Składając zamówienie na naszej stronie internetowej lub przez e-mail akceptujesz warunki świadczenia usługi, Zasady użytkowania oraz regulaminy. Informujemy o tym, aby ułatwić Ci świadome podjęcie decyzji o skorzystaniu z oferty Soluma Interactive.
Krok 1. Zamówienie możesz złożyć:
Krok 2. Po wpłynięciu zamówienia skontaktujemy się z Tobą i ustalimy ostateczny zakres usługi oraz cenę. Często wymaga to wypełnienia krótkiego briefu lub przeprowadzenia warsztatów z klientem.
Krok 3. Otrzymasz od nas fakturę pro forma. Przy zamówieniach do 20 000 zł netto pobieramy 100% płatności z góry.
Krok 4. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym zamówienie jest automatycznie kierowane do realizacji - a na Twój mail jest wysyłana faktura VAT wraz z informacją o rozpoczęciu zlecenia.
Taką informację zawsze znajdziesz w opisie konkretnej usługi. Pamiętaj, że termin realizacji biegnie od momentu, w którym zostaną spełnione równocześnie dwa warunki:
Wszystkie zlecenia są realizowane w kolejności zgłoszeń.
Uwaga: W przypadku dużej ilości zamówień od klientów terminy realizacji podane w opisach usług nie są wiążące i są wówczas ustalane indywidualnie.
Zależy nam, by wszystkie zamówienia były realizowane jak najszybciej. Ponieważ jednak priorytetem jest dla nas jakość, a do tego obsługujemy wielu klientów (często równolegle), to nie zawsze możemy zagwarantować natychmiastowe zajęcie się zleceniem. Jeśli więc bardzo Ci się spieszy, to zamów usługę ekspresową (dodatkowo płatną).
Do wszystkich zamówień wystawiamy fakturę pro forma, którą wysyłamy na adres mailowy klienta po potwierdzeniu zlecenia. W momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym wystawiamy docelową fakturę VAT 23%, która także zostanie wysłana do Ciebie mailem.
W przypadku drobnych lub nietypowych zleceń nie przygotowujemy wycen. Proponujemy natomiast korzystne dla klienta rozliczenie za godziny pracy. Jeśli masz do wykonania zaawansowany projekt, wymagający indywidualnego podejścia i zaangażowania, wówczas przygotujemy wycenę po przeprowadzeniu warsztatów z klientem.
Pamiętaj, że każda wycena / oferta jest ważna przez 7 dni (chyba, że zaznaczyliśmy inaczej).
Umowę o współpracy przygotowujemy na życzenie klienta (bezpłatnie dla zamówień powyżej 5000 zł netto). Wszystkie ustalenia poczynione drogą mailową uznajemy za wiążące dla obu stron – zachowujemy korespondencję przez minimum 360 dni od momentu zakończenia zlecenia.
W przypadku gdy podana jest stawka za 1h pracy:
Akceptujemy płatności z kont zagranicznych oraz przez PayPal. Koszty transakcji i przewalutowania są po stronie zamawiającego.
Obsługa transakcji z Paypal przez nasz dział księgowości: od 120 zł netto.
Od 50 zł netto. Wysokość opłaty zależy m.in. od zgodności przesłanego zamówienia ze specyfikacją, warunkami zamówienia, rodzajem zamówienia oraz języka w jakim składane jest zamówienie.
Ceny podane przy produktach i usługach obejmują wsparcie techniczne / konsultacje / informacje o produktach: bezpłatne poprzez mail lub pomoc online - odpowiedzi na mail udzielamy w ciągu maksymalnie 24 godzin przez 365 dni w roku. Osobno płatne jest: telefoniczne wsparcie techniczne (pomoc techniczna premium) oraz wszelkie konsultacje telefoniczne.
Nie gwarantujemy utrzymania zamówionych i wykonanych przez nas działań w serwisach firm zewnętrznych (np.: Google, Facebook, fora internetowe, portale internetowe, itd.) – gdyż ich właściciele mogą usunąć wszystkie dane / wykonane przez nas działania (z dowolnego ustalonego przez siebie powodu) i nie informować nas ani o usunięciu danych, ani o powodzie ich usunięcia. W przypadku usunięcia danych (dowolnych działań przez nas wykonanych) przez właścicieli takich serwisów, opłata za wykonaną przez nas pracę oraz inne opłaty związane z wykonaniem usługi nie podlegają zwrotowi.
Uwagi do ofert i specyfikacji:
W przypadku niektórych zamówień jest możliwa rezygnacja z usługi. Kwota zwrotu dla klienta zależy od czasu poświęconego na prace przy tym zamówieniu. Minimalny koszt zarządzania projektem / zamówieniem: 180 zł netto - to minimalna kwota która zostanie odliczona od wartości zapłaconej faktury. W przypadku zamówienia usługi związanej z zajęciem określonego terminu na jej realizacje (np. konsultacje telefoniczne) – rezygnacja z usługi (lub nie stawienie się do dyspozycji w umówionym terminie) skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za usługę (nie ma zwrotów wpłat).
Zamawiający akceptuje wszystkie dostępne regulaminy i warunki: