W trosce o ciągłość działania usług dostosowaliśmy nasz system, aby wysyłał na Państwa e-mail przypomnienia o terminie wygasania usługi. W wysłanej wiadomości e-mail znajduje się informacja o typie usługi oraz załączona jest faktura pro forma.
Pierwsze przypomnienie jest wysyłane z minimum 14 dniowym lub 30 dniowym (w zależności od typu usługi) wyprzedzeniem przed terminem wygaśnięcia usługi.
Kolejne przypomnienie jest wysłane na 3 dni przed terminem wygaśnięcia usługi. Następne przypomnienia są wysyłane 3 dni po wygaśnięciu usługi (co 3 dni - do momentu przesłania do nas informacji o rezygnacji lub chęci przywrócenia usługi* lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym).
Nie dotarło do mnie przypomnienie
Nie dotarła do mnie Faktura VAT
Jeśli nadal nie mogą Państwo odnaleźć wiadomości e-mail z fakturą VAT - prosimy o kontakt z nami.
*W przypadku braku wpłaty, usługa może zostać wyłączona do momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Ponowna aktywacja usługi, jest możliwa w przypadku wybranych typów usług oraz zależna od daty wpłaty na konto bankowe (aktywowanie niektórych usług po 14 dniach od daty ich wygaśnięcia może być dodatkowo płatne).