Zapoznaj się z naszym cennikiem działań content marketingowych lub skontaktuj się z nami – doradzimy Ci wybór najlepszych rozwiązań w ramach dostępnego budżetu.
Cennik usługi marketingu treści. Oferta zawiera usługi: opracowanie spójnej strategii content marketingowej, opracowanie planu pozyskiwania miejsc publikacji content marketingowych, połączenie pozycjonowania w Google z content marketingiem, działania content marketingowe na własnym portalu lub blogu, emisja tekstów na portalach internetowych, opracowanie tekstów do działań content marketingowych.
Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)
Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.
Nasi zadowoleni klienci. Poznaj klientów Soluma Group
Czy content marketing jest drogi? Gwarantujemy, że nie, szczególnie w relacji do korzyści, jakie przyniesie Twojej firmie. Działania content marketingowe są niezbędnym elementem promocji marki, a wręcz fundamentem procesu jej budowania. Bez tego nie ma mowy ani o skutecznym pozycjonowaniu strony w wyszukiwarce, ani o zyskaniu zaufania grupy docelowej. Sprawdź cennik content marketingu ze stemplem jakości Soluma Interactive.
Pewnie tak jak większość przedsiębiorców zastanawiasz się, ile kosztuje kampania content marketingowa. Nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Wszystko zależy od tego, na jakie rozwiązania się zdecydujesz i jak bardzo zależy Ci na zbudowaniu rozpoznawalnej, wiarygodnej marki. Możesz zdecydować się na najprostsze rozwiązania – cena prowadzenia bloga firmowego z pewnością nie będzie dla Ciebie zaporowa.
Możesz jednak postawić na kompleksowe działania content marketingowe, w tym publikację artykułów sponsorowanych i stworzenie merytorycznego zaplecza tekstowego dla Twojej marki na portalu internetowym. Jednego możesz być pewien: zlecając content marketing zespołowi Soluma Interactive, otrzymasz najlepszą cenę na rynku w relacji do jakości.
Pamiętaj, że pierwszym krokiem, jaki powinieneś wykonać, jest zlecenie opracowania strategii content marketingowej. Nie kosztuje to dużo, a zapewni Ci fundament do podejmowania dalszych działań. Dzięki temu lepiej poznasz swój biznes, a przede wszystkim grupę docelową, do której adresujesz ofertę.
Content marketing, nazywany też kontent marketingiem, nie jest już tylko jedną z opcji. To absolutnie podstawowe narzędzie kreowania wizerunku marki, bez którego nie da się np. skutecznie pozycjonować strony internetowej. Największą siłą content marketingu jest to, że przynosi długotrwałe efekty.