Brief - opracowanie TEKSTÓW

Wypełniony brief prosimy przesłać na nasz e-mail: soluma@soluma.pl. Dokładnie wypełniony brief pozwoli zrealizować projekt dokładnie z Państwa oczekiwaniami.

  • Pobierz brief →
    Spakowane pliki w archiwum ZIP - do wyboru w formacie Ms Word (do edycji) lub PDF (do wydruku)


Dodatkowe informacje:
linia


Treść briefu (wyżej do pobrania)
linia

Wytyczne do opracowanie treści / haseł reklamowych

1. Proszę się nam przedstawić: nazwa firmy/imię i nazwisko, profil działalności:
2. Jaka jest Państwa grupa docelowa? Kim jest Państwa „idealny klient”?
3. Jaką tematykę ma zawierać tekst? Czy chodzi o konkretny produkt? Jeśli tak, proszę go krótko opisać:
4. Jaką objętość ma mieć tekst (liczba znaków, liczba stron A4 zapisanych czcionką TNR 12):
5. Jakie są potrzeby Państwa klienta? W czym Państwa produkt ma mu pomóc?
6. Czy Państwa produkt/oferta ma konkurować ceną, jakością, a może dostępnością?
7. Jakie są Państwa wymagania językowe? Proszę zaznaczyć:

Język oficjalny

 

Język młodzieżowy

 

Język potoczny

 

Język urzędowy

 

Pastisz i ironia

 

Humorystyczny

 

Naukowy

 

Inny: Prosimy opisać jaki:


8. Czy tekst ma zostać napisany:

Bezosobowo

 

Z użyciem zwrotów typu „Ty”, „Wy”, „Państwo”

 

Język potoczny

 

9. Czy tekst ma powstać w oparciu o zdobyte przez copywritera informacje?
10. Czy życzą sobie Państwo, aby tekst został wzbogacony o elementy graficzne (zdjęcia, diagramy, wykresy, tabele)?
11. Proszę wymienić kilka luźnych skojarzeń związanych z Państwa firmą:
12. Inne uwagi:

Dziękujemy za poświęcony czas.
To zaowocuje podczas naszej współpracy!           

 

FAQ

Portfolio grafika

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.