Termin realizacji: do 30 dni

Pozycjonowanie marki na rynku

Cena kompleksowego opracowania pozycjonowania marki na rynku

Wybierz opcje

  • Określenie szczególnych cech produktu

    700
    Dodaj do konfiguracji

    Każdy produkt ma jakieś cechy. Pytanie, jak wybrać te, które są ważne dla klientów? Zamów określenie szczególnych cech produktu i daj klientom wyraźny powód, by sięgnęli do portfela!

    Chcesz kupić ten produkt, bo:

    • Wolisz, aby na Twoją ofertę spojrzeli profesjonaliści, którzy ocenią ją na chłodno
    • Czujesz zbyt silny związek emocjonalny z produktem, co uniemożliwia Ci obiektywne określenie jego cech szczególnych
    • Chcesz mieć pewność, że Twój produkt będzie promowany w sposób przemyślany, a wszystkie elementy reklamowe będą ze sobą spójne
    • Od dłuższego czasu nie możesz znaleźć cech, które wyróżniają Twój produkt na tle konkurencji

    Opis usługi:

    Określenie szczególnych cech produktu jest bardzo ważne, bo wokół tych właśnie cech będzie budowana komunikacja reklamowa. To trochę tak, jak z wyborem samochodu. Decydujesz się na zakup konkretnego modelu, bo:

    • Jest szybki
    • Jest ładny
    • Jest luksusowy
    • Ma pojemny bagażnik
    • Ma gwiazdę na masce

    Cechy. To one przyciągają uwagę klientów. Bez wyróżnienia atrakcyjnych, kluczowych cech produktu, nie można go w żaden sposób sprzedać. Największy problem stanowi to, że prawdopodobnie inne firmy mają w ofercie produkty podobne do Twoich. W jaki sposób masz się więc wyróżnić? To już zadanie dla nas.

    Usługa obejmuje:

    • Wskazanie do 5 kluczowych i unikalnych cech produktu/usługi
    • Stworzenie wstępnego modelu wykorzystania cech szczególnych w działaniach reklamowych

    Znając cechy szczególne produktu uwierzysz, że jest on naprawdę wyjątkowy. Twoi klienci też w to uwierzą.

  • Określenie dowodu na wyjątkowość marki

    700
    Dodaj do konfiguracji

    Na pewno wierzysz, że Twoja marka jest wyjątkowa. Problem w tym, że klienci muszą się o tym przekonać. Damy im dowód na to, że warto wydać pieniądze na Twoje produkty i usługi!

    Chcesz kupić ten produkt, bo:

    • Potrzebujesz profesjonalnego, świeżego i niezależnego spojrzenia na Twój biznes
    • Chcesz budować rozpoznawalność produktu/usługi w oparciu o jego najmocniejsze strony
    • Wiesz, że niska cena nie może być jedynym kryterium wyboru
    • Wprowadzasz na rynek nowy produkt/usługę i chcesz mieć pewność, że klienci dostrzegą najważniejsze atuty oferty

    Opis usługi:

    Słyszałeś o RTB? To akronim Reason to Believe, czyli powód, dla którego klient ma kupić właśnie Twój produkt lub Twoją usługę. Co go do tego przekona? Niska cena? Słabo – inni są jeszcze tańsi. Ten powód powinien być wyjątkowy i bardzo wartościowy. Pomożemy Ci go znaleźć.

    Określenie konkretnego dowodu na wyjątkowość marki bardzo ułatwia prowadzenie późniejszych działań reklamowych. Firma może podkreślać najsilniejszą stronę swojej oferty, bez konieczności dzielenia środków na promocję tego, co i tak nie interesuje klientów. W ten sposób można bardzo dobrze wykorzystać dostępny budżet.

    Dowodem na wyjątkowość marki powinno być coś więcej niż cena. Dlaczego kupujesz produkty Apple? Bo kojarzą się z najwyższą jakością i stylem. Dlaczego wybierasz oryginalną Coca-Colę? Bo smakuje lepiej niż Pepsi (choć to przecież rzez gustu).

    Usługa obejmuje:

    Współcześni klienci są bardzo wymagający. Oczekują, że marka przekona ich o swojej wyjątkowości. Zamów naszą i usługę i poznaj niezależną opinię o Twojej ofercie.

  • Określenie korzyści dla klienta

    790
    Dodaj do konfiguracji

    Sprzedając swój produkt zyskujesz korzyść w postaci pieniędzy. Zastanawiałeś się kiedyś, jak widzi to Twój klient? On także przed dokonaniem zakupu szuka dla siebie konkretnej korzyści. Pomożemy mu ją znaleźć.

    Chcesz kupić ten produkt, bo:

    • Nie potrafisz spojrzeć na swój produkt neutralnie, co utrudnia Ci rzetelne określenie jego najważniejszych cech
    • Chcesz poznać ekspercką opinię na temat rzeczywistych korzyści, jakie niesie ze sobą Twój produkt/usługa
    • Chcesz wiedzieć, co należy podkreślać w materiałach reklamowych, aby zwiększyć ich skuteczność
    • Chcesz, aby klienci wybierali Twoją ofertę nie ze względu na niską cenę, ale realizację ich potrzeby, za co będą skłonni zapłacić więcej

    Opis usługi:

    Klient kupuje Twój produkt, bo widzi w tym dla siebie jakąś korzyść. Może to być chęć zapewnienia sobie dobrego wyglądu, zrzucenia kilku kilogramów, rozwiązania problemu z komputerem czy poprawienia swojej pozycji społecznej. Ma to drugorzędne znaczenie. Ważne jest, aby ta korzyść została dobrze rozpoznana i czytelnie wskazana klientowi.

    Wokół wybranej korzyści budujemy całą komunikację marketingową. Podkreślamy, że produkt jest jakiś i dzięki temu spełnia potrzebę klienta. Wbrew pozorom określenie samej potrzeby nie jest takie proste – wymaga to dobrego rozpoznania grupy docelowej. Dla klienta X opona może być tylko osłoną felgi, a dla klienta Y środkiem do podkreślenia grubości portfela. Wiedząc, kim jest Twój klient, możemy wskazać mu pożądaną korzyść.

    Usługa obejmuje:

    • Wskazanie 3 najważniejszych i najbardziej wartościowych korzyści dla klienta wybierającego produkt/usługę
    • Stworzenie wstępnej koncepcji podkreślania wybranej korzyści w materiałach reklamowych

    Pamiętaj, że określenie korzyści dla klienta to jeden z kilku etapów pozycjonowania marki na rynku. Potrzebujesz kompleksowej usługi? Skontaktuj się z nami lub sprawdź nasz pozostałe usługi.

  • Określenie propozycji marki

    1 100
    Dodaj do konfiguracji

    Sprzedaż w dużej mierze opiera się na zaufaniu. Klient wierzy, że to, co mu obiecujesz, jest prawdą. Pytanie – co należy mu obiecać, aby zyskać przewagę nad konkurencją? Ustalimy to za Ciebie!

    Chcesz kupić ten produkt, bo:

    • Wierzysz w naszą obietnicę rzetelnego przyjrzenia się Twojemu produktowi
    • Nie wiesz, wokół czego budować komunikację z klientami
    • Obawiasz się, że to, co ma znaczenie dla Ciebie, zostanie zignorowane przez Twoją grupę docelową
    • Chcesz, aby Twoja marka kojarzyła się z czymś konkretnym, co będzie jej wizytówką i powodem, dla którego klienci chcą ją wybierać

    Opis usługi:

    Wyobraź sobie, że klient ma do wyboru trzy produkty: Twój i dwa konkurencyjne. Są bardzo podobne pod kątem technicznym, mają niemal identyczną specyfikację. Co wpłynie na ostateczną decyzję klienta? To, która marka obieca mu więcej. Tym „więcej” mogą być np. korzystne warunki gwarancji, darmowa dostawa, ale równie dobrze odpowiedni wygląd opakowania, które będzie komunikować: „Kup mnie, bo prezentuję wysoką jakość wykonania.”

    Określenie obietnicy marki jest bardzo ważne, ponieważ w dużej mierze wpływa na popularność produktu. Klient kupując coś, czego nie może przetestować, musi zaufać producentowi i bazować na jego zapewnieniach. Liczą się jednak nie tylko słowa, ale także wygląd produktu, opakowanie, cena, nawet warunki sprzedaży. Chodzi o to, aby wszystkie te elementy były ze sobą tożsame i tworzyły spójny wizerunek produktu, który klient chce mieć.

    Usługa obejmuje:

    Propozycja marki to wstęp do szczegółowego prezentowania cech produktu i korzyści płynących z jego posiadania. Opracowane hasło będzie umieszczane na wszystkich materiałach reklamowych i stanie się uzupełnieniem nazwy produktu.

  • Opracowanie księgi stylu komunikacji językowej

    2 499
    Dodaj do konfiguracji

    Potrafisz dostosować język do rozmowy z dzieckiem, rówieśnikiem, osobą starszą i profesorem akademickim. Ale czy wiesz, jak komunikować się z klientami? Określimy ich oczekiwania, dzięki czemu Twoja oferta będzie trafiać w punkt!

    Chcesz kupić ten produkt, bo:

    • Chcesz mieć pewność, że klienci rozumieją, co do nich mówisz
    • Chcesz, aby Twoje oferty były pisane skutecznym językiem
    • Masz dość zastanawiania się, czy należy pisać „Państwo”, „Ty” czy „Wy”
    • Potrzebujesz jasnego poradnika, który pomoże Ci tworzyć oferty zgodne z oczekiwaniami Twojej grupy docelowej

    Opis usługi:

    Komunikowanie się z klientami – teoretycznie nic skomplikowanego. Gdyby to jednak było takie proste, nie powstawałyby szczegółowe badania na temat języka komunikacji biznesowej. Klienci są bardzo różni, mają różne potrzeby, oczekiwania. Jednych razi zwracanie się do nich po imieniu, drudzy obruszają się mówienie do nich per Państwo. Jak się w tym odnaleźć?

    Najważniejsze jest określenie grupy docelowej – wiedząc, komu tak naprawdę sprzedajesz produkty i usługi, będzie Ci o wiele łatwiej dobrać język komunikacji. Jasne, nie masz na to czasu. Dlatego zrobimy to za Ciebie.

    Księga stylu komunikacji językowej jest święta. Żadna osoba tworząca oferty, treści marketingowe, hasła, wpisy na blog czy artykuły sponsorowane, nie może jej bagatelizować. To, co znajduje się w księdze, jest punktem wyjścia do pisania wszystkiego, co później trafia do klientów. To znacznie ułatwia sprawę, a przede wszystkim pozwala zachować spójny wizerunek marki.

    Usługa obejmuje:

    • Analizę grupy docelowej i jej oczekiwań językowych
    • Stworzenie skryptu z informacjami na temat pożądanego języka komunikacji wraz ze szczegółowymi podpowiedziami, np. zwracanie się do klientów w sposób bezpośredni, używanie języka młodzieżowego etc.

    Księga stylu komunikacji językowej przyda Ci się także podczas szkoleń pracowników, którzy nawiązują bezpośredni kontakt z klientami. To naprawdę cenna wiedza, dająca przewagę na konkurencyjnym rynku.

  • Koncepcja dystrybucji treści

    1 600
    Dodaj do konfiguracji

    Gdzie warto opublikować artykuł sponsorowany? Lepiej prowadzić blog na stronie czy na osobnej domenie? To ważne pytania, na które udzielimy Ci odpowiedzi!

    Chcesz kupić ten produkt, bo:

    • Nie wiesz, jak ustalić miejsca publikacji treści promujących Twoją markę
    • Masz trudności z określeniem grupy docelowej i jej oczekiwań
    • Nie chcesz wydawać dużych pieniędzy na publikację artykułów tam, gdzie i tak nie ma Twoich klientów
    • Nie masz pojęcia, na czym polega skuteczne blogowanie

    Opis usługi:

    Opracowanie koncepcji dystrybucji treści bardzo ułatwia późniejsze działania z zakresu content marketingu. To szczegółowy plan, dzięki któremu będziesz wiedzieć, jakie treści chcą czytać Twoi klienci i gdzie ich szukają. Dowiesz się, jaka powinna być częstotliwość publikacji wpisów na blogu, gdzie warto prowadzić blog, ile kosztuje publikacja artykułu sponsorowanego na portalu zewnętrznym, jak stworzyć artykuł, aby nie było problemu ze znalezieniem wydawcy, który go opublikuje.

    W ramach usługi przygotujemy także wstępną koncepcję tworzenia treści, które będą wartościowe dla czytelników, a tym samym pozytywnie wpłyną na rozpoznawalność Twojej marki. Dowiesz się, jakie tematy warto podejmować na blogu i które produkty zasługują na to, aby szerzej o nich napisać.

    Usługa obejmuje:

    • Analizę aktualnych treści znajdujących się na stronie z sugestią wprowadzenia zmian
    • Rozstrzygnięcie, czy bardziej opłacalne będzie dla Ciebie prowadzenie bloga na stronie czy na zewnętrznej domenie
    • Opracowanie listy 5 portali tematycznych i blogów, na których warto zamieścić artykuły sponsorowane (portale i blogi należące do marki Soluma)
    • Opracowanie koncepcji rozbudowy/stworzenia opisów produktów i kategorii głównych (w przypadku sklepu internetowego)

    Zamów opracowanie koncepcji dystrybucji treści i dowiedz się, jak w przemyślany sposób prowadzić działania content marketingowe.

  • Określenie grupy docelowej i jej potrzeb

    10 000
    szt.

    Czy wiesz, komu chcesz sprzedać swój produkt? Nie zdawaj się na intuicję. Zleć nam określenie grupy docelowej i poznaj jej prawdziwe potrzeby!

    Chcesz kupić ten produkt, bo:

    • Nie chcesz tracić pieniędzy na reklamę wśród osób, które i tak nigdy niczego od Ciebie nie kupią
    • Nie wiesz, kto dokładnie może być zainteresowany Twoim produktem
    • Nie masz czasu, aby przeprowadzić analizę potrzeb i zainteresowań swojej grupy docelowej
    • Chcesz mieć pewność, że kierujesz reklamę do osób, które naprawdę szukają Twojego produktu i są gotowe wydać swoje pieniądze na jego zakup

    Opis usługi:

    Określenie grupy docelowej to jedna z najważniejszych czynności, jaką trzeba podjąć przed wprowadzeniem produktu na rynek. Pisząc najprościej: musisz mieć 100% pewność, że kierujesz produkt do osób, które są nim potencjalnie zainteresowane. Chodzi o to, aby nie oferować karmy dla psów właścicielom kotów.

    Wiele firm bagatelizuje potrzebę rzetelnego wskazania grupy docelowej i kieruje się tylko przewidywaniami. W efekcie ich produkty sprzedają się słabo, a wszelkie działania reklamowe są nieefektywne. Popełnienie tak poważnego błędu na starcie znacznie utrudnia osiągnięcie sukcesu, a często wręcz to uniemożliwia.

    Usługa obejmuje:

    • Określenie grupy docelowej na podstawie narzędzi internetowych (Google Analytics, Google Trends)
    • Stworzenie skryptu z informacjami na temat najważniejszych potrzeb grupy docelowej (zainteresowania, lista najczęściej wyszukiwanych fraz w Google)
    • Rozliczenie w modelu Time and Materials / 1 godzina pracy 250 zł netto (naliczanie godzin)
    • W cenie 40 godzin pracy (badania i analiza)

    Gdy już poznasz swoją grupę docelową, będzie Ci znacznie łatwiej podejmować skuteczne działania reklamowe. Ta wiedza jest po prostu niezbędna.

Cennik pozostałych usług

Wybierz usługę i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.