W czym możemy pomóc?

Propozycja działań marketingowych

wybierz rozwiązanie dla siebie:

I. Pozycjonowanie marki, od 1900 PLN
Określenie szczególnych cech produktu, określenie grupy docelowej i jej potrzeby, określenie propozycji marki, określenie korzyści dla klienta, określenie dowodu na wyjątkowość marki, opracowanie księgi stylu komunikacji językowej, koncepcja dystrybucji treści,  specyfikacja usługi pozycjonowanie marki
 

II. Koncepcja kampanii reklamowej, od 600 PLN
Opracowanie spójnej koncepcji kampanii reklamowej, cena od 20% budżetu, opis i specyfikacja usługi koncepcja kampani marketingowej
 

III. Content marketing
Kampania content marketingowa, przykładowy zakres działań:


IV. Social media, Facebook
Uruchomienie i prowadzenie fanpage, 6 miesięcy (400 + 2400), 2800 zł netto, cennik social media. Kampania na Facebooku – 30% budżetu obsługa kampanii.

V. Kampanie w Google
Opracowanie strategii działań w usługach firmy Google.

  • Google AdWords
    Kampania w Google – 3 miesiące, uruchomienie (od 300 zł z badaniem fraz),  obsługa (25% budżetu), cennik Google AdWords
  • Pozycjonowanie
    Cena w zależności od przyjętej strategii oraz konkurencji na rynku. Minimalny miesięczny budżet: 500 zł netto, uruchomienie stron zaplecza (koszt początkowy – od 2000 zł netto). 
    Dokładnej wyceny dokonujemy po przeprowadzeniu badania fraz kluczowych.

VI. Brand Hero
Kampania z postacią brand hero.

  • Opracowanie postaci Brand Hero – od 3900 zł neto, oferta na brand hero
  • Zaplanowanie kampanii – od 400 zł netto
  • Prowadzenie kampanii – od 30% budżetu.

VII. Inne działania
Przedstawienie strategii po określeniu budżetu:

  • działania PR ( od 3000 zł)
  • reklamy banerowe na portalach (ok 2000 zł)
  • działania na forach internetowych ( ok 2000 zł)
  • reklama w telewizji (od 50 000 zł)
  • reklama w radiu ( od 5 000 zł)

 

Sprawdź koniecznie aktualny cennik usług marketingowych, znajdziesz tam szerszą ofertę oraz szczegółowe opisy usług. Nasi doradcy służą również pomocą w doborze działań i planowaniu strategii marketingowej.

 

Zobacz również: Wprowadzenie marki na rynek (plan działań).

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry