Brief - LOGO

Dokładnie wypełniony brief pozwoli zrealizować projekt dokładnie z Państwa oczekiwaniami. Prosimy pobrać brief i przesłać na nasz e-mail: soluma@soluma.pl.

  • Pobierz brief →
    Spakowane pliki w archiwum ZIP - do wyboru w formacie Ms Word (do edycji) lub PDF (do wydruku)


 

Dodatkowe informacje
linia

 

Treść briefu (wyżej do pobrania)
linia

A. Wersja logo – opcja do wyboru:

1. Trzy projekty do wyboru - 899 zł netto:
2. Pięć projekt
ów do wyboru - 1399 zł netto:
3. Inna - więcej projekt
ów do wyboru:
Prosimy podać ilość oczekiwanych projektów: oraz planowany budżet (min. 1400 zł netto, informacja o budżecie pozwoli nam dostosować wycenę / projekt do budżetu)

B. Pliki dla zamawiającego – opcja do wyboru:

1. Plik końcowy: 1 plik PDF (1.4) wielostronicowy - w cenie
2. Pliki 24 szt, różne formaty: 200 zł netto:
 

C. Wytyczne do projektu

Budowa logo: Logo może występować w wersji

  • sygnet + nazwa + slogan
  • nazwa
  • nazwa + slogan
  • sygnet + nazwa

budowa logo


1. Nazwa używana w logo:

2. Solgan:
Slogan firmowy - czy będzie używany wraz z logo czy osobno?

3. Cechy logo:
Cechy logo*, np.: eleganckie, poważne, minimalistyczne, zabawne, słodkie, stylowe, bezpieczne, kobiece, męskie, lekkie, ciężkie, korporacyjne, kolorowe, stonowane, tanie, dynamiczne

4. Kolorystyka:
Preferowana kolorystyka

5. Sygnet
Czy logo powinno składać się wyłącznie z typografii czy również sygnetu (znaku graficznego występującego np.: przed logo, nad logo) ?

6. Preferencje
Prosimy o wskazanie projektów logo, które się Państwu podobają i dlaczego:
(a) z naszego portfolio: https://soluma.pl/portfolio#portfolio-Projekty-logo  
(b) oraz inne dowolne:

7. Inne uwagi:
 

Usługi  dodatkowe (tak/nie):

1. Identyfikacja wizualna:
Czy wraz z logo powinna zostać przygotowana identyfikacja wizualna materiałów reklamowych? Np.: wizytówka, papier firmowy, teczka firmowa, papeteria do e-mail, etc.

2. Księga znaku (cena w zależności od wytycznych) - od 1000 zł netto:
 

Dodatkowe informacje:
1.Informacje o firmie, rodzaju działalności (charakterystyka, misja firmy, oferta, struktura, siedziby, odziały):
2. Charakterystyka produktu i marki (cechy pozycja na rynku, rodzaje , odmiany, czym się produkt wyróżnia, gdzie i kiedy się sprzedaje):
3. Grupa docelowa (do kogo ma trafić produkt):
4. Cele (jaki cel chcą Państwo osiągnąć poprzez logo):
5. Opis rynku i konkurencji (charakterystyka, trendy na rynku, głowni gracze, działania konkurencji):
6. Inne uwagi:
 

Dziękujemy za poświęcony czas.
To zaowocuje podczas naszej współpracy!           

 

FAQ

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.