Termin realizacji: do 14 dni

Opracowanie scenariusza spotu radiowego

Scenariusz do spotu radiowego, którego emisja zwiększy skutecznie sprzedaż

969 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Scenariusz spotu radiowego

    • Opracowanie 2 propozycji scenariusza spotu radiowego
    • Długość do 30  sekund 
    • Możliwość wprowadzenia do 1 poprawki merytorycznej (np. zmiana jednej cechy produktu na inną)
    • Przekazanie majątkowych praw autorskich do scenariusza spotu
    • Cena nie obejmuje produkcji spotu
Wybierz opcje

  • Lektor

    350
    szt.

    Nagranie tekstu spotu. Lektor (głos męski lub/i damski).

Cennik pozostałych usług

Wybierz usługę i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Nie musi być ambitny. Ma być przekonujący.

Spot radiowy to wciąż bardzo skuteczny rodzaj reklamy, adresowanej do najcenniejszej grupy docelowej. Dlaczego najcenniejszej? Ponieważ badania pokazują, że regularnymi słuchaczami radia są przede wszystkim osoby dojrzałe (po 25. roku życia), o ustabilizowanej sytuacji finansowej. To idealni konsumenci dla marek.

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Chcesz zwiększyć świadomość marki w grupie docelowej dzięki wysokim zasięgom stacji radiowych

Celujesz w pozyskanie klientów mających pieniądze, chętnie korzystających z rekomendacji w formie reklamy

Szukasz bardzo efektywnego, a przy tym niedrogiego kanału promocji marki

Z raportu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że radia codziennie słucha ponad 20 milionów dorosłych Polaków. To olbrzymia grupa konsumencka, do której można dotrzeć za pośrednictwem spotu radiowego. Warunek: musi on być sugestywny, atrakcyjny i łatwo zapadający w pamięci. Nasi copywriterzy opracują go dla Ciebie w formie scenariusza spotu radiowego.

Na pewno zdarza Ci się słuchać radia i wielokrotnie trafiasz na bloki reklamowe. Masz wrażenie, że większość spotów jest nieco infantylna i bardzo prosta pod względem językowym. Takie jednak mają być. Spot radiowy nie może przekazywać przesadnie dużej ilości informacji. Jego celem jest przykucie uwagi słuchacza – można to zrobić wywołując w nim konkretne emocje, także negatywne, jak irytację. Chodzi przecież o to, aby słuchacz zapamiętał nazwę produktu, markę producenta, co zawsze wpłynie na jego wybory konsumenckie.

Ważną zaletą spotu radiowego jest również to, że można z nim dość łatwo trafić do ściśle określonej grupy docelowej marki. Wiedząc, że reklama będzie emitowana na antenie konkretnych stacji radiowych, jesteśmy w stanie dobrać formę przekazu w taki sposób, aby był on zrozumiały i atrakcyjny dla słuchaczy z danego przedziału wiekowego. Oczywiście analizujemy to również na podstawie specyfiki produktu/usługi oraz sugestii Klienta zawartych w briefie.

Zleć nam opracowanie scenariusza reklamy radiowej. Zyskaj bardzo skuteczne narzędzie promocji o dużym zasięgu. Zaoszczędź na kosztach i czasie produkcji spotu dostarczając studiu radiowemu gotowy do zrealizowania scenariusz.

969

Cena netto (+VAT 23%)

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.