Warunki zamówienia /publikacji

Warunki do zamówienia publikacji artykułów content marketingowych (lub linków w dostępnych artykułach i innych linków).

Spis treści: 

 

1. Regulamin. 

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz warunków podanych poniżej. 


2. Ogólne warunki publikacji artykułów / linków.

2.1. Minimalna długość tekstu dla publikacji wynosi 2500 znaków, maksymalna - 7000 znaków (znaki liczone ze spacjami).

2.2. Dział w którym zostanie opublikowany artykuł wybiera Usługodawca, zmiana działu możliwa jest odpłatnie (warunki ustalane są indywidualnie).

2.3. Redakcja nie zapoznaje się z przesłanymi materiałami do momentu skierowania ich do realizacji (po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym). W przypadku przesłania materiałów nie spełniających „Warunków zamówienia”, zamawiający musi ponownie dostarczyć materiały, które spełnią „Warunki zamówienia” (nie wykonujemy korekt opłaconych faktur / zwrotów wpłaconych kwot). Zamawiający może w takim przypadku zmienić miejsce publikacji (na dostępne w naszej ofercie portali i blogów).

2.4. Zastrzegamy sobie prawo ingerencji w tekst oraz anchor tekst: tekst słaby merytorycznie, nieoprawny językowo, z nadmiernie powtarzanymi frazami, link / tekst z frazami miast i miejscowości, szkodliwe anchor teksty, itp. - wszelkie elementy niezgodne ze współczesnym SEO (ich zgodność z SEO oceniają specjaliści z Soluma Interactive). 

2.5. W przypadku dostarczenia materiałów w innej formie niż opisane w punkcie 4, zamawiający z góry akceptuje sposób publikacji i wprowadzenia zmian przez redakcję. Tekst jest domyślnie formatowany jak pozostałe artykuły dostępne na danym portalu / blogu. Zamawiający odpowiada za poprawność danych w przesłanych materiałach - wszelkie poprawki są odpłatne.

2.6. Zamawiający po publikacji otrzymuje mail z linkiem do akceptacji. Brak uwag (w odpowiedzi na mail / brak odpowiedzi na mail) w ciągu 48h jest równoznaczny z akceptacją wprowadzonych zmian przez naszą redakcję oraz akceptacją realizacji zamówienia. Wprowadzenie zmian po tym terminie jest odpłatne (usunięcie, zmiany, itp.), procedura wprowadzenia zmian: tutaj

2.7.  Uwaga: w przypadku publikacji o tematyce CBD, ktyptowalut i innych produktach i usługach, których reklamowanie jest zakazane m.in. w Google Ads, itp.  - zasady publikacji i opłaty są ustalane indywidualnie (minimum: cena x4). 

2.8. Cena za publikacje obejmuje wyłącznie wykonanie publikacji we wskazanym miejscu. Wszelkie inne działania są wykonywana na dodatkowe zlecenie - zgodnie z cennikiem. Nie odpowiadamy za termin  indeksowania stron przez Google, wszelkie działania w tym zakresie są podejmowane jako dodatkowe płatne zamówienie.  Wszystkie portale i blogi mają zgłoszone (i codziennie aktualizowane) mapy stron w Google Search Console.

 

3. Zakazane publikacje / linki.

3.1. Nie emitujemy publikacji / linków promujących w jakikolwiek sposób sprzedaż, pośrednictwo w sprzedaży: substancji zakazanych (w tym narkotyków), substancji psychoaktywnych, pornografii, erotyki, hazardu, broni, alkoholu, amunicji, materiałów wybuchowych i fajerwerków, w tym tworzenie instrukcji otrzymywania lub pozyskiwania tych elementów oraz innych produktów mogących wyrządzić krzywdę lub szkodę, itp.

3.2. Nie akceptujemy linkowania typu "Warszawa sklep", itp. - z frazą miast i miejscowości oraz innych linków niezgodnych ze współczesnym SEO.

3.3. Każdy adres www zamieszczony w tekście musi być aktywnym linkiem – w przeciwnym razie zostanie usunięty z tekstu.
 

4. Jak dostarczyć materiały do publikacji artykułu / linku.

Uwaga: Po przesłaniu na nasz e-mail i publikacji artykułu nie poprawiamy tekstu, linków, zdjęć,  itd. - jest to dla nas wersja ostateczna. Wszelkie zmiany po przesłanie tej wersji są wykonywane odpłatnie.

