W czym możemy pomóc?

Rozliczenie za godziny pracy

Wymagany zakupu minimum 5h roboczych (dla rozwiązań Soluma) lub 10h (dla rozwiązań firm obcych). Prace są wykonywane po zaksięgowaniu wpłaty, zgodnie z kolejką zadań (maksymalny termin podjęcia prac: 14 dni od zaksięgowania wpłaty oraz dostarczenia kompletu wytycznych).

Raportowanie

Po zakończeniu prac do klienta jest przesyłana informacja o czasie poświęconym na wykonanie zadania. Niewykorzystane godziny z pakietu pozostają na koncie klienta przez 36 miesięcy. W przypadku zmiany cennika, godziny są przeliczane wg aktualnie obowiązującego cennika.

Naliczanie godzin

Naliczana jest każda rozpoczęta godzina pracy. W zależności od typu zleconego zadania, w jego wykonaniu może brać udział kilku specjalistów (naliczana jest godzina pracy dla każdego specjalisty oddzielnie).

Przykładowi specjaliści z podziałem na zadania:

  • Menadżer projektu
    Koordynator projektu bierze udział w realizacji każdego zamówienia. Odpowiada za planowanie, nadzorowanie, realizację projektu, kontakt z klientem.
     
  • Pracownik działu wsparcia
    Obsługa systemów CMS. Umieszczenie przesłanych informacji od klienta , np.: teksty, zdjęcia, itp. Prace są wykonywane w ramach opcji umożliwionych przez system CMS.
     
  • Programista
    Prace programistyczne. Zmiany w funkcjonalności strony i wszelkie inne prace, których nie umożliwia funkcjonalność systemu CMS.
     
  • Projektant grafiki
    Zmiany w projektach graficznych, nowe projekty graficzne, modyfikacja projektów, korekta zdjęć, itp.
     
  • Copywriter
    Opracowanie lub korekta tekstów, haseł reklamowych, itp.
     
  • Specjalista SEO
    Działania związane z SEO – wdrażanie, planowanie, itp.

 


 





Korzyści z pracy w modelu T&M

W Soluma Interactive oferujemy Ci różne modele rozliczeń. Jednym z popularnych rozwiązań jest realizacja projektu w rozliczeniu za poświęcony na niego czas - opłata za godziny pracy (Time & Materials). Sprawdź, jakie niesie to ze sobą korzyści dla Ciebie:

Możliwość przerwania realizacji projektu w dowolnym momencie.

Ponieważ żadna poważna agencja interaktywna nie realizuje zleceń „na próbę”, rozliczenie za godziny jest bardzo dobrą formą ubezpieczenia dla Klienta. Jeśli po zapoznaniu się z naszym portfolio i listą dotychczasowych Klientów wciąż nie masz 100% pewności, że warto podjąć z nami współpracę, zamów realizację projektu w systemie godzinowym. Dzięki temu w dowolnym momencie możesz zrezygnować i zapłacić tylko za rzeczywiście przepracowane godziny.

Praca dla efektu, a nie na czas.

To jasne, że realizując dowolny projekt zawsze na pierwszym miejscu stawiamy jakość i satysfakcję klienta. Z drugiej jednak strony, wyceniając usługę z góry, musimy przewidzieć na nią konkretny czas. Przykładowo: jeśli zlecisz nam produkcję strony internetowej według wzorca, to jesteśmy w stanie dość precyzyjnie określić, ile czasu zajmie jej wykonanie. Poszczególni pracownicy muszą się „wyrobić” w tym przyjętym okienku, by nie doszło do sytuacji, że pracujemy za darmo. Presja czasu działa mobilizująco, ale może też sprzyjać wybieraniu prostszych (a nie najlepszych) rozwiązań.

W przypadku rozliczenia projektu za godziny wygląda to zupełnie inaczej. Tutaj pracownicy otrzymują prosty komunikat: dopieszczamy projekt do skutku, aż będzie perfekcyjny. Nikt nikogo nie pospiesza, dajemy projektowi tyle czasu, ile potrzeba.

Niższa cena końcowa usługi.

Rozliczenie projektu za godziny rzeczywiście może być tańsze dla Klienta niż przy wycenie z góry. Jak to możliwe? Musisz wiedzieć, że w momencie wyceniania usługi „za projekt”, czyli np. za projekt graficzny, każda agencja w tej cenie uwzględnia swoje ryzyko. Może być ono związane chociażby z niedoszacowaniem projektu czy wystąpieniem obiektywnych przyczyn wydłużenia czasu realizacji. Koszt dodatkowej czy dłuższej pracy ponosi agencja, ale niejako przerzuca go na klienta w odgórnie ustalonej cenie usługi. Jest to zupełnie naturalne, ten schemat stosuje się w każdej branży.

Jeśli natomiast zdecydujesz się na rozliczenie godzinowe, wówczas płacisz wyłącznie za każdą faktycznie przepracowaną godzinę pracownika czy pracowników agencji. Sumarycznie może się więc okazać, że np. zlecając projekt graficzny czy produkcję strony internetowej w modelu godzinowym zapłacisz za nie wyraźnie mniej, niż gdybyś kupił je prosto z naszego cennika.

 

 



Pisaliśmy o tym:

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry