To mocny argument za tym, abyś posiadał stronę responsywną. Twój biznes dzięki temu dotrze do ogromnej grupy klientów, którzy oczekują szybkiej, pełnej informacji, gdziekolwiek się znajdują.
Agencja Reklamowa Soluma przygotuje wersję responsywną Twojej istniejącej strony www. Doskonale wiemy, jak taki serwis powinien wyglądać, aby przyciągnąć klientów i zagwarantować Twojemu biznesowi zainteresowanie ze strony potężnej grupy użytkowników smartfonów i tabletów.
Strony responsywne nieco różnią się od typowo mobilnych. Koszt ich przygotowania jest znacznie niższy, ale skuteczność bardzo podobna. Chodzi o takie dostosowanie już istniejącej witryny, aby w pełni poprawnie wyświetlała się ona na ekranie smartfona czy tabletu. Co to znaczy „poprawnie”? Liczy się tu czytelność i funkcjonalność.
Jeśli spróbujemy otworzyć na swoim smartfonie stronę www, która nie jest responsywna, naszym oczom ukaże się mała czcionka, fragmenty grafik, bałagan. Nie będziemy w stanie wybrać żadnej pozycji z menu bez powiększenia ekranu. To zniechęca i powoduje frustrację. Właściciel strony traci klienta, a także renomę.
Strona reponsywna musi być w pełni czytelna i atrakcyjna dla użytkownika bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta do jej przeglądania: komputera, telefonu, tabletu. To różni ją od strony typowo mobilnej, która powstaje wyłącznie z myślą o tych dwóch ostatnich urządzeniach.
Być może w podjęciu decyzji pomoże Ci niedawny ruch giganta na rynku wyszukiwarek internetowych. Google ogłosiło, że strony resposnywne będą osiągały dużo lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania niż te, które źle wyświetlają się na ekranach urządzeń mobilnych. To już się dzieje i nie ma od tego odwrotu.
Strona responsywna szybko się ładuje, jest bardzo funkcjonalna, dobrze odbierana przez roboty wyszukiwarki Google. Jest także tańsza i szybsza w realizacji w porównaniu do witryny w pełni mobilnej (strona zwykła + mobilna). Jeśli budujesz swój biznes w oparciu o docieranie do klientów korzystających z sieci zarówno w sposób tradycyjny, jak i mobilny, postaw na responsywność swojej strony www.
Nie ma żadnych wątpliwości, że w dobie gigantycznego rozwoju rynku mobile i coraz częstszego wykorzystywania urządzeń mobilnych do robienia zakupów w sieci lub tylko przeglądania ofert, każda firma powinna posiadać responsywną stronę www. To kwestia biznesowej odpowiedzialności za swój wizerunek i inwestycja w dostosowanie się do wymagań rynkowych. Inwestycja, która się po prostu zwróci.
Zobacz cennik stron responsywnych