Termin realizacji: do 14 dni

Tekst sprzedażowy

Cennik opracowania tekstu sprzedażowego.

Wybierz opcje

  • Tekst sprzedażowy

    119
    szt.
    • Stworzenie tekstu sprzedażowego
    • Dostarczenie materiałów niezbędnych do stworzenia oferty po stronie zamawiającego
    • Pełna korekta stylistyczna, ortograficzna i gramatyczna z gwarancją bezbłędności
    • Gwarancja terminowego dostarczenia tekstu
    • Tekst do 2500 znaków
  • Tekst sprzedażowy Pro

    349
    szt.
    • Tekst sprzedażowy profesjonalny: opracowanie: haseł reklamowych, nagłówków i struktury treści.
    • Do 4000 znaków, 

Potrzebujesz czegoś innego?

Wybierz usługę poniżej i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Ty uważasz, że Twoja oferta jest świetna, ale klient tego nie wie. Trzeba mu o tym jasno powiedzieć i przekonać go do zakupu. Wiemy, jak to zrobić. Stworzymy dla Ciebie świetny tekst sprzedażowy, który wpłynie na zwiększenie przychodów!

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Wprowadzasz na rynek nowy produkt/usługę i oczekujesz szybkiego sukcesu sprzedażowego

Nie masz głowy do samodzielnego tworzenia ofert, a tym bardziej tekstów perswazyjnych

Chcesz, aby oferta została stworzona szybko, rzetelnie i z zachowaniem najważniejszych zasad skuteczności

Twój produkt wciąż się nie sprzedaje, a Ty nie wiesz, dlaczego obecna oferta jest nieskuteczna

Opis usługi: Na pewno słyszałeś, że dobra oferta potrafi sprzedać produkt. To truizm, ale oparty na faktach. W dobie Internetu trzeba bardzo uważnie analizować oczekiwania klientów. Nie wystarczy już posługiwanie się utartymi sloganami. Liczy się element zaskoczenia, a przede wszystkim ukazanie prawdziwych korzyści, jakie klient osiągnie decydując się na daną ofertę. Samochód nie ma być „ładny” - ma „sprawić, że sąsiad padnie z wrażenia”. To oczywiście przerysowany przykład, ale pokazuje kierunek, w jakim należy podążać tworząc oferty.

Napisanie sugestywnego tekstu sprzedażowego to bardzo trudne zadanie. Nawet drobne szczegóły mogą zaważyć na tym, że oferta okaże się nieskuteczna. Trzeba poświęcić dużo czasu na stworzenie nagłówka, który przykuje uwagę czytelnika. Pamiętaj, że Twój klient codziennie jest atakowany dziesiątkami ofert – dlaczego ma poświęcić czas na przeczytanie właśnie Twojej? Znamy odpowiedź na to pytanie. Chętnie Ci ją przedstawimy.

Zamów profesjonalny tekst sprzedażowy i przekonaj się, że właśnie tego brakowało Ci do zwiększenia przychodów. Twój produkt jest dobry – pora przekonać o tym klientów!