Termin realizacji: do 14 dni

Artykuł sponsorowany

Cena za opracowanie tekstu do artykułu sponsorowanego, merytorycznie oraz gramatycznie poprawnego.

Opcje w cenie

  • Opracowanie tekstu artykułu sponsorowanego

    • Stworzenie artykułu sponsorowanego o objętości do 3000 znaków ze spacjami na dowolny temat
    • Dostarczenie materiałów merytorycznych po stronie zamawiającego (linki do stron, broszury, instrukcje, katalogi etc.)
    • Pełna korekta stylistyczna, ortograficzna i gramatyczna – gwarancja 100% bezbłędności!
    • Do 2 poprawek w warstwie merytorycznej artykułu
    • Cena nie obejmuje zakupu zdjęć oraz mediów do publikacji artykułu

Potrzebujesz czegoś innego?

Wybierz usługę poniżej i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Przekonaj klientów, że to Twoja oferta spełni ich potrzeby. Artykuł sponsorowany jest świetnym sposobem dotarcia do osób, które nie ufają standardowym formom reklamy.

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Zamierzasz opublikować artykuł sponsorowany na poczytnym portalu lub w prasie drukowanej i masz świadomość, że będzie to wizytówka Twojej firmy

Nie masz czasu, aby głowić się nad konstrukcją artykułu, wymyślaniem tytułu i wyszukiwaniem błędów

Chcesz, aby artykuł został napisany szybko, bezbłędnie i świetnie prezentował Twoją markę, oczywiście w nienachalny sposób

Masz złe doświadczenia z „copywriterami”, którzy okazywali się gimnazjalistami bez pojęcia o tworzeniu treści na potrzeby biznesu

Opis usługi: Artykuł sponsorowany to jedno z najskuteczniejszych narzędzi wywierania wpływu na decyzje zakupowe grupy docelowej. Treści publikowane w mediach, w tym na portalach internetowych, cieszą się zaufaniem odbiorców. Dobrze napisany artykuł nie sprawia wrażenia, jakby został napisany na zamówienie jakiejś firmy. Jest ciekawy, wartościowy merytorycznie, porządny od strony dziennikarskiego rzemiosła. Marka pojawia się gdzieś w tle, co pozwala przemycić ją w sposób podprogowy do świadomości czytelnika.

Nie każdy artykuł sponsorowany przynosi efekty wizerunkowe. Poważnym błędem jest umieszczanie w treści wielu linków do strony internetowej sponsora oraz ciągłe przywoływanie jego nazwy. Wówczas czytelnicy szybko orientują się, że coś jest nie tak i tracą zaufanie do strony merytorycznej tekstu.

Wiemy, jak napisać profesjonalny i skuteczny artykuł sponsorowany. Wykorzystaj nasze umiejętności!

Skuteczne zwiększenie sprzedaży.

99

Cena netto (+VAT 23%)