Studio Contentu w Agencji Interaktywnej Soluma: czym się zajmuje? Dlaczego powinieneś z niego skorzystać?

Data wpisu: 16.04.2018
Zdjęcie główne #1458 - Studio Contentu w Agencji Interaktywnej Soluma: czym się zajmuje? Dlaczego powinieneś z niego skorzystać?

Jesteśmy pewni, że nie musimy Cię przekonywać, jak ważne jest włączenie content marketingu do strategii promocyjnej Twojej firmy. Być może już korzystasz z różnych narzędzi, ale są one rozproszone i masz wrażenie, że nie przynoszą oczekiwanego efektu. Tak to bywa, gdy brakuje przemyślanego, skrupulatnie nakreślonego planu działań content marketingowych. Nie wszyscy nasi klienci (przeszli, obecni i przyszli) wiedzą, że w ramach Agencji Interaktywnej Soluma działa Studio Contentu. Ty już wiesz. I na pewno powinieneś skorzystać z jego usług.

Zaplanowanie strategii content marketingowej

Content marketing stał się na tyle popularny, że na inwestycję w ten obszar decydują się już nawet małe, często jednoosobowe firmy. Wielu przedsiębiorców słyszało, że warto prowadzić blog, sprofesjonalizować treści na stronie, stworzyć unikalne opisy produktów czy publikować artykuły sponsorowane.

Jest tylko jeden problem: firmy korzystają z content marketingu „na czuja”. Przedsiębiorcy myślą sobie: „spróbuję, co mi szkodzi, zamówię 5 tekstów na blog i zgarnę tysiące klientów. Tak, tego właśnie mi potrzeba!” To bardzo naiwne podejście do sprawy. Akcyjne prowadzenie działań content marketingowych nie przynosi efektów, a już na pewno nie trwałych.

Jeśli chcesz skorzystać z tych narzędzi, to musisz zacząć od opracowania strategii, która będzie dobrze dopasowana do Twojej marki. To zadanie należy powierzyć profesjonalistom. Studio Contentu AI Soluma jest do Twojej dyspozycji.

Masz już blog czy portal? A co z contentem?

Zdarza się, że firmy, które w przeszłości zainwestowały sporo pieniędzy w stworzenie własnych platform contentowych, np. bloga czy portalu, po czasie porzuciły ten kierunek. Teraz jednak chcą do tego wrócić, ale nie na pół gwizdka. Potrzebują więc regularnych dostaw contentu wysokiej jakości, artykułów, wpisów itd. Chcą również, aby zarządzanie platformą przeszło z rąk pani Krysi z sekretariatu w ręce fachowców.

To także leży w zakresie kompetencji naszego Studia Contentu. Mamy specjalistów od najpopularniejszych platform, jak WordPress, dysponujemy również własnymi rozwiązaniami dla platform contentowych. W zespole pracują zarówno copywriterzy, jak i redaktorzy, korektorzy i graficy. Suma ich umiejętności wprowadzi Twoje platformy contentowe na właściwe tory.

Tworzenie treści na zamówienie

OK, rozumiemy, że nie wiesz jeszcze, czy promocja Twojej firmy powinna być zbudowana w oparciu o strategię content marketingową. Chcesz jednak spróbować i potrzebujesz profesjonalnych treści wszelkiego typu: wpisów na blog, artykułów sponsorowanych, opisów produktów, tekstów na stronę www, treści do ulotek i materiałów drukowanych etc. Chętnie Ci w tym pomożemy.

Nasze Studio Contentu wyróżnia to, że pracujemy w zespole osób specjalizujących się w bardzo różnych tematach. Piszemy o ekonomii, motoryzacji, pasjach, zdrowiu, modzie, budownictwie itd. Tym samym masz pewność, że bez względu na profil działalności Twojej firmy, otrzymasz teksty o znakomitym poziomie merytoryczności. Próbkę możliwości Studia Contentu AI Soluma znajdziesz na naszym multiportalu tematycznym www.wortale.net.

Dystrybucja tak samo ważna, jak jakość tekstów

Możesz zamówić najlepsze teksty na świecie, o jakości predysponującej ich autora do otrzymania nagrody Pulitzera (ba, nawet Nobla!), ale to nic nie zmieni w promocji Twojej firmy, jeśli nie zostaną one prawidłowo rozdystrybuowane. To bardzo ważne zadanie, które również realizuje nasze Studio Contentu.

Treści dystrybuujemy na wszelkich platformach internetowych czy w mediach tradycyjnych. Dysponujemy własnymi portalami tematycznymi, które są idealnym miejscem do publikacji artykułów sponsorowanych. Oferujemy także zakup mediów oraz dostęp do wartościowych katalogów.

Na co czekasz?

Załóżmy, że wszystko, o czym przed chwilą przeczytałeś, jest Ci mniej więcej znane. Zastanawiasz się jednak, dlaczego miałbyś zacząć współpracę z naszym Studiem Contentu, skoro część prac możesz wykonać samodzielnie, a pozostałe zlecić freelancerom?

Sam znajdziesz odpowiedź na to pytanie, gdy po kilku miesiącach wydawania pieniędzy stwierdzisz, że nie widzisz żadnych efektów, a freelancerzy nagle zmienią adresy e-mail. Wtedy i tak zgłosisz się do nas. Będziesz mieć jednak kilka miesięcy opóźnienia.

W tym czasie konkurencja znacznie się oddali, a Twoja marka z pewnością ucierpi przez niekompetencję różnej maści „copywriterów” i „speców od contentu” z portali ogłoszeniowych. Przyznasz, że lepiej sobie tego oszczędzić, prawda?

Autor wpisu: Soluma

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.