W czym możemy pomóc?

Wybór miejsca publikacji content marketingowych

Przy wyborze miejsca publikacji content marketingowej są standardowo pod uwagę brane poniższe parametry oraz zależności między nimi:

  • Ocena merytoryczna miejsca publikacji
  • Ocena techniczna miejsca publikacji
  • Typy dozwolonych linków
  • Ilość dozwolonych linków
  • Utrzymanie publikacji na stałe (bez przenoszenia do archiwum, itp.)
  • Możliwość monitorowania publikacji
  • Średni UR / DR (Ahrefs)
  • SEM (na podstawie Semstorm)
  • Dane z Senuto
  • Unikalni użytkownicy
  • Trust Flow (Majestic)
  • Typ domeny
  • Inne ograniczenia narzucane przez wydawców.

Na koniec pozostaje parametr, który bardzo ogranicza wybór miejsca publikacji – tj. cena przewidziana w budżecie na publikację.

Oprócz powyższych parametrów mogą zastać narzucone dodatkowe warunki do spełnienia wynikające z parametrów konkretnej kampanii lub przyjętej strategii content marketingowej np.:

  • Citation Flow
  • Rankujące wyrażenia
  • Grupa docelowa
  • Stosunek liczny podstron do linków zewn.(liczby domen)
  • Długość promocji
  • itp.

Powiązane artykuły

Przewiń do góry