Termin realizacji: do 14 dni

Strategia content marketingowa

Cennik przygotowania strategii content marketingowej

640 Sprawdź konfigurację lub dodaj opcje dodatkowe

Cena netto (+VAT 23%)

Opcje w cenie

  • Opracowanie strategii content marketingowej

    Co otrzymasz w podanej cenie?

    • Szczegółowy opis działań content marketingowych, jakie powinna podjąć Twoja firma,
    • Przedstawienie propozycji wyboru kanałów social media, na których warto prowadzić profile marki,
    • Analizę opłacalności prowadzenia bloga na stronie firmowej lub na zewnętrznej domenie,
    • Wstępny zarys bloga firmowego, ze wskazaniem pożądanej tematyki oraz częstotliwości publikacji.
    • W cenie 4h pracy specjalisty

Potrzebujesz czegoś innego?

Wybierz usługę poniżej i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Nie wiesz co wybrać?

Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.

Darmowa konsultacja

Chcesz, żeby o Twojej firmie się mówiło? Wolisz pozyskiwać klientów, którzy są zdecydowani na zakup Twojego produktu i są skłonni zapłacić za niego więcej niż u konkurencji? Wypróbuj content marketing! Opracujemy dla Ciebie strategię działań!

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Wiesz, że content marketing to najlepszy sposób na to, aby zwrócić uwagę na swój biznes bez pomocy krzykliwych form reklamy

Wydałeś już sporo pieniędzy na reklamę, ale Twoja firma wciąż nie ma rozpoznawalnej marki

Nie wiesz, czy warto prowadzić blog, publikować artykuły sponsorowane, a może aktywnie działać na Facebooku

Masz ograniczony budżet i chcesz wiedzieć, że każda złotówka będzie wydana z sensem

Opis usługi: Content marketing to coś zupełnie innego niż zwykła reklama. Ta strategia polega na dostarczaniu wysokiej jakości treści, głównie w przestrzeni Internetu, które trafią do odbiorców wstępnie zainteresowanych branżą, produktami i usługami firmy. Wtedy po raz pierwszy zetkną się z jej marką.

Jeśli treść będzie merytoryczna, ciekawa i godna przekazywania dalej (np. za pośrednictwem mediów społecznościowych), firma zacznie być rozpoznawalna, a klienci obdarzą ją zaufaniem. Będą wybierać jej produkty nie dzięki reklamie, ale silnej marce. To ogromny atut.

Działania content marketingowe należą do najtańszych w relacji do zysków wizerunkowych. W zależności od budżetu możesz zdecydować się na np. tylko prowadzenie bloga lub profilu na Facebooku. Jeśli masz więcej środków, dołóż do tego formaty graficzne i audiowizualne.

Koszt opracowania strategii wynosi 25% założonego budżetu – nie mniej niż 450 złotych netto.

Strategia to punkt wyjścia. Jeśli do tej pory nie prowadziłeś działań content marketingowych, zacznij od zakupienia tego produktu.
Zobacz także: o startegii content marketingowej→

640

Cena netto (+VAT 23%)