W czym możemy pomóc?

Zamówienia, płatności, realizacja


Składając zamówienie na naszej stronie internetowej lub przez e-mail akceptujesz warunki świadczenia usługi, Zasady użytkowania  oraz regulaminy. Informujemy o tym, aby ułatwić Ci świadome podjęcie decyzji o skorzystaniu z oferty Soluma Interactive

1. Jak złożyć zamówienie?

Krok 1. Zamówienie możesz złożyć:

  1. przez www (wybierz interesującą Cię usługę z cennika albo skorzystaj z bezpłatnego doradztwa),
  2. przez e-mail.

Krok 2. Po wpłynięciu zamówienia skontaktujemy się z Tobą i ustalimy ostateczny zakres usługi oraz cenę. Często wymaga to wypełnienia krótkiego briefu lub przeprowadzenia warsztatów z klientem.

Krok 3. Otrzymasz od nas fakturę pro forma. Przy zamówieniach do 20 000 zł netto pobieramy 100% płatności z góry.

Krok 4. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym zamówienie jest automatycznie kierowane do realizacji - a na Twój mail jest wysyłana faktura VAT wraz z informacją o rozpoczęciu zlecenia.
 

2. Jakie są terminy realizacji?

Taką informację zawsze znajdziesz w opisie konkretnej usługi. Pamiętaj, że termin realizacji biegnie od momentu, w którym zostaną spełnione równocześnie dwa warunki:

  1. Twoja płatność za fakturę pro forma zostanie zaksięgowana na naszym koncie.
  2. Dostarczysz nam wszystkie ustalone materiały (wytyczne, wypełniony brief, zdjęcia etc.).

Wszystkie zlecenia są realizowane w kolejności zgłoszeń.
Uwaga: W przypadku dużej ilości zamówień od klientów terminy realizacji podane w opisach usług nie są wiążące i są wówczas ustalane indywidualnie.

Zależy nam, by wszystkie zamówienia były realizowane jak najszybciej. Ponieważ jednak priorytetem jest dla nas jakość, a do tego obsługujemy wielu klientów (często równolegle), to nie zawsze możemy zagwarantować natychmiastowe zajęcie się zleceniem. Jeśli więc bardzo Ci się spieszy, to zamów usługę ekspresową (dodatkowo płatną).
 

3. Dokumenty sprzedaży

Do wszystkich zamówień wystawiamy fakturę pro forma, którą wysyłamy na adres mailowy klienta po potwierdzeniu zlecenia. W momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym wystawiamy docelową fakturę VAT 23%, która także zostanie wysłana do Ciebie mailem.  
 

4. Wyceny / oferty

W przypadku drobnych lub nietypowych zleceń nie przygotowujemy wycen. Proponujemy natomiast korzystne dla klienta rozliczenie za godziny pracy. Jeśli masz do wykonania zaawansowany projekt, wymagający indywidualnego podejścia i zaangażowania, wówczas przygotujemy wycenę po przeprowadzeniu warsztatów z klientem.

Pamiętaj, że każda wycena / oferta jest ważna przez 7 dni (chyba, że zaznaczyliśmy inaczej).
 

5. Umowy

Umowę o współpracy przygotowujemy na życzenie klienta (bezpłatnie dla zamówień powyżej 5000 zł netto). Wszystkie ustalenia poczynione drogą mailową uznajemy za wiążące dla obu stron – zachowujemy korespondencję przez minimum 360 dni od momentu zakończenia zlecenia.
 

6. Naliczanie godzin roboczych

W przypadku gdy podana jest stawka za 1h pracy:

  1. Ilość godzin niezbędna do wykonania pełnego zakresu wybranych prac jest zależna od projektu.
  2. Sposób naliczania godzin: opisano tutaj 

     

7. Płatności niestandardowe

Akceptujemy płatności z kont zagranicznych oraz przez PayPal. Koszty transakcji i przewalutowania są po stronie zamawiającego.
Obsługa transakcji z Paypal przez nasz dział księgowości: od 120 zł netto.
 

8. Opłaty za obsługę zamówień

Od 50 zł netto. Wysokość opłaty zależy m.in. od zgodności przesłanego zamówienia ze specyfikacją, warunkami zamówienia, rodzajem zamówienia oraz języka w jakim składane jest zamówienie.
 

9. Wparcie i konsultacje

Ceny podane przy produktach i usługach obejmują wsparcie techniczne / konsultacje / informacje o produktach: bezpłatne poprzez mail lub pomoc online - odpowiedzi na mail udzielamy w ciągu maksymalnie 24 godzin przez 365 dni w roku. Osobno płatne jest: telefoniczne wsparcie techniczne (pomoc techniczna premium) oraz wszelkie konsultacje telefoniczne.
 

10. Usługi w serwisach firm zewnętrznych

Nie gwarantujemy utrzymania zamówionych i wykonanych przez nas  działań w serwisach firm zewnętrznych (np.: Google, Facebook, fora internetowe, portale internetowe, itd.) – gdyż ich właściciele mogą usunąć wszystkie dane / wykonane przez nas działania (z dowolnego ustalonego przez siebie powodu) i nie informować nas ani o usunięciu danych, ani o powodzie ich usunięcia. W przypadku usunięcia danych (dowolnych działań przez nas wykonanych) przez właścicieli takich serwisów, opłata za wykonaną przez nas pracę oraz inne opłaty związane z wykonaniem usługi nie podlegają zwrotowi.
 

11. Oferty / specyfikacje

Uwagi do ofert i specyfikacji: 

  1. W przypadku ofert z kilkoma propozycjami np.: copywriting, projektowanie grafiki, itd. - przekazanie prawa autorskiego dla klienta dotyczy jednej wybranej przez niego propozycji. Pozostałe propozycje pozostają własnością Soluma Interactive i klient nie ma prawa do posługiwania się nimi w jakikolwiek sposób.
  2. Oferta przygotowania wycen ujęta w niektórych usługach obejmuje wyłącznie przygotowanie wyceny na określony zakres prac, nie obejmuje wykonania tych prac.
  3. Opisana w usługach „Poprawka” obejmuje przygotowanie drobnej poprawki do wykonanej usługi obejmującej czas pracy do 15 min.

     

12. Rezygnacja z opłaconej usługi

W przypadku niektórych zamówień jest możliwa rezygnacja z usługi. Kwota zwrotu dla klienta zależy od czasu poświęconego na prace przy tym zamówieniu. Minimalny koszt zarządzania projektem / zamówieniem: 180 zł netto -  to minimalna kwota która zostanie odliczona od wartości zapłaconej faktury. W przypadku zamówienia usługi związanej z zajęciem określonego terminu na jej realizacje (np. konsultacje telefoniczne) – rezygnacja z usługi (lub nie stawienie się do dyspozycji w umówionym terminie) skutkuje naliczeniem pełnej opłaty za usługę (nie ma zwrotów wpłat).

 

13. Akceptacja regulaminów i warunków

Zamawiający akceptuje wszystkie dostępne regulaminy i warunki: 

  1. Regulamin usług hostingowych, Regulamin rejestracji domen internetowych, Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, i inne dostępne na tej stronie:
    ttps://soluma.pl/faq/informacje/regulaminy
  2. Warunki współpracy dostępne tutaj:
    https://soluma.pl/faq/informacje/zamowienia-i-platnosci
  3. Regulamin Serwisu Mindly.pl dostępny tutaj:
    https://mindly.pl/regulaminy,ac213/zasady-uzytkowania-witryn,628
  4. Regulamin publikacji artykułów dostępny tutaj:
    https://soluma.pl/cenniki/cennik-reklamy-na-portalach/warunki-zamowienia
  5. Warunki zamówienia dla serwisów internetowych dostępne tutaj:
    https://soluma.pl/cenniki/cennik-tworzenia-stron-www/warunki-uslug-www
  6. Warunki zamówienia dla projektów graficznych dostępne tutaj:
    https://soluma.pl/faq/projekty-graficzne/zamowienie-projektu-graficznego
  7. Zasady użytkowania & Polityka prywatności:
    https://soluma.pl/faq/informacje/zasady-uzytkowania-polityka-prywatnosci
  8. Regulamin Soluma Group:
    https://solumagroup.pl/faq/regulamin

 

 

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry