Budowa marki

Historia żarówki Edisona jak koncepcja budowania marki. Twojej marki.


Znasz historię powstania żarówki? Jeden z największych wynalazków XIX wieku wcale nie był dziełem przypadku czy genialnej myśli. To, co nadało rozpędu współczesnej technice, przez wiele miesięcy wymagało udoskonalenia.

Czy wiesz, że pierwsza żarówka opracowana przez zespół Edisona, świeciła zaledwie 8 minut? To nie był spektakularny wynik, a jednak przesądził o tym, że dziś możesz czytać ten tekst przy zapalonej lampce, a może że w ogóle masz przed sobą ekran komputera.

budowa marki

Z Twoją firmą powinno być dokładnie tak samo. Jesteś Edisonem swojego biznesu, który wpadł na pomysł realizacji marzenia o prowadzeniu dochodowej działalności. Agencja Reklamowa Soluma może i potrafi być Twoim zespołem i zapleczem koncepcyjnym.

Jak powinieneś zacząć?


Prawdopodobnie nie jesteś dziedzicem fortuny, nie stoi za Tobą ogromne zaplecze kapitałowe. Chcesz osiągnąć sukces sam, metodą małych kroków, bo ta jest najskuteczniejsza. Rozumiemy to. I popieramy.

Budowanie własnej marki w taki sposób, aby została ona zauważona przez klientów, jest długotrwałym procesem. Szczególnie, gdy zależy Ci na wzięciu udziału w biznesowym maratonie. Sprinty zostawmy dla innych – zabraknie im sił, gdy Ty złapiesz już właściwy rytm biegowy.

Działaj konsekwentnie, w oparciu o rzetelny, wiarygodny biznesplan, nie zakładaj od razu spektakularnych wyników sprzedażowych – upadek z niższego konia mniej boli, uwierz. Najważniejsze – inwestuj w rozwój, a nie obietnice bez pokrycia. Kampania reklamowa za grube pieniądze z pewnością będzie skuteczna, ale czy skonsumujesz jej efekty bez odpowiedniego zaplecza wizerunkowego i ugruntowanej świadomości własnej marki?

Małe kroki, pamiętaj…

Konkrety, jeśli nie masz czasu


Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw pierwszej pomocy dla początkującej lub zmieniającej koncepcję biznesową firmy. Każdy z jego elementów jest przygotowany zgodnie z naszym hasłem. To rozwiązania, które naprawdę przynoszą korzyści. My też kilkanaście lat temu zaczynaliśmy. Zaszliśmy daleko. Poczytaj:

  • Przygotowanie profesjonalnego logo firmy/marki
    To absolutna podstawa, bez której trudno jest funkcjonować na rynku, nie tylko internetowym. Problem w tym, że jeszcze trudniej jest działać pod szyldem złego logo. Temu etapowi przykładamy bardzo dużo uwagi. Przygotujemy dla Ciebie projekt logo, które będzie nie tylko nowoczesne (to standardowy wymóg firm), ale przede wszystkim dostosowane do charakteru Twojej działalności. Największym błędem przy tego typu pracach jest tworzenie logo, którego nikt nie zrozumie. Ten znak graficzny jest pierwszym przekazem, jaki trafi do Twoich potencjalnych klientów. Zobacz cennik logo
     
  • Domena, strona www i konta e-mail
    To oczywistość, którą jednak nadal trzeba podkreślać. Profesjonalnie przygotowana strona internetowa firmy jest najważniejszym i absolutnie podstawowym narzędziem promocji i komunikacji z klientami. Uwierz – to nie jest pole do szukania oszczędności (znajdziemy je dla Ciebie przy innych elementach). Niezwykle ważny jest także przemyślany wybór domeny internetowej, od wpisania której często zaczyna się kontakt klientów z Twoją marką. Nie zapominaj o firmowych adresach e-mail. Są one niezbędnym elementem tworzącym profesjonalny wizerunek firmy.
    Produkcja strony firmowej, sprawdź szczegółowy cennik tworzenia www
    Domena, hosting - pierwszy rok, od 1 zł
     
