Data wpisu: 09.04.2022

Zostań współwłaścicielem portalu internetowego. Buduj rozpoznawalność marki, zwiększaj zasięgi w Google

Masz markę biznesową, której bardzo trudno jest przebić się do branżowej pierwszej ligi? Klienci jej nie kojarzą, choć oferujesz świetną jakość i konkurencyjne ceny? Najprawdopodobniej brakuje Ci zasięgów w Internecie.

Soluma Interactive prezentuje nową usługę skierowaną do ambitnych marek, które chcą zainwestować w długofalowe kreowanie wizerunku i jednocześnie zyskać bardzo skuteczne narzędzie SEO. Zostań współwłaścicielem gotowego, poczytnego portalu internetowego.

Na czym to polega?

W zasobach Soluma Interactive znajduje się obecnie ponad 40 portali tematycznych, zarówno pod osobnymi domenami, jak i dostępnych w ramach projektu Mindly.pl. Każdego miesiąca odwiedzają je tysiące unikalnych użytkowników. Do tej pory opracowaliśmy ponad 30 000 artykułów, co gwarantuje naszym portalom znakomite zasięgi w Google oraz zaufanie czytelników. Twoja marka także może z tego skorzystać.

W ramach tej usługi zaproponujemy Ci bycie współwłaścicielem dowolnego zarządzanego przez nas portalu (lub działu na nim). Istnieje również możliwość uruchomienia zupełnie nowego działu tematycznego związanego z Twoją branżą - wystarczy, że dostarczysz lub zlecisz nam napisanie minimum 20 artykułów (istnieje także opcja uruchomienia nowego portalu - minimum 100 artykułów na start).

Przykładowo: masz firmę działającą w branży meblarskiej. Możesz zostać współwłaścicielem portalu www.domabc.pl  (lub istniejącego działu na nim) lub też zlecić uruchomienie osobnego działu (np.: wyposażenie wnętrz) specjalnie dla Ciebie na tym portalu.

Ostateczny zakres działań zawsze jest ustalany indywidualnie – duży wpływ ma na to budżet, jakim dysponujesz. Jeśli jest ograniczony, to lepszym wyborem będzie dla Ciebie współwłasność działu tematycznego. Przy większym budżecie spokojnie możemy już pomyśleć o uruchomieniu nowego działu lub zaproponowaniu Ci współwłaścicielstwa jednego z naszych portali.

Korzyści dla Ciebie

Będąc współwłaścicielem portalu lub działu tematycznego zyskujesz potężne narzędzie content marketingu i SEO, w oparciu o które możesz budować zasięg marki i kreować jej ekspercki, prestiżowy wizerunek poprzez merytoryczne artykuły.

Najważniejsze korzyści to:

Dodatkowo informacja o tym, że zostałeś współwłaścicielem portalu/działu tematycznego, zostanie opublikowana na blogu Soluma.pl (bardzo wartościowy link).

Ile to kosztuje i w co właściwie inwestujesz?

Możesz zostać współwłaścicielem portalu lub działu tematycznego już od 600 zł netto miesięcznie*. To bardzo niska kwota inwestycji – zwłaszcza, że w jej ramach rozpoczynasz zarówno działania content marketingowe, jak i pozycjonowanie (żadna agencja nie zaproponuje Ci nawet podstawowej kampanii pozyskiwania linków w podobnej cenie).

Wszystkie środki z tej inwestycji są w 100% przeznaczane na rozwój portalu/działu tematycznego, którego jesteś współwłaścicielem. Pozwolą tworzyć nowe artykuły (przez profesjonalnych content writerów i dziennikarzy), sfinansują publikację, optymalizację i linkowanie, a także utrzymanie i rozwój portalu od strony technicznej.

Co ważne, umowę zawieramy bezterminowo. Oznacza to, że w każdej chwili możesz zrezygnować ze współwłasności (następuje to automatycznie w przypadku wstrzymania inwestycji – chyba, że wspólnie ustalimy inne warunki). Nic jednak nie tracisz, ponieważ informacja o udziale Twojej marki wraz z linkiem do strony oraz opublikowane artykuły zostają na portalu na stałe.

Wolisz uruchomić własny portal? Jeśli Cię stać…

Uruchomienie własnego portalu jest oczywiście znakomitym pomysłem, o ile masz na to pieniądze. Wiąże się to z ogromnymi kosztami na start:

  • zaprojektowanie i wdrożenie portalu – dobrej jakości indywidualne rozwiązanie od minimum 30 000 zł netto lub oparte o dobry szablon – od 5000 zł netto (portal tematyczny);
  • wymyślenie tematów i opracowanie tekstów (potrzeba ich co najmniej 100 na start) – od 10 000 zł netto;
  • publikacja tekstów, dobór zdjęć – od 2000 zł netto;
  • utrzymanie portalu i jego rozwijanie (aktualizacje, dostosowywanie do zmieniających się wymagań Google) – minimum 1000 zł netto miesięcznie;
  • opracowywanie i  dodawanie nowych artykułów – minimum 150 zł netto za 1 artykuł (zalecane minimum to 4 miesięcznie).

Nawet jeśli masz na to pieniądze, to pozostaje jeszcze jedna, znacznie bardziej deficytowa kwestia: czas. Potrzebujesz go na zarządzanie projektem, zlecanie pisania artykułów, kontrolowanie działania portalu i setki innych rzeczy.

My proponujemy Ci gotowe, działające rozwiązanie, które nie wymaga od Ciebie żadnego zaangażowania, a przyniesie praktycznie takie same korzyści, jak uruchomienie własnego portalu.

Skontaktuj się z nami by ustalić indywidualne warunki współpracy.

Lista naszych portali: tutaj

 

 


Przypisy:

* Kwota w całości przeznaczona na tworzenie artykułów tematycznych dla wybranego portalu lub działu – bez wskazywania marki współwłaściciela i linkowania. W tej cenie jest również zamieszczenie informacji o marce współwłaściciela wraz z linkiem (na danym portalu lub w jego dziale). Wszystkie środki ponad podaną kwotę są dysponowane na tworzenie i publikacje artykułów bezpośrednio promujących markę współwłaściciela.
 


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Przewiń do góry