Wysoki standard obsługi Klienta

Dzięki opracowaniu poniższych procedur zapewniamy naszym Klientom najwyższy standard obsługi:

  • Przejrzyste procedury dotyczące zamówień i płatności
  • Dokładne informacje o zamawianym produkcie (szczegóły, parametry produktu, dział faq, informacje bieżące)
  • Specjalistyczne doradztwo
    Każdy z naszych Klientów otrzymuje dostęp do naszych baz wiedzy oraz kadry specjalistów. Doradztwo jest świadczone zarówno podczas realizacji zamówienia jak i po jego zakończeniu.
  • Opieka serwisowa
    W pełnym zakresie świadczymy opiekę serwisową: gwarancyjną i pogwarancyjną. W tym celu przygotowaliśmy dla Klientów: system zgłoszeń serwisowych (skrócenie czasu reakcji oraz realizacji) oraz specjalne pakiety serwisowe.
  • Doskonalenie procedur
    W celu podnoszenia jakości obsługi Klientów prowadzony jest regularnie monitoring jakości świadczonych usług. Każdy Klient może również w dowolnej chwili podzielić się opinią na temat naszych usług wypełniając poniższą ankietę.
     

Ankieta satysfakcji klienta:
linia

 

FAQ

Portfolio grafika

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.