W czym możemy pomóc?

Przypomnienia o wygasających usługach

W trosce o ciągłość działania usług dostosowaliśmy nasz system, aby wysyłał na Państwa e-mail przypomnienia o terminie wygasania usługi. W wysłanej wiadomości e-mail znajduje się informacja o typie usługi oraz załączona jest faktura pro forma.

Pierwsze przypomnienie jest wysyłane z minimum 14 dniowym lub 30 dniowym (w zależności od typu usługi) wyprzedzeniem przed terminem wygaśnięcia usługi.

Kolejne przypomnienie jest wysłane na 3 dni przed terminem wygaśnięcia usługi. Następne przypomnienia są wysyłane 3 dni po wygaśnięciu usługi (co 3 dni - do  momentu przesłania do nas informacji o rezygnacji lub chęci przywrócenia usługi* lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym).

Nie dotarło do mnie przypomnienie

  • Prosimy sprawdzić folder spam oraz jeśli to możliwe dodać nasze adresy e-mail na białą listę.

Nie dotarła do mnie Faktura VAT

  • Faktura Vat jest generowana z naszego systemu w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym i przesyłana na Państwa adres e-mail. Jeśli nie otrzymali Państwo faktury:
    a. to znaczy, że wpłata nie dotarła na nasze konto bankowe
    lub
  • b. jeśli wpłata dotarła, przesłana wiadomość mogła trafić na Państwa pocztę do folderu spam. Prosimy sprawdzić folder spam oraz jeśli to możliwe dodać nasze adresy e-mail na białą listę.

Jeśli nadal nie mogą Państwo odnaleźć wiadomości e-mail z fakturą VAT - prosimy o kontakt z nami.


 


*W przypadku braku wpłaty, usługa może zostać wyłączona do momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Ponowna aktywacja usługi, jest możliwa w przypadku wybranych typów usług oraz zależna od daty wpłaty na konto bankowe (aktywowanie niektórych usług po 14 dniach od daty ich wygaśnięcia może być dodatkowo płatne).

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry