Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Dla kogo pracowaliśmy?

Nasi zadowoleni klienci. Poznaj klientów Soluma Group

microsoft
Asus
mbank
loreal
nestle
gerda
avans
o2
lirene
rols
koleje
iglotex
inter
polimex
intel
Next

Ile kosztuje prowadzenie bloga firmowego? To standardowe pytanie, które zadaje sobie coraz więcej przedsiębiorców. Właściciele firm, nawet tych bardzo małych, zaczynają rozumieć potrzebę komunikowania się z klientami za pośrednictwem wartościowych, angażujących treści. Blog firmy to nie tylko narzędzie wspierające pozycjonowanie strony, ale także – a może przede wszystkim – sposób na zyskanie eksperckiej pozycji w branży. Korzyści płynące z publikowania tekstów na blogu firmowym są niebagatelne, dlatego cena usługi nie powinna być dla Ciebie kluczowym kryterium wyboru wykonawcy.

Zaproponowana przez na cena tekstu na blog wynika z kilku czynników. Po pierwsze: w Soluma Interactive funkcjonuje zespół profesjonalnych copywriterów, którzy mają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu treści do kampanii content marketingowej. To daje Ci gwarancję, że zamówiony artykuł na blog będzie poprawny merytorycznie i bardzo atrakcyjny dla czytelników. Po drugie: stworzenie artykułu jest poprzedzone dokładnym researchem, nie tylko pod kątem informacji, jakie mają się w nim znaleźć, ale także preferencji grupy docelowej.

Dokładnie orientujemy się w branżowych realiach, dlatego wiemy, że nasza cena prowadzenia bloga firmowego jest najlepsza na rynku. Owszem, możesz zamówić tekst na blog za 10 złotych. Pytanie, czy naprawdę chcesz opublikować artykuł, który narazi Twoją firmę na śmieszność? Jesteśmy przekonani, że szukasz znacznie lepszej jakości. My Ci ją gwarantujemy.

Jako jedna z nielicznych agencji interaktywnych oferujemy usługę kompleksową. Nie tylko tworzymy artykuły na blog, ale także uruchamiamy blogi firmowe i zapewniamy ich stałe prowadzenie. Tym samym zdejmiemy z Twojej głowy czasochłonny obowiązek wymyślania tematów, wyszukiwania informacji, pisania, dodawania zdjęć i publikowania wpisów. Biorąc to wszystko pod uwagę sam przyznasz, że zaproponowana cena prowadzenia bloga firmowego jest bardzo korzystna.

Tworzenie artykułów na blog firmowy jeszcze do niedawna było wyborem. Dziś to już konieczność, ponieważ tylko strony z rozbudowaną i często aktualizowaną treścią mają szansę osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Inwestowanie w działania SEO bez prowadzenia bloga firmowego, to po prostu wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Przewiń do góry