Termin realizacji: do 14 dni

Slogan dla firmy, marki

Cennik namingu. Opracowanie 3 sloganów do wyboru przez klienta.

379 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Opracowanie sloganu

    • Opracowanie 3 sloganów do wyboru
    • Możliwość wprowadzenia do 2 poprawek w wybranej propozycji
    • Stworzenie krótkiego briefu z argumentami przemawiającymi za wyborem konkretnego sloganu
    • Przekazanie majątkowych praw autorskich do sloganu
    • Cena nie zawiera badań rynkowych nad skutecznością sloganu

Potrzebujesz czegoś innego?

Wybierz usługę poniżej i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Slogan to znakomite uzupełnienie nazwy. Potrafi zapaść w pamięć i kojarzyć się z marką, jednoznacznie wskazując na jej filozofię i przekonując do skorzystania z jej oferty. Opracujemy go dla Ciebie!

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Potrzebujesz krótkiego, sugestywnego hasła, które będzie kojarzone wyłącznie z Twoją firmą/marką

Chcesz, aby opracowaniem sloganu zajęli się profesjonaliści – Tobie brakuje na to czasu

Wydaje Ci się, że nazwa Twojej firmy nie jest do końca precyzyjna, dlatego przydałoby się jej uzupełnienie w formie sloganu

Chcesz znacznie zwiększyć atrakcyjność przekazu i mieć pewność, że Twoja marka zostanie dobrze zapamiętana przez klientów

Slogan jest krótkim wyrażeniem strategii i idei marki/firmy. To prosty, sugestywny przekaz, który przede wszystkim ma zapaść w pamięć i nie pozostawiać wątpliwości, czego można się spodziewać po firmie. Klient po przeczytaniu sloganu ma od razu wiedzieć, czy dana oferta jest dla niego. Dlatego to hasło powinno podkreślać indywidualizm marki i znacznie odróżnić ją od konkurencji.

Dobry slogan zostaje z marką na wiele lat, staje się nieodłącznym elementem jej wizerunku, z czasem równie ważnym, jak sama nazwa. Przykłady doskonałych sloganów to m. in.: „Just do it” Nike czy „Think different” Apple.

Slogan to bardzo ważny element biznesu, określenie jego misji i podanie powodu, dla którego klient ma się zdecydować na tę konkretną ofertę. Zgodzisz się, że nie warto eksperymentować z jego jakością.

Potrzebujesz także świetnej nazwy firmy/marki? Sprawdź naszą ofertę copywritingu!

379

Cena netto (+VAT 23%)