Wybierz opcje

  • Opis produktu 500

    29
    Dodaj do konfiguracji

    Stworzenie 1 opisu produktu o objętości do 500 znaków.

  • Opis produktu 1000

    39
    Dodaj do konfiguracji

    Stworzenie 1 opisu produktu o objętości do 1000 znaków.

  • Opis produktu 1500

    49
    Dodaj do konfiguracji

    Stworzenie 1 opisu produktu o objętości do 1500 znaków.

  • Opis kategorii

    59
    Dodaj do konfiguracji

    Stworzenie opisu kategorii produktów. Zalecamy pod SEO 2000 znaków.

Informacje

  • Informacje

    Ceny dla zamówienia powyżej 200 szt.: do uzgodnienia - informacje niezbędne do wyceny: ilość opisów, ilość znaków w opisie, branża, zalecamy wypełnienie briefu.

    • Cena nie zawiera publikacji opisu na stronie internetowej
    • Analiza słów kluczowych po stronie zamawiającego – możemy wykonać ją za Ciebie, sprawdź naszą ofertę!​

Potrzebujesz czegoś innego?

Wybierz usługę poniżej i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Zdjęcia przyciągają klientów, ale to świetny opis sprzedaje produkt i zachęca do zakupu kolejnych artykułów. Prowadzisz sklep internetowy? Potrzebujesz profesjonalnych, sugestywnych opisów produktów!

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Działasz w branży e-commerce i wiesz, jak ważne jest profesjonalne przedstawienie produktów klientom

Chcesz bardzo wyróżnić się na tle konkurencji i zaproponować swoim klientom coś ekstra

Zależy Ci na dobrej pozycji sklepu w wyszukiwarce Google

Masz dużo produktów i po prostu brakuje Ci czasu, aby samodzielnie tworzyć opisy produktów

Opis produktu spełnia dwie zasadnicze role: przekonuje odwiedzającego, że dana rzecz jest dla niego idealna i powinien ją kupić oraz wpływa na pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarce. Obecnie nie da się już osiągnąć wysokiej pozycji w Google bez wypełnienia witryny rozbudowaną, wartościową dla użytkowników treścią. Inwestując w profesjonalne opisy produktów tak naprawdę inwestujesz w rozpoznawalność i sukces swojego e-biznesu.

Dobry opis produktu to gwarancja, że produkt spotka się z zainteresowaniem odwiedzających. Wiele osób dokonuje spontanicznych zakupów, licząc na to, że sklep internetowy przekona ich do sięgnięcia do portfela. Potrzebują mocnych argumentów przemawiających za tym, aby wydać pieniądze. Dlatego w opisie nie skupiamy się na cechach produktu, ale na korzyściach, jakie płyną z jego posiadania.

Profesjonalne, sugestywne opisy produktów dają przewagę nad konkurencją. Inne sklepy już w to zainwestowały. Nie zostawaj z tyłu!