Warunki zamówienia /publikacji

Warunki do zamówienia publikacji artykułów content marketingowych (lub linków w dostępnych artykułach i innych linków).

Spis treści: 

 

1. Regulamin. 


Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz warunków podanych poniżej. 

 

2. Ogólne warunki publikacji artykułów / linków.


2.1. Minimalna długość tekstu dla publikacji wynosi 2500 znaków, maksymalna - 8000 znaków (znaki liczone ze spacjami).

2.2. Dział w którym zostanie opublikowany artykuł wybiera Usługodawca, zmiana działu możliwa jest odpłatnie (warunki ustalane są indywidualnie).

2.3. Redakcja nie zapoznaje się z przesłanymi materiałami do momentu skierowania ich do realizacji (po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym). 

2.4. Zastrzegamy sobie prawo ingerencji w tekst oraz anchor tekst. Tekst słaby merytorycznie, nieoprawny językowo, z nadmiernie powtarzanymi frazami, link / tekst z frazami miast i miejscowości, szkodliwe anchor teksty, szkodliwe linki i frazy dla SEO, zakazane linki (opisane w punkcie 3.), wszelkie inne elementy niezgodne ze współczesnym SEO (ich zgodność z SEO oceniają specjaliści z Soluma Interactive) oraz obowiązującym prawem – zostaną usunięte / skorygowane przez redakcję i opublikowane w wersji skorygowanej. W przypadku korekty tekstu przez naszą redakcję, Zamawiającemu nie przysługuje zwrot środków.

2.5. W przypadku dostarczenia materiałów w innej formie niż opisane w punkcie 4 oraz niezgodnych z zamówieniem (np. w tekście dwa linki, a zapłacone za jeden lub dostarczenie zdjęcia głównego z reklamą/logiem i nie wykupienie takiej opcji) zamawiający z góry akceptuje sposób publikacji i wprowadzenia zmian przez redakcję. W przypadku wprowadzenia zmian przez naszą redakcję, Zamawiającemu nie przysługuje zwrot środków.

2.6. Tekst jest domyślnie formatowany jak pozostałe artykuły dostępne na danym portalu / blogu. 

2.7. Zamawiający odpowiada za poprawność danych w przesłanych materiałach - wszelkie poprawki są odpłatne.

2.8. Zamawiający po publikacji otrzymuje mail z linkiem do akceptacji. Brak uwag (w odpowiedzi na mail / brak odpowiedzi na mail) w ciągu 48h jest równoznaczny z akceptacją wprowadzonych zmian przez naszą redakcję oraz akceptacją realizacji zamówienia. Wprowadzenie zmian po tym terminie jest odpłatne (usunięcie, zmiany, itp.) - procedura wprowadzenia zmian: tutaj

2.9. Wszystkie portale i blogi mają zgłoszone i aktualizowane mapy stron w Google Search Console.  Nie odpowiadamy za termin indeksowania stron przez Google, wszelkie działania w tym zakresie są podejmowane jako dodatkowe płatne zamówienie. Cena za publikacje obejmuje wyłącznie wykonanie publikacji we wskazanym miejscu. Wszelkie inne działania są wykonywana na dodatkowe zlecenie - zgodnie z cennikiem. (dodatkowe informacje: tutaj). Nowość (od 06.06.2023 r.): Portale z Grupy Mindly.pl oraz Multi blog SI i Multi blog SG mają dodatkowo zaimplementowany mechanizm automatycznego sprawdzania i ponownego zgłaszania (do skutku) niezaindeksowanych stron co 21 dni w Google Search Console.

 

3. Zakazane publikacje / linki.


3.1. Nie emitujemy publikacji / linków promujących w jakikolwiek sposób sprzedaż, pośrednictwo w sprzedaży: substancji zakazanych (w tym narkotyków), substancji psychoaktywnych, pornografii, erotyki, hazardu, broni, alkoholu, amunicji, materiałów wybuchowych i fajerwerków, w tym tworzenie instrukcji otrzymywania lub pozyskiwania tych elementów oraz innych produktów mogących wyrządzić krzywdę lub szkodę, itp.

3.2. Nie akceptujemy linkowania typu "Warszawa sklep", itp. - z frazą miast i miejscowości oraz innych linków niezgodnych ze współczesnym SEO.

3.3. Każdy adres www zamieszczony w tekście jest traktowany jak link.

3.4. W przypadku publikacji o tematyce CBD, kryptowalut i innych produktach i usługach, których reklamowanie jest zakazane m.in. w Google Ads, itp.  - zasady publikacji i opłaty są ustalane indywidualnie (minimum: cena x4). 

 

4. Jak dostarczyć materiały do publikacji artykułu / linku.


Uwaga: Po przesłaniu na nasz e-mail i publikacji artykułu nie poprawiamy tekstu, linków, zdjęć,  itd. - jest to dla nas wersja ostateczna. Wszelkie zmiany po przesłanie tej wersji są wykonywane odpłatnie.

Materiały do danego zamówienia należy przesłać kompletne w jednej wiadomości e-mail.

