Nie wiesz co wybrać dla swojej firmy? Nie czekaj. Chętnie pomożemy.

Skontaktuj się z nami

 


Kadra Soluma realizowała różnego typu projekty dla / współpracuje z:

Zdjęcie główne #1462 - Asus
Zdjęcie główne #1463 - microsoft
Zdjęcie główne #1464 - intel
Zdjęcie główne #1465 - mbank
Zdjęcie główne #1466 - nestle
Zdjęcie główne #1467 - avans

Ile kosztuje prowadzenie bloga firmowego? To standardowe pytanie, które zadaje sobie coraz więcej przedsiębiorców. Właściciele firm, nawet tych bardzo małych, zaczynają rozumieć potrzebę komunikowania się z klientami za pośrednictwem wartościowych, angażujących treści. Blog firmy to nie tylko narzędzie wspierające pozycjonowanie strony, ale także – a może przede wszystkim – sposób na zyskanie eksperckiej pozycji w branży. Korzyści płynące z publikowania tekstów na blogu firmowym są niebagatelne, dlatego cena usługi nie powinna być dla Ciebie kluczowym kryterium wyboru wykonawcy.

Zaproponowana przez na cena tekstu na blog wynika z kilku czynników. Po pierwsze: w Soluma Interactive funkcjonuje zespół profesjonalnych copywriterów, którzy mają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu treści do kampanii content marketingowej. To daje Ci gwarancję, że zamówiony artykuł na blog będzie poprawny merytorycznie i bardzo atrakcyjny dla czytelników. Po drugie: stworzenie artykułu jest poprzedzone dokładnym researchem, nie tylko pod kątem informacji, jakie mają się w nim znaleźć, ale także preferencji grupy docelowej.

Dokładnie orientujemy się w branżowych realiach, dlatego wiemy, że nasza cena prowadzenia bloga firmowego jest najlepsza na rynku. Owszem, możesz zamówić tekst na blog za 10 złotych. Pytanie, czy naprawdę chcesz opublikować artykuł, który narazi Twoją firmę na śmieszność? Jesteśmy przekonani, że szukasz znacznie lepszej jakości. My Ci ją gwarantujemy.

Jako jedna z nielicznych agencji oferujemy usługę kompleksową. Nie tylko tworzymy artykuły na blog, ale także uruchamiamy blogi firmowe i zapewniamy ich stałe prowadzenie. Tym samym zdejmiemy z Twojej głowy czasochłonny obowiązek wymyślania tematów, wyszukiwania informacji, pisania, dodawania zdjęć i publikowania wpisów. Biorąc to wszystko pod uwagę sam przyznasz, że zaproponowana cena prowadzenia bloga firmowego jest bardzo korzystna.

Tworzenie artykułów na blog firmowy jeszcze do niedawna było wyborem. Dziś to już konieczność, ponieważ tylko strony z rozbudowaną i często aktualizowaną treścią mają szansę osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Inwestowanie w działania SEO bez prowadzenia bloga firmowego, to po prostu wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Jesteś zainteresowany ofertą? Nie czekaj. Chętnie pomożemy.

Zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności
Dbamy o Twoje dane osobowe dlatego zostaną użyte wyłącznie w celu przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania z witryny i realizacji zamówienia.