Materiały do danego zamówienia należy przesłać kompletne w jednej wiadomości e-mail.

4.1. Artykuły do publikacji. 
Złożenie zamówienia na publikację artykułu wymaga:
 

  • A. Dostarczenia artykułu (lub zamówienia napisania artykułu). Zalecana forma dostarczenia artykułu to plik tekstowy, a w nim:  kompletny kod HTML do wstawienia. Opcjonalnie: można dostarczyć artykuł w formacie Ms Word, powinny być w nim zaznaczone nagłówki, akapity oraz wprowadzone zamówione linki,
     
  • B. Wskazania miejsca publikacji (adres portalu lub bloga),
     
  • C. Wskazania wybranych opcji publikacji z cennika (ilość linków, zdjęć, rodzaj zdjęć, opcje promocji, itd.),
     
  • D. Dostarczenie zdjęcia do publikacji:
    • Zdjęcie powinno być zgodnie z proporcjami i wymiarami widocznymi w przykładowym dowolnym  artykule na wybranym portalu/blogu przez Zamawiającego.
    • Wielkość zdjęcia do 100KB.
    • Zdjęcie należy przesłać jako załącznik do wiadomości e-mail.
    • Wszelkie zmiany w publikacji zdjęcia są wykonywane odpłatnie. W przypadku dostarczenia słabej jakości zdjęcia, lub zdjęcia niespełniających naszych kryteriów (zły kadr, źle dobrane zdjęcie, reklama na zdjęciu) zastrzegamy sobie możliwość wyboru opcji przez redakcję: (1) wstawienia własnego zdjęcia, zdjęcia są pobierane z: https://pixabay.com/ i zamieszczane bez akceptacji zamawiającego lub (2) wstawienia zdjęcia zamawiającego bez wprowadzania żadnych poprawek.

4.2 Linki w dostępnych artykułach.
Złożenie zamówienia na link sponsorowany - wymaga:
 

  • A. Podania adresu www artykułu w którym umieszczony ma być link,
     
  • B. Dokładne wskazanie umiejscowienia w nim linku (anchor tekst), 
     
  • C. Podanie adresu, którym ma być linkowany wskazany anchor tekst.

 

5. Oznaczenie artykułu.

Artykuł jest oznaczony jako „Artykuł partnera" (artykuł neutralny, bez przesadnego nawiązywania do reklamodawcy)  lub „Informacja prasowa” lub "Artykuł sponsorowany" - lub podobnie (nie dotyczy publikacji na blogach, publikacje na blogach nie są oznaczane). Sposób oznaczenia jest ustalany przez Usługodawcę.

Jeśli nie chcesz by twoje materiały były oznaczane – zostań współwłaścicielem portalu (tutaj opis) lub  publikuj na naszych BLOGACH.

Uwagi: Dlaczego należy oznaczać publikacje płatne? Nie oznaczenie publikacji jest sprzeczne z prawem i stanowi czyn nieuczciwej konkurencji (art. 16 ust. 1 pkt 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) oraz jest niezgodne z prawem prasowym (art. 36 ust. 3 prawa prasowego).
Co grozi za nieoznaczenie reklamy? Zarówno dla Wydawcy jak i Reklamodawcy grozi kara finansowa (odpowiedzialność cywilna) oraz kara aresztu lub grzywny (odpowiedzialność karna). 

6. Płatności i termin publikacji.

6.1. Wykonanie zlecenia następuje w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym oraz dostarczenia kompletu wytycznych do publikacji. Procedura:

  • Do zamówienia jest wystawiana faktura pro forma.
  • Po zaksięgowaniu wpłaty: na e-mail Zamawiającego jest wysłana z naszego systemu Faktura VAT a zamówienie jest automatycznie kierowane do realizacji.
  • Zamawiający otrzymuje mail z linkiem / informacją do akceptacji.

6.2. Sposób płatności inny niż na konto bankowe: 120 zł netto / za każde (do) 1000 zł / za 1 transakcję.

 

Przewiń do góry