  • Profesjonalny model kontaktu z klientami i partnerami biznesowymi
    To zadziwiające, jak wiele firm nie przykłada w ogóle wagi do tego elementu. Wizerunek buduje się przecież od dołu, a dobre wrażenie tworzymy poprzez bezpośrednie kontakty biznesowe. Dlatego na początek powinieneś zadbać o profesjonalny wygląd redagowanych przez Ciebie e-maili. Zwrócić uwagę na stopkę, jej rozplanowanie i estetykę oraz czytelność. Zawsze powinien się w niej znaleźć podpis osoby tworzącej wiadomość – to wzmacnia wiarygodność.

    Jeśli wysyłasz oferty handlowe za pośrednictwem poczty elektronicznej, chciałbyś mieć pewność, że ktoś je w ogóle czyta. Opracujemy dla Ciebie profesjonalny wzór papieru firmowego oraz szablon, w którym będziesz mógł tworzyć i zapisywać oferty w formacie PDF. To pozwoli otwierać dokument klientom bez względu na to, z którego edytora tekstu korzystają. Sądzisz, że każdy zada sobie trud szukania programów otwierających Twoją ofertę zapisaną np. w standardzie odt.? My sądzimy, że nie zrobi tego niemal nikt.

    Prowadzenie biznesu czasami wymaga wyjścia poza narzędzia internetowe. Dlatego Agencja Reklamowa Soluma przygotuje dla Ciebie wysokiej jakości projekty papieru firmowego, teczek, wizytówek i każdego innego nośnika identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Nie musimy Cię przecież przekonywać, że są to elementy budujące profesjonalizm (lub też go burzące, jeśli zbytnio na tym oszczędzisz). Każdy z tych elementów tworzenia rozpoznawalności marki przekłada się w konsekwencji na realne zyski. Zmierzysz je liczbą klientów, którzy trafią do Ciebie nie dlatego, że jesteś mistrzem w swoim fachu (oni jeszcze tego nie wiedzą), ale ponieważ Cię zauważyli. My tego nie wymyśliliśmy – biznes działa tak od czasów Edisona. Przykłądowe ceny: Wizytówka dwustronna (projekt graficzny) od 199 zł,p apeteria do korespondencji e-mail od 190 zł, papier firmowy (projekt gotowy do wydruku) od 190 zł netto, szablon dokumentu (np. Ms Word) od 150 zł, zobacz szczegółowy cennik projektowania grafiki

wiecej informacji udzieli nasz doradca biznesowy

Czego może Cię nauczyć historia żarówki


Przede wszystkim rozsądnego podejścia do biznesu. Ci, którym dopisało szczęście stanowią niewielki procent wszystkich przedsiębiorców uzyskujących wysokie dochody. Reszta musiała na to zapracować rzetelnością i wdrożeniem konsekwentnej, przemyślanej strategii marketingowej. To wymaga inwestycji. Na razie drobnych – na te większe przyjdzie jeszcze czas. Wtedy także możesz liczyć na nasze wsparcie.

Agencja Reklamowa Soluma już na tym etapie pomoże Ci w obraniu właściwego kierunku rozwoju. Dysponujemy całym arsenałem sprawdzonych technik i doświadczeń, którymi chcemy się z Tobą podzielić. Zostań na naszej stronie i poznaj nas bliżej.

Nie jest sztuką zbudować firmę, która rozbłyśnie pełnym blaskiem tylko po to, aby po 8 minutach odejść w zapomnienie. Edison dokładnie to rozumiał, dlatego postawił na kompleksowe działania i dążył do stworzenia solidnego fundamentu pod swój wynalazek. Dopiero po wielu miesiącach, w pewną noc sylwestrową, jego 800 dopracowanych żarówek rozświetliło amerykański Menlo Park.

Idź tą samą drogą. Konsekwentnie. Z wizją i naszym wsparciem.

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry