Dzięki opracowaniu poniższych procedur zapewniamy naszym Klientom najwyższy standard obsługi:
Przejrzyste procedury dotyczące zamówień i płatności
Dokładne informacje o zamawianym produkcie (szczegóły, parametry produktu, dział faq, informacje bieżące)
Specjalistyczne doradztwo
Każdy z naszych Klientów otrzymuje dostęp do naszych baz wiedzy oraz kadry specjalistów. Doradztwo jest świadczone zarówno podczas realizacji zamówienia jak i po jego zakończeniu.
Opieka serwisowa
W pełnym zakresie świadczymy opiekę serwisową: gwarancyjną i pogwarancyjną. W tym celu przygotowaliśmy dla Klientów: system zgłoszeń serwisowych (skrócenie czasu reakcji i realizacji) oraz specjalne pakiety serwisowe.
Doskonalenie procedur
W celu podnoszenia jakości obsługi Klientów prowadzony jest regularnie monitoring jakości świadczonych usług. Każdy Klient może również w dowolnej chwili podzielić się opinią na temat naszych usług wypełniając poniższą ankietę.
Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.