Wprowadzenie marki na rynek

Liczenie na szczęście w biznesie to zdecydowanie zbyt mało. Ważny jest plan.


Jesteśmy przekonani, że zakładasz firmę po to, aby osiągnąć sukces zawodowy i finansowy. Wbrew pozorom to nie jest takie proste. Musisz sobie zdawać sprawę, że większość nowych biznesów w Polsce upada średnio po 18 miesiącach działalności. Wiesz dlaczego? Ponieważ ich właściciele nie mieli żadnego sensownego planu rozwoju. Byli przekonani, że wystarczy założyć firmę, zdobyć kilku klientów i reszta „jakoś” już pójdzie. To naiwne myślenie, które zawsze kończy się tak samo: porażką.

wprowadzanie marki na rynek

Aby znacznie zwiększyć swoją szansę na sukces, podejdź do sprawy metodycznie. Miej konkretny plan działania. W biznesie naprawdę nic nie dzieje się dziś przypadkowo – to nie czasy bazarów i swetrów z Turcji. Proponujemy Ci kompleksowe wprowadzenie firmy lub marki na rynek. Sprawdź, na czym to dokładnie polega i jakie etapy TRZEBA pokonać, aby mieć gwarancję powodzenia.

Etap I – koncepcja marki i wdrożenie:

Na tym etapie dokładnie analizujemy Twój pomysł na biznes, szukamy dla niego miejsca na rynku i opracowujemy elementy, dzięki którym przyciągniesz uwagę klientów.

  1. Opracowanie nazwy firmy/marki:
    T
    wój biznes musi się jakoś nazywać i powinna to być nazwa, która od razu wyróżni go na tle konkurencji. Zapomnij o pospolitych „Janexach” i „Stalpolach” - tutaj potrzeba trochę kreatywności i wyczucia rynku.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Kluczowy element identyfikacji marki.
    Cennik tworzenia tekstów
     
  2. Opracowanie sloganu firmy/marki:
    Identyfikowanie się z marką jest bardzo ważne dla klientów. Będzie o to znacznie łatwiej, jeśli Twoja firma będzie mieć chwytliwe hasło, mocno związane z filozofią marki.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Misja firmy w jednym zdaniu
    Cennik opracowania sloganu
     
  3. Pozycjonowanie marki na rynku:
    Jest pewne, że w Twojej branży działa już silna konkurencja. W jaki sposób chcesz się od niej odróżnić? Dlaczego klienci mają wybrać akurat Twoją ofertę? Pozycjonowanie marki na rynku daje odpowiedzi na te pytania.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Wyróżnij swoją ofertę
    Cennik pozycjonowania marki
     
  4. Opracowanie logo firmy:
    Znak firmowy jest niezbędnym elementem identyfikacji marki. To z nim będzie kojarzona Twoja firma. Musi być profesjonalny, czytelny i efektowny.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Trafiaj do świadomości klientów
    Cennik projektowania logo
     
  5. Opracowanie elementów identyfikacji wizualnej (wizytówki, teczki, papier firmowy etc.):
    Jak Cię widzą, tak Cię piszą. W kontaktach biznesowych liczy się  najmniejszy szczegół, dlatego zadbaj o profesjonalny charakter marki.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Ile warta jest dla Ciebie rozpoznawalność?
    Cennik identyfikacji wizualnej
     
  6. Strona internetowa:
    Nie możesz mieć żadnych wątpliwości, że posiadanie strony internetowej jest absolutnie NIEZBĘDNE. Pamiętaj jednak, że byle jaka strona wcale nie działa na korzyść firmy. Tutaj nie ma miejsca na amatorkę.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Twoja wirtualna siedziba
    Cennik tworzenia www
     

Ten etap gwarantuje Ci, że Twoja firma zostanie znakomicie przygotowana do rywalizacji z konkurencją i zdobycia zaufania klientów. Oczywiście warunkiem jest realizacja każdego z wymienionych elementów na najwyższym poziomie. Podane ceny zakładają, że nie pójdziesz na żadne kompromisy. To najlepsze podejście!
 

