Dzięki opracowaniu poniższych procedur zapewniamy naszym Klientom najwyższy standard obsługi:
Przejrzyste procedury dotyczące zamówień i płatności
Dokładne informacje o zamawianym produkcie (szczegóły, parametry produktu, dział faq, informacje bieżące)
Specjalistyczne doradztwo
Każdy z naszych Klientów otrzymuje dostęp do naszych baz wiedzy oraz kadry specjalistów. Doradztwo jest świadczone zarówno podczas realizacji zamówienia jak i po jego zakończeniu.
Opieka serwisowa
W pełnym zakresie świadczymy opiekę serwisową: gwarancyjną i pogwarancyjną. W tym celu przygotowaliśmy dla Klientów: system zgłoszeń serwisowych (skrócenie czasu reakcji oraz realizacji) oraz specjalne pakiety serwisowe.
Doskonalenie procedur
W celu podnoszenia jakości obsługi Klientów prowadzony jest regularnie monitoring jakości świadczonych usług. Każdy Klient może również w dowolnej chwili podzielić się opinią na temat naszych usług wypełniając poniższą ankietę.