszających bodźców. W dokładnie takiej samej sytuacji jest Twój klient.
Jan Kowalski po wejściu na stronę internetową Twojej firmy ma mniej więcej 3 sekundy na podjęcie decyzji, czy na niej zostanie. To niewiele, prawda? Dlatego skuteczna strona musi być zbudowana zgodnie z koncepcją AIDA, czyli:
Do tej koncepcji często dodaje się też literę S, czyli satisfaction. Usatysfakcjonowany klient w przyszłości ponownie wybierze ten produkt lub usługę, a także poleci firmę swoim znajomym.
Tania strona internetowa idealnie realizuje ten schemat. W ciągu zaledwie 3 sekund przykuwa uwagę użytkownika, następnie zwiększa jego zainteresowanie, wreszcie przekonuje go do posiadania danego produktu i do jego zakupu. Dokładnie tak zostanie zaprojektowana Twoja witryna w wariancie ekonomicznym. I to za jedyne 440 złotych netto.
Zrywamy z twierdzeniem, że świetna strona internetowa musi być droga i jest dostępna wyłącznie dla bogatych firm. Ty także możesz sobie na nią pozwolić – nawet jeśli dopiero startujesz z biznesem i nie narzekasz na nadmiar środków. Pamiętaj, że zamawiając stronę dla firmy w wariancie ekonomicznym otrzymujesz nie tylko witrynę, ale też obszerny pakiet usług dodatkowych.
Dlaczego nawet tanią stronę internetową warto zamówić w agencji interaktywnej?
Gdy wpiszesz w Google frazę „tanie strony internetowe”, to jeden z pierwszych wyników odeśle Cię do portalu Allegro. Tam dosłownie roi się od ofert stworzenia niedrogiej witryny, pochodzących głównie od tzw. freelancerów – zwykle studentów czy uczniów nieprowadzących profesjonalnej działalności. Wielu przedsiębiorców wychodzi z mylnego założenia, że cenione agencje interaktywne nie oferują tanich stron internetowych. To nieprawda. Faktem jest, że nawet niedrogą stronę również warto zamówić w profesjonalnej agencji interaktywnej, do czego przekonujemy w naszym artykule.
Wiesz, co właściwie zamawiasz
Agencja interaktywna, która traktuje swoich klientów poważnie, nie sprzedaje kota w worku. Widząc ofertę zrealizowania taniej strony internetowej od razu wiesz, co obejmuje podana cena, czyli co tak naprawdę dostaniesz.
Jednocześnie agencja uczciwie informuje, za co ewentualnie trzeba dopłacić, aby strona mogła zostać zaindeksowana w wyszukiwarce Google – na przykład za usługę hostingową czy rejestrację domeny. Z góry znasz koszt tych usług i możesz podjąć decyzję, czy chcesz za nie dopłacić. Unikasz nieprzyjemnych niespodzianek na etapie rozliczenia, co w przypadku współpracy z freelancerem wcale nie jest takie pewne.
Możliwość zamówienia opcji dodatkowych
To, że na dziś planujesz zamówić bardzo tanią stronę internetową o mocno ograniczonej funkcjonalności wcale nie oznacza, że gdy przyjdzie co do czego, to nie zmienisz zdania. Agencja interaktywna jest gotowa, aby zrealizować usługę na takim poziomie, jakiego oczekujesz.
Jeśli np. uznasz, że jednak chcesz, aby profesjonalista napisał teksty na Twoją nową stronę, to agencja oczywiście się tym zajmie. Zaoszczędzisz mnóstwo czasu na szukanie innych wykonawców, nie ryzykując przy tym, że jakość zrealizowanej usługi będzie mocno odbiegać od Twoich oczekiwań.
Wiarygodny termin realizacji
Z freelancerami niestety różnie bywa. Sami wielokrotnie z nimi współpracowaliśmy i w końcu się z tego wycofaliśmy właśnie z powodu nierzetelności. Nie chodzi tylko o jakość realizacji, ale przede wszystkim o niedotrzymywanie ustalonych terminów. Profesjonalna, uznana agencja interaktywna nie może sobie na to pozwolić, ponieważ terminowość realizacji projektów również ma wpływ na jej wizerunek.
Legalnie zrealizowana usługa
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, a tym bardziej vatowcem, to prawdopodobnie miło byłoby otrzymać fakturę za zrealizowaną usługę, prawda? Taką możliwość masz wyłącznie wtedy, gdy zamówisz stronę internetową w legalnie działającej, zarejestrowanej agencji interaktywnej.
Freelancerzy w większości pracują na czarno, na zasadzie działalności nierejestrowanej lub w oparciu o umowę cywilnoprawną. Sam wiesz, jak problematyczne bywa rozliczenie tego w firmie. Faktura to faktura – w dodatku dzięki niej rzeczywisty koszt usługi jest jeszcze niższy.
Po poznaniu tych argumentów prawdopodobnie przyznasz nam rację i tanią stronę internetową zamówisz w profesjonalnej agencji interaktywnej. Oczywiście jesteśmy do usług.
Dlaczego tania strona internetowa jest… tania? To warto o niej wiedzieć
W przyrodzie, a już szczególnie w biznesie nic nie ginie. Skoro ktoś obniża cenę jakiegoś produktu lub usługi, to musi się to odbyć kosztem jakości – nie ma innej opcji, a darmowe obiady po prostu nie istnieją. W przypadku taniej strony internetowej niska cena zawsze jest okupiona zaniżeniem standardów poprzez ograniczenie jej funkcjonalności. Co to oznacza w praktyce? Dowiedz się, co sprawia, że tania strona internetowa rzeczywiście może być dostępna na każdą, nawet bardzo płytką kieszeń.
Powstaje w oparciu o szablon
Zacznijmy od tego, że tania strona internetowa nigdy nie jest projektowana od podstaw i nie powstaje na indywidualne zamówienie klienta. Bazą jest tutaj gotowy szablon graficzny, który może być jedynie delikatnie zmodyfikowany. Dlatego wybierając taką stronę nie spodziewaj się, że będzie unikalna.
Jest pozbawiona wielu elementów
Niska cena strony internetowej to zawsze pochodna „ogołocenia jej” z tych elementów, które nie są niezbędne do jej działania. Nie znajdziemy tutaj wielu zakładek, rozbudowanych grafik, elementów multimedialnych, wielowarstwowej mapy strony itd. Witryna jest prosta, przejrzysta, mało rozbudowana, co pozwala zachować atrakcyjną cenę.
Nie wymaga pracy zespołu kreatywnego
Tania strona to proste rozwiązanie zarówno na poziomie programistycznym, jak i graficznym. Klient de facto zamawia gotowy produkt, jedynie dopasowywany do jego marki pod kątem zawartości i elementów identyfikacji wizualnej. Dlatego w powstawaniu strony nie musi uczestniczyć cały zespół kreatywny, który – jak się pewnie domyślasz – składa się ze specjalistów oczekujących sporych stawek za swój wkład.
Często uwzględnia wkład własny zamawiającego
Wiemy, że wizja zapłacenia za stronę internetową kilkuset złotych zamiast np. kilku tysięcy wydaje się bardzo kusząca. Musisz jednak wiedzieć, że często niska cena jest uwarunkowana tym, że to po stronie klienta znajduje się część czynności standardowo realizowanych przez agencję.
Przykładem będzie tutaj zamieszczenie treści na stronie czy samodzielne opracowanie tekstów. Zajmuje to sporo czasu, bywa uciążliwe, dlatego agencja chętnie przekaże te kompetencje klientowi w zamian za obniżenie ceny.
Jej stworzenie zajmuje stosunkowo niewiele czasu
Czas w branży kreatywnej jest niezwykle cenny, ponieważ większości specjalistów trzeba zapłacić za każdą godzinę pracy – a uwierz, że mówimy tutaj o naprawdę wysokich stawkach (nawet kilkaset złotych za godzinę). Skoro więc tania strona internetowa powstaje stosunkowo szybko, ponieważ w znacznej części można powielić wcześniejsze schematy, to jej cena również staje się bardzo atrakcyjna dla zamawiającego.
Praktycznie wyklucza ryzyko po stronie agencji
Chodzi o to, że w cenie droższych stron internetowych, projektowanych na indywidualne zamówienie, agencja uwzględnia już ryzyko np. niezadowolenia klienta i konieczności wprowadzenia czasochłonnych poprawek. Nie musi to wynikać z niekompetencji agencji, ale np. z powszechnego w branży kreatywnej problemu: klient sam nie wie, czego oczekuje.
W przypadku taniej strony internetowej, tworzonej w oparciu o szablon, zamawiający praktycznie z góry wie, co otrzyma, dlatego ryzyko ewentualnego konfliktu jest niemal zerowe. Również dzięki temu agencja może zaproponować bardzo niską cenę.
Jak rozwijać już istniejącą firmową stronę internetową? Kilka darmowych wskazówek
Ze stroną internetową jest dokładnie tak samo jak z firmą: zawsze można coś ulepszyć, poprawić, rozwinąć. Nawet fantastycznie zaprojektowana witryna nie powinna leżeć odłogiem. Już na etapie jej zamawiania rozważ zaangażowanie się w dalszy rozwój firmowej strony internetowej, co możesz robić zarówno we własnym zakresie, jak i zlecając różne prace na zewnątrz. Kilka najlepszych propozycji omawiamy w naszym artykule.
Zacznij prowadzić blog firmowy
Nie planujesz prowadzić bloga na stronie? To błąd! Nie zakładaj z góry, że Twoja branża jest nudna i nie masz nic ciekawego do przekazania klientom. Blog może służyć edukowaniu, szerszemu prezentowaniu oferty, a także pomów w pozyskiwaniu ruchu z wyszukiwarki. To podstawowy sposób na stałe rozwijanie strony internetowej.
Pomyśl o stworzeniu działu aktualności
Pisanie bloga jest czasochłonne lub stosunkowo kosztowne, jeśli postanowisz skorzystać z usługi agencji content marketingowej. Dlatego wielu przedsiębiorców ostatecznie poprzestaje na dziale aktualności. Tutaj można publikować krótkie treści, pisane samodzielnie, przedstawiające jakieś istotne wydarzenia z życia firmy np. pozyskanie ważnego klienta). Dział aktualności zwiększa zaufanie do marki przedsiębiorstwa, ponieważ świadczy o tym, że firma się rozwija i rzeczywiście funkcjonuje.
Testuj różne rozwiązania, które mogą ułatwić Ci pracę i zwiększyć przydatność strony
Nigdy nie jest tak, że na firmowej stronie internetowej znajdują się wszystkie dostępne rozwiązania programistyczne. Z części trzeba zrezygnować dla oszczędności, z części dlatego, że nie ma pewności, czy rzeczywiście się sprawdzą.
Po pewnym czasie warto jednak potestować różne opcje i np. umieścić na stronie opcję czatu czy automatycznego łączenia z konsultantem po kliknięciu w ikonkę telefonu. Jeśli okaże się, że to nie działa, to wracamy do poprzedniego modelu. W grę wchodzi jednak scenariusz, w którym takie nowe rozwiązania rzeczywiście ułatwią Ci zarządzanie biznesem i znacząco zwiększą liczbę zapytań od klientów.
Modyfikuj i rozbudowuj treść na stronie
Strona internetowa bez treści jest praktycznie bezużyteczna, a już na pewno z punktu widzenia potencjalnego klienta. Pamiętaj natomiast, że raz napisane teksty do poszczególnych zakładek z czasem mogą się zdezaktualizować, okazać nieskuteczne czy nieprzydatne użytkownikom. Dlatego warto je regularnie analizować i w miarę potrzeb modyfikować.
Przykładowo: jeśli po kilku miesiącach dojdziesz do wniosku, że irytuje Cię ciągłe odpowiadanie na te same pytania klientów, to świadczy to o tym, że strona ma niską wartość informacyjną. Warto więc pomyśleć o stworzeniu działu FAQ z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Cena netto (+VAT 23%)