Procedury sprzedaży, zamówień, dokumentacji.
Złożenie zamówienia
Termin realizacji
Rozpoczęcie terminu realizacji zamówienia biegnie od momentu spełnienia obu warunków:
Wszystkie zadania są realizowane w kolejności zgłoszeń. Maksymalny termin realizacji zamówienia (chyba, że ze względu na zakres zamówienia strony ustaliły inaczej):
- termin liczony od momentu zaksięgowania wpłaty oraz dostarczenia kompletu wytycznych. Oczywiście zależy nam by wszystkie zgłoszenia zostały zrealizowane jak najszybciej, jednak obsługujemy setki klientów i nie zawsze istnieje możliwość realizacji zadania natychmiast (za wyjątkiem usług ekspresowych, dodatkowo płatnych).
Dokumenty sprzedaży
Wszelkich płatności Klient dokonuje na podstawie, wystawionych przez nasz dział handlowy faktur pro forma. Faktury pro forma są wysyłane na e-mail klienta. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, zostaje automatycznie wystawiona i przesłana na e-mail Klienta faktura VAT.
Wyceny
W przypadku drobnych zleceń, zleceń nietypowych nie wykonujemy wycen lecz proponujemy pracę w rozliczeniu płatności za godziny pracy. Wyceny zaawansowanych rozwiązań są przeprowadzane zgodnie z tymi warunkami.
Praca na godziny
Wymagany zakup minimum 5h roboczych (dla rozwiązań Soluma) lub 10h (dla rozwiązań firm obcych). Prace są wykonywane po zaksięgowaniu wpłaty, zgodnie z kolejką zadań.
Więcej informacji (rozliczenia, sposób naliczania godzin, raportowanie): tutaj
Umowy
Umowy są przygotowywane dla projektów od 10 000 zł netto. Poniżej tej kwoty ustalenia dokonane przez e-mail są wiążące dla obu stron. Na życzenie klienta możliwe jest przygotowanie umowy dla zamówień o mniejszej wartości (proces przygotowania umowy - do 10 dni, koszt przygotowania po stronie zamawiającego).
Zamówienie / wycena / pytania
Zamów lub zapytaj o usługę: