Termin realizacji: do 14 dni

Hasła reklamowe

Cennik namingu. Opracowanie 3 propozycji haseł reklamowych do wyboru.

349 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Opracowanie haseł reklamowych

    • Opracowanie 3 propozycji haseł reklamowych do wyboru
    • Wprowadzenie do 2 poprawek w wybranej propozycji
    • Krótki brief z argumentami przemawiającymi za wyborem konkretnego hasła
    • Przekazanie majątkowych praw autorskich do hasła
Wybierz opcje

  • Zespół kreatywny

    540
    szt.
    • W opracowaniu haseł bierze udział 3 osobowy zespół
    • W cenie 1h pracy 3 specjalistów (zalecamy zakup min. 5h)

Cennik pozostałych usług

Wybierz usługę i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Hasło reklamowe jest często nazywane gwoździem, który przybija klienta do oferty i wręcz zmusza go do dokonania zakupu. Stworzymy dla Ciebie taki gwóźdź!

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Potrzebujesz chwytliwego hasła reklamowego opracowanego przez specjalistów

Nie chcesz, aby hasło było ładne – ma być skuteczne

Widzisz, że Twój produkt nie możesz odnaleźć się na rynku i czegoś mu ewidentnie brakuje

Podchodzisz rozsądnie do sprawy i nie chcesz tracić swojego czasu na wymyślanie haseł, które i tak się nie sprawdzą

Opis usługi: Hasła reklamowe są wykorzystywane przez firmy od ponad 100 lat. Celem ich tworzenia jest przekonanie klienta o wyjątkowości danego produktu, pokazanie konkretnej korzyści wynikającej z zakupu, a tym samym zyskanie znacznej przewagi nad konkurencją. Dobre hasło potrafi samodzielnie sprzedać produkt – klient sięgnie po niego nawet go nie znając, bo zaufa kilku prostym, ale chwytliwym słowom.

Hasło reklamowe powinno być unikalne i podkreślać wyjątkowość produktu. Bardzo ważne jest, aby hasło wpisywało się w charakter marki, a więc nie odstawało od nazwy i sloganu. Całość ma tworzyć spójną identyfikację, z którą klient chce się utożsamiać. Oczywiście nadrzędnym warunkiem skuteczności hasła reklamowego jest to, aby było ono łatwe do zapamiętania i wyróżniało markę na tle konkurencji.

Dobre hasło reklamowe to ogromny skarb dla marki. Złe najczęściej jest kulą u nogi i powodem słabych wyników sprzedażowych. Którą opcję wybierasz?

349

Cena netto (+VAT 23%)

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.