Portale internetowe

Ile kosztuje portal internetowy w 2025 roku? Oferujemy portale w cenie od 3000 zł Zapoznaj się z naszym cennikiem tworzenia responsywnych i nowoczesnych portali internetowych z profesjonalnym systemem CMS w cenniku na 2025 rok. Rozwiązania portalowe oparte na szablonach Soluma lub indywidualne – dopasowane do wymagań klienta.

Zdjęcie główne #901 - Portal internetowy

Cennik projektowania portali internetowych.

 Skonfiguruj swój portal internetowy lub zamów indywidualne rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb. Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Dla kogo pracowaliśmy?

Nasi zadowoleni klienci. Poznaj klientów Soluma Group

microsoft
Asus
mbank
loreal
nestle
gerda
avans
o2
lirene
rols
koleje
iglotex
inter
polimex
intel
Next

Ile kosztuje portal internetowy w 2025 roku? Zainwestuj we własny kanał dystrybucji treści

Portal internetowy kojarzy się głównie z medium informacyjnym, natomiast warto wiedzieć, że może także pełnić funkcję narzędzia marketingowego – i to bardzo skutecznego. Firmy często inwestują duże środki w publikowanie artykułów sponsorowanych na portalach zewnętrznych, co jest jednym z elementów kampanii content marketingowej. Co zatem powiesz na posiadanie własnego portalu, który umożliwi Ci swobodne tworzenie treści na potrzeby edukowania klientów i kreowania eksperckiego wizerunku Twojej marki biznesowej?

Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, ile kosztuje portal internetowy w 2025 roku. Przekonaj się, że jest to inwestycja, na którą Twoja firma spokojnie może sobie pozwolić.

Od czego zależy cena portalu internetowego?

Koszt stworzenia portalu internetowego może być bardzo zróżnicowany. Wszystko zależy tutaj od zakresu prac, a tym samym od wielkości i poziomu zaawansowania serwisu. Oto najważniejsze czynniki wpływające na cenę portalu internetowego:

  • Zakres funkcjonalności - prosty portal monotematyczny będzie znacznie tańszy niż rozbudowany serwis informacyjny z wieloma formatami przekazywania treści (nie tylko pisanych, ale też np. wideo czy w ramach relacji na żywo).
  • Projekt graficzny - wykorzystanie gotowego szablonu graficznego obniża koszty produkcji portalu, natomiast jeśli zależy Ci na w 100% indywidualnym projekcie, to przygotuj się na konieczność głębszego sięgnięcia do kieszeni (choć efekt będzie dużo lepszy).
  • Stopień personalizacji - portale o wysokim poziomie personalizacji, ściśle dopasowane do specyfiki tematu czy danej branży, z reguły są droższe, ponieważ wymagają więcej pracy chociażby nad warstwą graficzną.
  • Liczba działów – im bardziej rozbudowany portal, tym oczywiście wyższy koszt jego produkcji. Najtańsze są portale traktujące o jednym temacie, których nie trzeba rozbudowywać o wiele dodatkowych podstron.

Sprawdź nasz cennik tworzenia portali internetowych na 2025 rok

Soluma Interactive to nie tylko wydawca, ale także producent portali internetowych. W cenniku na 2025 rok znajdziesz kilka różnorodnych pozycji, idealnie dopasowanych do potrzeb zarówno przedsiębiorców szukających prostego, taniego portalu do dystrybucji własnych treści marketingowych, jak i wydawców, którzy chcą uczynić z portalu rdzeń swojego biznesu i docelowo dobrze na nim zarabiać.

Tanie portale internetowe – od 3000 zł netto

To propozycja skierowana do firm, które potrzebują prostego portalu informacyjnego jako alternatywy lub uzupełnienia dla bloga tematycznego. Dzięki takiemu portalowi znacząco zwiększysz zasięg treści promujących Twoją markę.

Cena obejmuje:

  • Layout graficzny wybrany spośród gotowych szablonów;
  • System CMS umożliwiający samodzielną edycję treści;
  • Podstawowe funkcjonalności, takie jak moduł bloga czy sekcja z wiadomościami;
  • Wersję responsywną (na urządzenia mobilne);
  • Podstawowe wsparcie techniczne.

Portal internetowy „Pro” – od 950 zł netto

Bardzo atrakcyjna cena tego portalu internetowego powinna skusić  przedsiębiorców, którzy potrzebują dodatkowego kanału dystrybucji treści na potrzeby kampanii wizerunkowej. Publikowanie merytorycznych artykułów, w szczególności poradnikowych, pomoże w zyskaniu zaufania potencjalnych klientów oraz zwiększy ruch organiczny na stronie docelowej marki (świetne narzędzie content marketingowe i SEO!).

Cena obejmuje:

  • System CMS Soluma Portal;
  • Automatyczną optymalizację pod kątem SEO;
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi narzędziami;
  • Backup danych;
  • Rozbudowane moduły do publikacji treści.

Portal Premium – od 65 000 zł netto

To nasz flagowy produkt, dedykowany dużym podmiotom, przede wszystkim profesjonalnym wydawcom, którzy chcą zyskać rozbudowany, w pełni funkcjonalny i unikalny portal z myślą o tzw. monetyzacji treści. Jest to często wybierany wariant przez klientów, którzy planują uruchomić np. portal informacyjny, miejski, turystyczny, ogłoszeniowy czy dla pasjonatów jakiejś dziedziny.

Cena obejmuje:

  • Pełną analizę potrzeb klienta i dokumentację projektową;
  • Dedykowany projekt graficzny UX/UI;
  • Doradztwo biznesowe i wybór najlepszych technologii;
  • Testowanie, optymalizację pod kątem SEO i integrację z narzędziami analitycznymi;
  • Regularne kopie zapasowe i wsparcie techniczne po wdrożeniu.

Dlaczego warto zainwestować w portal internetowy w 2025 roku?

Własny portal internetowy to świetne narzędzie na potrzeby kampanii content marketingowej. Możesz wykorzystać go do publikowania wartościowych treści promujących Twój biznes, bez potrzeby wykupywania publikacji na portalach obcych. Im więcej artykułów i im lepsza ich jakość, tym szybciej zbudujesz ekspercki wizerunek marki, a linki prowadzące z portalu do strony docelowej firmy zyskają większą wartość, co przyniesie ogromne korzyści z punktu widzenia SEO.

Portal może również stanowić dodatkowe źródło dochodu, poprzez publikowanie na nim artykułów sponsorowanych innych, niekonkurujących z Tobą przedsiębiorstw.

Masz pomysł na własny portal internetowy? Uruchom go z pomocą ekspertów. Soluma Interactive ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wydawaniu portali internetowych – do tej pory wdrożyliśmy ponad 300 tego typu projektów, z których większość nadal istnieje i przynosi wymierne korzyści ich właścicielom.

Podsumowanie: 

Przy obecnie przybywającej liczbie portali internetowych, wyróżnienie się i osiągniecie sukcesu jest możliwe gdy pomysł na portal zostanie w nieszablonowy sposób przeniesiony do Internetu.

Aby tego dokonać potrzebne jest  doświadczenie (wdrożyliśmy już ponad 330 portali internetowych, prowadzimy 50 własnych portali) oraz odpowiednie zaplecze technologiczne (dysponujemy najbardziej zaawansowanym i przyjaznym systemem do prowadzenia portalu na rynku). Nasze portale to idealne platformy contentowe, świetnie realizujące strategie content marketingowe.

Portal internetowy. Świetne źródło dodatkowego dochodu lub pomysł na zaplecze dla Twojego biznesu

Trudno oszacować dokładną liczbę portali internetowych działających w „polskim” Internecie. Możemy jednak spokojnie założyć, że jest ich mnóstwo i stale przybywa kolejnych. Skąd ten trend? To proste.

Profesjonalny portal może przynosić pokaźne zyski. Zanim zaczniesz liczyć w głowie zarobione pieniądze, ochłoń i przyjmij do wiadomości, że poziom dochodów czerpanych z portalu internetowego jest wprost proporcjonalny do jakości strony. To już zadanie dla nas. Soluma Interactive tworzy znakomite portale internetowego o dużym potencjale biznesowym. Chcesz taki?

Wybierz portal internetowy, który najlepiej odpowiada Twoim oczekiwaniom

Po przeczytaniu tego tekstu do końca trafisz na nasz cennik projektowania portali internetowych. Zauważysz wówczas, że oferujemy bardzo szeroki wybór rozwiązań dostępnych na każdą kieszeń. Tworzymy portale internetowe dla różnych kategorii wydawców.

Nie wszyscy potrzebują super rozbudowanego portalu, który stanie się ich głównym biznesem. Już dawno zauważyliśmy, że przedsiębiorcy chętnie wykorzystują własne portale do budowania zaplecza content marketingowego, co jest bardzo dobrą strategią promocji marki. Portal wypełniony wartościową treścią pozwala wykreować ekspercki wizerunek przedsiębiorstwa, co zdecydowanie wyróżni je na tle konkurencji i umożliwi zdobycie bezcennego zaufania grupy docelowej.

Portal internetowy może również służyć dyskretnej, inteligentnej promocji usług czy produktów. Projektując go z myślą o jakiejś branży, zyskujemy profesjonalną przestrzeń do publikacji reklam i treści sponsorowanych, co przynosi atrakcyjne dochody.

We własne portale bardzo chętnie inwestują również samorządy, które dzięki temu zyskują świetne narzędzie komunikacji z lokalną społecznością. Przykładem takiego rozwiązania jest nasz Portal Miejski.

Soluma Interactive oferuje również produkcję portali specjalistycznych, dedykowanych konkretnym branżom. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszy się nasz portal turystyczny, który pozwala marce wypracować silną pozycję w atrakcyjnym, bardzo wartościowym sektorze (podróże, noclegi, rezerwacje biletów etc.).

Gotowym pomysłem na biznes jest nasz portal ogłoszeniowy. To rozbudowane, doskonale zoptymalizowane narzędzie do zarabiania w sieci, które pomimo sporej konkurencji może stać się znakomitym źródłem dochodów pasywnych czy nawet kluczową działalnością wydawcy.

Masz 5 powodów, by zlecić produkcję portalu internetowego właśnie nam

  • Projektujemy portale internetowe od 15 lat. Tak, znamy się na tym lepiej niż ktokolwiek inny.
  • Wdrożyliśmy blisko 300 portali internetowych, z których większość wciąż jest aktywna i przynosi wymierne korzyści ich wydawcom.
  • Nie tylko projektujemy, ale też prowadzimy własne portale internetowe (około 50 różnych mediów), dzięki czemu dokładnie wiemy, jak należy zbudować funkcjonalne narzędzie dla e-wydawcy.
  • Mamy najlepsze ceny, ponieważ korzystamy z własnych, sprawdzonych rozwiązań.
  • Nie ukrywamy żadnych kosztów. Od początku do końca dokładnie wiesz, ile będzie kosztować Twój portal internetowy. Żadnych gwiazdek czy niespodziewanych wydatków.

Zapoznaj się z naszym cennikiem projektowania portali internetowych. Udowodniamy, że na posiadanie własnego portalu stać każdego, kto chce spróbować swoich sił na rynku e-wydawnictw. Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry