Termin realizacji: do uzgodnienia

Zwiększenie sprzedaży

Doradztwo optymalizujące koszty działań związanych z pozyskiwaniem klientów oraz wskazanie odpowiednich rozwiązań.

Wybierz opcje

  • Analiza i doradztwo

    180
    szt.

    Cel: zwiększenie sprzedaży w perspektywie krótkofalowej lub długofalowej

    Specyfikacja:

    Ilość godzin niezbędna do opracowania strategii jest uzależniona od specyfiki przedsiębiorstwa oraz dostępnych materiałów niezbędnych do analiz. Zalecamy zakup minimum 10h.

Potrzebujesz czegoś innego?

Wybierz usługę poniżej i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Celem każdego biznesu jest osiągnięcie jak najwyższych zysków. Ci, którzy twierdzą inaczej, albo kłamią, albo już zdążyli zarobić tyle, że teraz mogą się skupić na piękniejszych ideałach. Zakładamy, że Ty jesteś w nieco innej sytuacji. Martwisz się, bo słupki sprzedaży stoją w miejscu, koszty rosną, a żadne środki zaradcze nie działają. Zmienimy to! Skorzystaj z naszej usługi doradztwa w zakresie zwiększenia sprzedaży. Podpowiemy, jak to zrobić.

Pierwszym krokiem do tego, aby realnie podnieść sprzedaż w firmie, jest ustalenie źródła problemu. Na pewno popełniasz gdzieś błąd, przez co klienci nie chcą korzystać z Twojej oferty lub robią to w bardzo ograniczonym zakresie. Być może wina leży po stronie nieprawidłowych działań marketingowych? Może zbyt mocno skupiasz się na sprzedaży, zapominając o budowaniu marki? Jesteśmy po to, aby odpowiedzieć na te pytania.

Gdy już dowiemy się, co hamuje sprzedaż Twojej firmy, przyjdzie czas na jego zwolnienie. Wskażemy Ci najlepsze metody zwiększenia sprzedaży, ale bez konieczności obniżania cen. Tak, to naprawdę jest możliwe, a my Ci to udowodnimy!

Walka cenowa nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem. Bardziej opłaca się stawiać na jakość produktu i sprzedawać go drożej. Nie martw się, że klienci nie zechcą sięgnąć głębiej do kieszeni. Oni są na to gotowi, czego najlepiej dowodzi przykład firmy Apple – oferującej drogie produkty, ale niemającej problemu ze znalezieniem odbiorców.

Już teraz skontaktuj się z nami i zarezerwuj dla siebie konsultacje z naszym ekspertem od zwiększania sprzedaży w firmie. Poświęci Ci on tyle czasu, ile tylko potrzebujesz. Zdobyta wiedza zaprocentuje w przyszłości i przyniesie niemal natychmiastowe rezultaty.