Propozycja działań marketingowych

Propozycja działań marketingowych
wybierz rozwiązanie dla siebie:

I. Pozycjonowanie marki, od 1600 PLN
Określenie szczególnych cech produktu, określenie grupy docelowej i jej potrzeby, określenie propozycji marki, określenie korzyści dla klienta, określenie dowodu na wyjątkowość marki, opracowanie księgi stylu komunikacji językowej, koncepcja dystrybucji treści, opis

II. Koncepcja kampanii reklamowej, od 600 PLN
Opracowanie spójnej koncepcji kampanii reklamowej, cena od 20% budżetu, opis

III. Content marketing
Kampania content marketingowa, przykładowy zakres działań:

Opracowanie strategii działań content marketingowej / od 250 zł, opis

Uruchomienie własnego portalu tematycznego (lub bloga tematycznego):
Uruchomienie portalu – od 950 zł netto, opis
Opracowanie 30 artykułów na start portalu – 2800 zł netto
Prowadzenie portalu – 4 publikacje w miesiącu – 350 zł netto

Pozyskanie miejsc do publikacji
Portale, blogi tematyczne: wyszukanie miejsc publikacji, negocjacje cenowe, kontakt z redakcjami (1 portal /blog) – 100 zł, opis
Opracowanie 1 tekstu – 95 zł 

Publikacje na portalach Grupy Woratle.net.
Specjalistyczne portale tematyczne, różne branże, cennik

IV. Social media, Facebook
Uruchomienie i prowadzenie fanpage, 6 miesięcy (400 + 2400), 2800 zł netto, opis
Kampania na Facebooku – 30% budżetu obsługa kampanii.

V. Kampanie w Google
Opracowanie strategii działań w usługach firmy Google.

Google AdWords
Kampania w Google – 3 miesiące, uruchomienie (od 300 zł z badaniem fraz),  obsługa (25% budżetu), opis

Pozycjonowanie
Cena w zależności od przyjętej strategii oraz konkurencji na rynku. Minimalny miesięczny budżet: 500 zł netto, uruchomienie stron zaplecza (koszt początkowy – od 2000 zł netto). 
Dokładnej wyceny dokonujemy po przeprowadzeniu badania fraz kluczowych.

VI. Brand Hero
Kampania z postacią brand hero.

Opracowanie postaci Brand Hero – od 3900 zł neto, opis
Zaplanowanie kampanii – od 400 zł netto
Prowadzenie kampanii – od 30% budżetu.

VII. Inne działania
Przedstawienie strategii po określeniu budżetu:
działania PR ( od 3000 zł)
reklamy banerowe na portalach (ok 2000 zł)
działania na forach internetowych ( ok 2000 zł)
reklama w telewizji (od 50 000 zł)
reklama w radiu ( od 5 000 zł)

Marketing