1.1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usługi publikowania tekstów eksperckich oraz umieszczania linków na portalach internetowych oraz blogach (zwanych dalej "Portalami") Soluma Group, na rzecz Dostawców treści / linków (dalej: „Zamawiający”).
1.2. Usługa świadczona jest przez firmę Soluma Interactive (dalej: „Usługodawca”).
1.3. Lista portali dostępna jest tutaj
1.4. Dodatkowe warunki zamówienia i publikacji / emisji są dostępne tutaj - są one nieodłączną częścią regulaminu.
1.5. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania zlecenia.
2.1. Świadczona usługa polega na:
a/ publikacji artykułów (dalej zwane „artykułami”). Artykuły to teksty opisujące produkt, usługę, wydarzenie, itp. Artykuł może zawierać informacje reklamowe oraz aktywne linki do strony wskazanej przez Dostawcę
b/ publikacji linków do istniejących publikacji (dalej zwane „linkami”)
c/ publikacji linków w innych częściach witryn (dalej zwane „linkami”)
2.2. Usługodawca może wprowadzić akcesoryjne usługi i rozszerzenia.
2.3. Usługa świadczona jest odpłatnie, na zasadach podanych w dalszych postanowieniach Regulaminu
3.1. Zamawiający zlecając usługę, przystępuje do programu partnerskiego. Wszystkie publikacje przez niego przysłane są traktowane jako publikacje partnera serwisu.
3.2. Usługodawca na swoich Portalach publikuje artykuły /linki przesłane przez Zamawiających.
3.3. W przypadku przesłania artykułu przez Zamawiającego - zapewnia on, że należą do niego autorskie prawa majątkowe do tego artykułu. W przypadku stwierdzenia, że Zamawiający nie posiada do niego majątkowych praw autorskich Usługodawca może:
a) natychmiast usunąć opublikowany artykuł z Portalu,
b) nie ma obowiązku zwracania wynagrodzenia za publikację,
c) wystąpić o wpłacenie kary,
d) wystąpić o zaspokojenie roszczeń autora/właściciela majątkowych praw autorskich.
3.4. Zamawiający upoważnia Usługodawcę do przesłania faktury w formie elektronicznej.
3.5. Zamawiający nie może działać na szkodę Usługodawcy, w tym nie może zamieszczać nienaturalnych linków do usług. W przypadku stwierdzenia takich działań Usługodawca może natychmiast usunąć opublikowany artykuł / link i nie ma obowiązku zwracania wynagrodzenia za usługę.
3.6. Usługodawca nie publikuje artykułów/linków szkodliwych dla naszych portali / blogów / marki / wizerunku marki Soluma Group oraz jej wszystkich członków.
3.7. Podane ceny uwzględniają możliwość dodawania innych linków przez naszą redakcję do opublikowanych artykułów - pod warunkiem: że artykuł jest nieprawidłowo linkowany. Informacja jak prawidłowo likować artykuł: tutaj.
4.1. Warunki i zasady opisane tutaj.
4.2. W przypadku niepoprawnego wykonania usługi przez Usługodawcę, Zamawiający podaje swoje uwagi, a Usługodawca poprawia usługę.
4.3. Zapis w ofercie: „Trwałość: publikacja / link w zasobach portalu na stałe.” lub „dożywotni” itp. - oznacza, że Usługodawca jest zobowiązany do utrzymania publikacji artykułu / linku minimum przez okres jednego roku. Zobowiązanie wygasa w przypadku sytuacji opisanej w punkcie 4.4.
4.4. Zobowiązania Usługodawcy, wygasa w sytuacji:
a/ Usługodawca zawiesił działalność portalu lub sprzedał portal na którym miała miejsce publikacja lub gdy nastąpiła awaria portalu.
b/ Usługodawca otrzymał filtr ręczny z Google "Nienaturalne linki z twojej witryny" lub analogiczny dotyczący portalu / artykułu / podstrony na którym miała miejsce publikacja - wtedy Usługodawca może zmienić linki na nofollow lub usunąć publikację / linki (decyzja należy do Usługodawcy).
b1/ Zamawiający otrzymał filtr ręczny z Google dla linkowanej witryny / strony,
c/ Zamieszczony link kieruje w inne miejsce niż miało to miejsce w dniu publikacji (wszelkiego rodzaju przekierowania) lub zmieniona została zawartość strony na którą kieruje link.
d/ Zamawiający nie poinformował Usługodawcy, że artykuł nie jest unikatowy (Unikatowy: autorski tekst, nigdzie nie indziej nie publikowany tekst).
e/ Dostarczone materiały łamią lub namawiają do łamania obowiązującego prawa (ocena Usługodawcy),
f/ Dostarczone materiały szkodzą w jakikolwiek sposób wizerunkowi lub interesom Usługodawcy (w ocenie Usługodawcy)
g/ Zamawiający złamał dowolny punkt regulaminu,
5.1. Reklamacje dotyczące Usługi winny być zgłaszane za pomocą poczty elektronicznej, na adres wskazany na stronie: www.kontakt.soluma.pl
5.2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: datę i czas zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji, adres e-mail wnoszącego reklamację oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń.
5.3. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni po ich otrzymaniu, w kolejności daty wpływu. W przypadku braku możliwości zachowania powyższego terminu Usługodawca informuje o tym fakcie osobę składającą reklamację, podając przyczynę przedłużenia terminu, jak również przewidywany czas udzielenia odpowiedzi.
5.4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji osoba składająca reklamację poinformowana zostanie pocztą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej podany w reklamacji.
6.1. W sprawach nieuregulowanych, stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
6.2. Usługodawca może wprowadzać zmiany regulaminie.