Etap II – działania marketingowe:

Nawet najlepiej zaprojektowana marka potrzebuje wsparcia marketingowego – takie czasy. Proponujemy Ci działania w Internecie, ponieważ jest to obecnie zdecydowanie najskuteczniejszy kanał promocji i pozyskiwania klientów, szczególnie w relacji do kosztu. Przeczytaj również: Lejek sprzedażowy (marketingowy), czyli etapy pozyskiwania lojalnego klienta

Krok 1. Content marketing:

Nie można mówić o skutecznej promocji firmy w sieci bez zaplanowania i prowadzenia strategii content marketingowej. To podstawa, kręgosłup promowania marki, od którego kondycji zależy efektywność pozostałych działań w Internecie.

  1. Działania content marketingowych:
    Chaos nie wchodzi w grę. Musimy dokładnie wiedzieć, co warto zrobić dla Twojej marki w ramach content marketingu.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Najlepszy przekaz promocyjny
    Cennik content marketingu
     
  2. Uruchomienie portalu tematycznego lub bloga tematycznego:
    Wartościowa treść przyciąga czytelników, wśród których są też Twoi klienci. Buduj pozycję eksperta i zdobywaj zaufanie grupy docelowej!
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Zbuduj pozycję eksperta w swojej branży
    Cennik tworzenia portali
     
  3. Pozyskanie miejsc do publikacji:
    Publikowanie artykułów na zewnętrznych portalach i blogach jest znakomitym sposobem na pozyskiwanie bezcennych linków, a więc wsparcie działań SEO. To także pomysł na zwiększenie rozpoznawalności marki i zbudowanie jej profesjonalnego wizerunku w branży.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Grupa docelowa - nic bardziej się nie liczy
    Cennik pozyskania miejsc publikacji

     

Krok 2. Działania reklamowe:

Content marketing pozwoli zbudować zaufanie do Twojej firmy, ale liczy się także widoczność marki w Internecie. Dlatego zalecamy równoległe prowadzenie skutecznych działań reklamowych.

  1. Pozycjonowanie w Google:
    Jeśli strona Twojej firmy znajdzie się na szczycie listy wyników wyszukiwania na atrakcyjne frazy wpisywanie przez klientów, to o sprzedaż nie będziesz się już martwić.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Wskaż klientom drogę do siebie
    Cennik pozycjonowania
     
  2. Kampania linków sponsorowanych:
    Szybkie efekty? Natychmiastowy wzrost liczby odwiedzin na stronie i zapytań ofertowych? Dobrze zaplanowana kampania AdWords to gwarantuje.
    Przeczytaj, dlaczego to takie ważne: Czy warto reklamować się w Google
    Cennik kampani Ads
     
  3. Działania w social media:
    Media społecznościowe to bardzo ważny kanał pozyskiwania klientów. O ile wiesz jak się w nim poruszać. My wiemy.
    Sprawdź, dlaczego to takie ważne: Niech najpierw cię polubią
    Cennik social media
     

Dopiero po zastosowaniu tych elementów marketingu i reklamy warto pomyśleć o dalszych krokach, jak np. działania w telewizji, radiu, prasie, outdoor itd. Są to o wiele droższe formaty, które niekoniecznie muszą przynieść spodziewane efekty. Jak wynika z naszych testów najbardziej opłacalne dla nowych firm jest skupienie się na działaniach w Internecie – szczególnie dotyczy to content marketingu.

Przedstawiliśmy Ci szczegółowy plan profesjonalnego i kompleksowego wprowadzenia Twojej firmy/marki na rynek. Nie obiecujemy natychmiastowych efektów, bo jest to po prostu niemożliwe. Gwarantujemy natomiast, że zrealizowanie wszystkich kroków przełoży się na sukces Twojego biznesu. A przecież o to właśnie Ci chodzi.

Masz pytania? Potrzebujesz indywidualnej analizy? Chcesz, abyśmy dopasowali strategię do specyfiki Twojej marki? Skontaktuj się z nami i zamów niezobowiązującą wycenę!

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry