W czym możemy pomóc?

Zamówienia i płatności

Składając zamówienie na naszej stronie internetowej lub przez e-mail akceptujesz warunki świadczenia usługi, Zasady użytkowania  oraz regulaminy. Informujemy o tym, aby ułatwić Ci świadome podjęcie decyzji o skorzystaniu z oferty Soluma Interactive

Jak złożyć zamówienie?

Krok 1.

Zamówienie możesz złożyć przez www (wybierz interesującą Cię usługę z cennika albo skorzystaj z bezpłatnego doradztwa) lub przez e-mail.

Krok 2.

Po wpłynięciu zamówienia skontaktujemy się z Tobą i ustalimy ostateczny zakres usługi oraz cenę. Często wymaga to wypełnienia krótkiego briefu lub przeprowadzenia warsztatów z klientem.

Krok 3.

Otrzymasz od nas fakturę pro forma. Przy małych zamówieniach (do 10 000 zł netto) pobieramy 100% płatności z góry.

Krok 4.

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym zamówienie jest automatycznie kierowane do realizacji - a na Twój mail jest wysyłana faktura VAT wraz z informacją o rozpoczęciu zlecenia.
 

Jakie są terminy realizacji?

Taką informację zawsze znajdziesz w opisie konkretnej usługi. Pamiętaj, że termin realizacji biegnie od momentu, w którym zostaną spełnione równocześnie dwa warunki:

  1. Twoja płatność za fakturę pro forma zostanie zaksięgowana na naszym koncie.
  2. Dostarczysz nam wszystkie ustalone materiały (wytyczne, wypełniony brief, zdjęcia etc.).

Wszystkie zlecenia są realizowane w kolejności zgłoszeń. Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych (chyba, że strony ustaliły inaczej / lub w specyfikacji usługi podano inaczej / lub ze względu na dużą liczbę zleceń terminy są ustalane indywidualnie).

Zależy nam, by wszystkie zamówienia były realizowane jak najszybciej. Ponieważ jednak priorytetem jest dla nas jakość, a do tego obsługujemy wielu klientów (często równolegle), to nie zawsze możemy zagwarantować natychmiastowe zajęcie się zleceniem. Jeśli więc bardzo Ci się spieszy, to zamów usługę ekspresową (dodatkowo płatną).
 

Dokumenty sprzedaży

Do wszystkich zamówień wystawiamy fakturę pro forma, którą wysyłamy na adres mailowy klienta po potwierdzeniu zlecenia. W momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym wystawiamy docelową fakturę VAT 23%, która także zostanie wysłana do Ciebie mailem.  
 

Wyceny

W przypadku drobnych lub nietypowych zleceń nie przygotowujemy wycen. Proponujemy natomiast korzystne dla klienta rozliczenie za godziny pracy. Jeśli masz do wykonania zaawansowany projekt, wymagający indywidualnego podejścia i zaangażowania, wówczas przygotujemy wycenę po przeprowadzeniu warsztatów z klientem.
Pamiętaj, że każda wycena jest ważna przez 7 dni (chyba, że zaznaczyliśmy inaczej).
 

Umowy

Umowę o współpracy przygotowujemy na życzenie klienta, przesyłając ją mailem (skan dokumentu podpisanego przez osobę decyzyjną w Soluma Interactive). Ponadto wszystkie ustalenia poczynione drogą mailową uznajemy za wiążące dla obu stron – zachowujemy korespondencję przez minimum 30 dni od momentu zakończenia zlecenia.
 

Naliczanie godzin roboczych

Jeśli zdecydujesz się na model rozliczenia godzinowego, to każda godzina pracy zostanie naliczona zgodnie ze specyfikacją, którą znajdziesz tutaj
 

Płatności niestandardowe

Akceptujemy płatności z kont zagranicznych, przez PayPal. Koszty transakcji i przewalutowania są po stronie zamawiającego.

Powiązane artykuły

Przewiń do góry