Przypomnienia o wygasających usługach

W trosce o ciągłość działania usług dostosowaliśmy nasz system, aby wysyłał na Państwa e-mail przypomnienia o terminie wygasania usługi. W wysłanej wiadomości e-mail znajduje się informacja o typie usługi oraz załączona jest faktura pro forma.

Pierwsze przypomnienie jest wysyłane z minimum 14 dniowym lub 30 dniowym (w zależności od typu usługi) wyprzedzeniem przed terminem wygaśnięcia usługi.

Kolejne przypomnienie jest wysłane na 3 dni przed terminem wygaśnięcia usługi. Następne przypomnienia są wysyłane 3 dni po wygaśnięciu usługi (co 3 dni - do  momentu przesłania do nas informacji o rezygnacji lub chęci przywrócenia usługi* lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym).

Nie dotarło do mnie przypomnienie

  • Prosimy sprawdzić folder spam oraz jeśli to możliwe dodać nasze adresy e-mail na białą listę.

Nie dotarła do mnie Faktura VAT

  • Faktura Vat jest generowana z naszego systemu w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym i przesyłana na Państwa adres e-mail. Jeśli nie otrzymali Państwo faktury:
    a. to znaczy, że wpłata nie dotarła na nasze konto bankowe
    lub
  • b. jeśli wpłata dotarła, przesłana wiadomość mogła trafić na Państwa pocztę do folderu spam. Prosimy sprawdzić folder spam oraz jeśli to możliwe dodać nasze adresy e-mail na białą listę.

Jeśli nadal nie mogą Państwo odnaleźć wiadomości e-mail z fakturą VAT - prosimy o kontakt z nami.


 


*W przypadku braku wpłaty, usługa może zostać wyłączona do momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Ponowna aktywacja usługi, jest możliwa w przypadku wybranych typów usług oraz zależna od daty wpłaty na konto bankowe (aktywowanie niektórych usług po 14 dniach od daty ich wygaśnięcia może być dodatkowo płatne).

Informacje