4.1. Artykuły do publikacji. 

Złożenie zamówienia na publikację artykułu wymaga:

  • A. Dostarczenia artykułu (lub zamówienia napisania artykułu). Zalecana forma dostarczenia artykułu to plik tekstowy, a w nim:  kompletny kod HTML do wstawienia. Opcjonalnie: można dostarczyć artykuł w formacie Ms Word, powinny być w nim zaznaczone nagłówki, akapity oraz wprowadzone zamówione linki,
  • B. Wskazania miejsca publikacji (adres portalu lub bloga),
  • C. Wskazania wybranych opcji publikacji z cennika (ilość linków, zdjęć, rodzaj zdjęć, opcje promocji, itd.),
  • D. Dostarczenie zdjęcia do publikacji: opisane w punkcie 5.
     

4.2 Linki w dostępnych artykułach.

Złożenie zamówienia na link sponsorowany - wymaga:

  • A. Podania adresu www artykułu w którym umieszczony ma być link,
  • B. Dokładne wskazanie umiejscowienia w nim linku (anchor tekst), 
  • C. Podanie adresu, którym ma być linkowany wskazany anchor tekst.

 

5. Zdjęcia do publikacji

5.1. Zdjęcia bez opłat (dotyczy zdjęcia głównego artykułu).
Wymagamy używania zdjęć z darmowych bibliotek zdjęć (pixabay.com, pexels.com) - należy przesłać link do zdjęcia (strona pobrania zdjęcia). W przypadku braku takich informacji, zdjęcie może zostać zmienione przez naszą redakcje na zdjęcie z w.w. bibliotek zdjęć - a zamawiającemu nie będzie przysługiwała bezpłatna zmiana zdjęcia.

5.2. Zdjęcia płatne
W przypadku użycia zdjęć pochodzących spoza darmowych ogólnie dostępnych bibliotek zdjęć (pixabay.com, pexels.com, itp.)  - wymagane jest przedstawienie licencji na użycie zdjęcia w tej formie emisji. Ze względu na to, że nasze publikacje są wieczyste (nie są usuwane) istnieje konieczność przechowywania tych licencji, koszt przechowania licencji to: 350 zł netto. Inne wymagania:

  • (1) Zdjęcie powinno być zgodnie z proporcjami i wymiarami widocznymi w przykładowym dowolnym  artykule na wybranym portalu/blogu przez Zamawiającego.
  • (2) Wielkość zdjęcia do 100KB.
  • (3) Zdjęcie należy przesłać jako załącznik do wiadomości e-mail.

5.3. Zapis dotyczy publikacji zamówionych do 01.09.2023:
Dostarczenia zdjęcia spoza darmowych bibliotek zdjęć i brak informacji o tym podczas składania zamówienia – skutkować może usunięciem publikacji bez możliwości zwrotu opłat. W przypadku roszczeń dotyczących opłaty za zdjęcia / za licencje: Zamawiający zobowiązuje się do przedstawiania licencji na zdjęcia w ciągu 7 dni (liczone od daty przesłania żądania na mail). W przypadku braku odpowiedzi lub braku licencji Zamawiają zobowiązuje się w ciągu 7 dni (liczone od daty przesłania żądania na mail) na wniesienie stosownych opłat za licencje zdjęć.

 

6. Oznaczenie artykułu.


Artykuł jest oznaczony jako „Artykuł partnera" (artykuł neutralny, bez nawiązywania do reklamodawcy / produktu / usługi)  lub „Informacja prasowa” lub "Artykuł sponsorowany" - lub podobnie (nie dotyczy publikacji na blogach, publikacje na blogach nie są oznaczane). Sposób oznaczenia jest ustalany przez Usługodawcę.

Jeśli nie chcesz by twoje materiały były oznaczane:

Uwagi: Dlaczego należy oznaczać publikacje płatne? Nie oznaczenie publikacji jest sprzeczne z prawem i stanowi czyn nieuczciwej konkurencji (art. 16 ust. 1 pkt 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) oraz jest niezgodne z prawem prasowym (art. 36 ust. 3 prawa prasowego).
Co grozi za nieoznaczenie reklamy? Zarówno dla Wydawcy jak i Reklamodawcy grozi kara finansowa (odpowiedzialność cywilna) oraz kara aresztu lub grzywny (odpowiedzialność karna). 

 

7. Płatności i termin publikacji.


7.1. Wykonanie zlecenia następuje w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym oraz dostarczenia kompletu wytycznych do publikacji. Procedura:

  • Do zamówienia jest wystawiana faktura pro forma.
  • Po zaksięgowaniu wpłaty: na e-mail Zamawiającego jest wysłana z naszego systemu Faktura VAT a zamówienie jest automatycznie kierowane do realizacji.
  • Zamawiający otrzymuje mail z linkiem / informacją do akceptacji.

7.2. Sposób płatności inny niż na konto bankowe (np. przez Paypal): 10% wpłacanej kwoty (minimum 100 zł netto/ za 1 transakcję).

7.3. Obsługa jednego zamówienia: od 50 zł netto (obsługa PL), od 25 dolarów (obsługa EN).
 

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry