W czym możemy pomóc?

Wysoki standard obsługi Klienta

Dzięki opracowaniu poniższych procedur zapewniamy naszym Klientom najwyższy standard obsługi:

  • Przejrzyste procedury dotyczące zamówień i płatności
     
  • Dokładne informacje o zamawianym produkcie (szczegóły, parametry produktu, dział faq, informacje bieżące)
     
  • Specjalistyczne doradztwo
    Każdy z naszych Klientów otrzymuje dostęp do naszych baz wiedzy oraz kadry specjalistów. Doradztwo jest świadczone zarówno podczas realizacji zamówienia jak i po jego zakończeniu.
     
  • Opieka serwisowa
    W pełnym zakresie świadczymy opiekę serwisową: gwarancyjną i pogwarancyjną. W tym celu przygotowaliśmy dla Klientów: system zgłoszeń serwisowych (skrócenie czasu reakcji i realizacji) oraz specjalne pakiety serwisowe.
     
  • Doskonalenie procedur
    W celu podnoszenia jakości obsługi Klientów prowadzony jest regularnie monitoring jakości świadczonych usług. Każdy Klient może również w dowolnej chwili podzielić się opinią na temat naszych usług wypełniając poniższą ankietę.
     

Ankieta satysfakcji klienta:

Wypełniając ankietę wyrażasz zgodę na warunki przetwarzania danych osobowych (tutaj warunki).
 

Zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności

Dbamy o Twoje dane osobowe dlatego zostaną użyte wyłącznie w celu przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania z witryny i realizacji zamówienia.

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry