By określić dokładną cenę oraz termin realizacji, potrzebny jest szczegółowy opis funkcjonalności portalu (dokumentacja funkcjonalna).
Na podstawie dokumentacji opisującej funkcjonalność (lub pełnej analizy przedwdrożeniowej) zostaje określona cena za produkcje portalu oraz terminy wdrożenia.
Na produkcję portalu internetowego zostaje podpisana umowa. Przed podjęciem produkcji Klient dokonuje płatności – minimum 50% wartości zamówienia.
Do przedstawionej wizji Klienta oraz oczekiwanej funkcjonalności zostają przedstawione koncepcje dla ich realizacji. Omawiane są poszczególne funkcje oraz możliwe warianty realizacji (propozycje). Analitycy mogą również zaoferować sprawdzone przez naszą firmę modele biznesowe dla danego typu portalu internetowego.
Następnie studio graficzne opracowuje projekt graficzny logo, strony głównej portalu, podstron, innych grafik oraz pozostałe projekty graficzne zamówione przez klienta (banery, papier firmowy, papeteria elektroniczna, wizytówki,etc.).
Etap ten obejmuje produkcję systemu do zarządzania portalem oraz wstepne testy.
W tym etapie następuje wybór usługi hostingowej, który obejmuje dobór odpowiednich parametrów usługi, opcje utrzymania usługi oraz wybór opcji kopii zapasowych dla całego portalu i jego zasobów.
Następnie na wybranym serwerze zostaje zainstalowany system zarządzania portalem. Klient zostaje przeszkolony z obsługi portalu i ma już możliwość dodawania informacji w ustalonych obszarach.
Etap ten obejmuje wdrożenie portalu i wszystkich funkcjonalności oraz przeprowadzenie kompleksowych testów.
Po zakończeniu testów, następuje odbiór portalu przez klienta oraz końcowe rozliczenie.
Po odbiorze portalu każdy Klient jest objęty zarówno serwisem gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym. Nasi specjaliści na bieżąco służą pomocą w każdym zakresie funkcjonowania portalu (serwisowym i biznesowym) oraz jego robudowie.