Termin realizacji: do 14 dni

Koncepcja kampanii reklamowej

Cennik opracowania koncepcji kampanii reklamowej.

600 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Koncepcja kampanii

    • Kompleksowe opracowanie koncepcji kampanii reklamowej zgodnej z ustalonym budżetem
    • Podana cena to minimalny koszt opracowania koncepcji kampanii reklamowej
    • W cenie 4h pracy

Potrzebujesz czegoś innego?

Wybierz usługę poniżej i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Każdy sukces zaczyna się od idei i wprowadzenia jej w życie według starannie nakreślonego planu. Zostaw to nam i zamów koncepcję kampanii reklamowej dla Twojej firmy!

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • Lubisz wiedzieć, na czym stoisz
  • Dysponujesz określonym budżetem, ale nie wiesz, na co możesz sobie w jego ramach pozwolić
  • Potrzebujesz profesjonalnej koncepcji przygotowanej przez doświadczoną agencję reklamową, która zna rynkowe realia i potrafi wskazać optymalne rozwiązania bez przekraczania budżetu
  • Chcesz wprowadzić na rynek nową markę i mieć pewność, że klienci dowiedzą się o jej istnieniu

Opis usługi:

Kampania reklamowa to bardzo szerokie pojęcie. W zależności od budżetu może to być reklama w wyszukiwarce, działania content marketingowe, reklama outdoorowa, telewizyjna, radiowa, prasowa – możliwości jest wiele. Firmie, która wprowadza markę na rynek, trudno jest się w tym odnaleźć. Wszystkie agencje przekonują, że „podejmą skuteczne działania” - ale co to właściwie oznacza?

Zamawiając koncepcję kampanii reklamowej będziesz wiedzieć, na czym stoisz. Zapoznasz się z naszymi propozycjami i wybierzesz te, które najbardziej Ci odpowiadają. Ogromnym atutem tego rozwiązania jest to, że obracamy się w ramach założonego budżetu. Jesteśmy rozsądni i nie zaproponujemy spotów telewizyjnych firmie, która może wydać np. 5000 złotych. Kluczem jest opracowanie takiej koncepcji, która przyniesie korzyści nawet przy minimalnym budżecie.

 

600

Cena netto (+VAT 23%)