Warunki i uwagi do zamówienia publikacji artykułów content marketingowych.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu publikacji artykułów oraz warunków podanych poniżej.
W przypadku słabej jakości artykułu zastrzegamy sobie prawo odmowy publikacji. Zalecana długość tekstu od 2500 znaków do 5500 znaków.
Nie emitujemy publikacji promujących w jakikolwiek sposób sprzedaż, pośrednictwo w sprzedaży: substancji zakazanych (w tym narkotyków), substancji psychoaktywnych, pornografii, erotyki, hazardu, broni, amunicji, materiałów wybuchowych i fajerwerków, w tym tworzenie instrukcji otrzymywania lub pozyskiwania tych elementów oraz innych produktów mogących wyrządzić krzywdę lub szkodę, itp.
Zalecana forma dostarczenia artykułu to plik tekstowy, a w nim:
Zdjęcie zgodnie z parametrami podanymi w cennikach reklamy na portalach, do 100KB należy przesłać na mail wraz artykułem do publikacji.
W przypadku dostarczenia materiałów w innej formie niż opisane, zamawiający z góry akceptuje sposób publikacji i wprowadzenia zmian przez redakcję. Wprowadzanie zmian po publikacji jest odpłatne (usunięcie na żądanie, zmiany w artykule - od 40 zł netto).
Nie publikujemy linków szkodliwych dla naszego portalu (np.: Warszawa sklep, itd.). Opłaty za linki są wyszczególnione w cennikach reklamy na portalach.
W przypadku dostarczenia słabej jakości zdjęcia, lub zdjęcia niespełniających naszych kryteriów (zły kadr, źle dobrane zdjęcie, reklama na zdjęciu), zastrzegamy sobie możliwość wstawienia własnego zdjęcia, zdjęcia są pobierane z: https://pixabay.com/ i zamieszczane bez akceptacji zamawiającego.
Artykuł jest oznaczony jako „Artykuł partnera" (artykuł neutralny, bez przesadnego nawiązywania do reklamodawcy) lub „Informacja prasowa” lub "Artykuł sponsorowany" - lub podobnie (nie dotyczy publikacji na blogach, publikacje na blogach nie są oznaczane). Sposób oznaczenia jest ustalany przez Usługodawcę.
Uwagi: Dlaczego należy oznaczać publikacje płatne? Nie oznaczenie publikacji jest sprzeczne z prawem i stanowi czyn nieuczciwej konkurencji (art. 16 ust. 1 pkt 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) oraz jest niezgodne z prawem prasowym (art. 36 ust. 3 prawa prasowego).
Co grozi za nieoznaczenie reklamy? Zarówno dla Wydawcy jak i Reklamodawcy grozi kara finansowa (odpowiedzialność cywilna) oraz kara aresztu lub grzywny (odpowiedzialność karna).Jeśli nie chcesz by twoje materiały były oznaczane – zostań współwłaścicielem portalu: tutaj informacje lub publikuj na naszych blogach.
Proponujemy dwie opcje realizacji zamówień: Wirtualny portfel oraz Przedpłaty. Dzięki Wirtualnemu portfelowi, możliwa jest publikacja artykułu niemal natychmiast. W przypadku Przedpłat – artykuł jest publikowany po zaksięgowaniu wpłaty.
Procedura:
Publikacja następuje w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym oraz dostarczenia kompletu wytycznych do publikacji. Procedura: