Wybierz usługę i dodaj ją do koszyka a następnie wyślij koszyk do konsultacji. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły.
Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)
Skontaktuj się i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.
Startujesz z niewielkim biznesem i nie masz dużego budżetu na promocję? Doskonale to rozumiemy! Z myślą o przedsiębiorcach, takich jak Ty, przygotowaliśmy najlepszą na rynku ofertę stworzenia profesjonalnej strony internetowej w standardzie Mikro. W cenie zaledwie 49 złotych netto otrzymasz gotową witrynę, która od razu będzie pracować na wizerunek Twojej firmy i pozwoli Ci pozyskiwać klientów za pośrednictwem Internetu.
Zalety tego rozwiązania:
Proste rozwiązania są lepsze niż żadne
Wielu drobnych przedsiębiorców popełnia duży błąd zwlekając z uruchomieniem własnej strony internetowej. Sądzą, że lepiej jest poczekać z promocją wizerunku marki, aż pojawią się pierwsze poważne zlecenia. Warto sobie jednak zadać pytanie: jak klienci mają się dowiedzieć o istnieniu firmy, skoro ta nie funkcjonuje w sieci, nie pojawia się w wyszukiwarce Google, nie dzieli się informacjami o sobie w najbardziej oczekiwany sposób, czyli za pośrednictwem Internetu?
Efekt zwlekania bardzo często jest taki sam: firma nie pozyskuje klientów, przedsiębiorcę dotyka frustracja, pojawiają się problemy finansowe, aż w końcu biznes znika z rynku.
Dlaczego tania strona to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie?
Wybierając tę ofertę osiągasz podwójną korzyść: nie angażujesz dużych środków, a jednocześnie od razu zaczynasz funkcjonować w Internecie, czyli tam, skąd firmy najczęściej pozyskują dziś klientów. Zapomnij o systemie poleceń i szczęściu – to nie działa. Od początku prowadzenia działalności, nawet bardzo małej, musisz dbać o rozpoznawalność i widoczność marki w sieci.
Wybierz tanią stronę, jeśli:
Interesuje Państwa bardziej rozbudowana wersja strony internetowej? Sprawdź cennik stron internetowych →
Dla kogo tak naprawdę jest tania strona internetowa?
Ze stronami internetowymi jest trochę tak jak z samochodami. Możemy wyróżnić segment premium, klasę średnią i budżetową. Chodzi przecież o to, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie, przede wszystkim na miarę swojego portfela. Zgodnie z tym rozumowaniem w Soluma Interactive zaproponowaliśmy naszym klientom bardzo tanią stronę internetową w wariancie Mikro Biznes. Jest to oferta skierowana do stosunkowo wąskiej grupy docelowej. Sprawdź, czy się w niej znajdujesz.
Dla osób, które i tak nie zwiększą swojego budżetu
W naszych artykułach często zwracamy uwagę na to, że zakup taniej usługi marketingowej – a taką jest zaprojektowanie strony internetowej Mikro Biznes – to dobra propozycja dla przedsiębiorców, którzy dziś dysponują niskim budżetem, ale w przewidywalnej przyszłości planują go zwiększyć.
Lata działalności na polskim rynku nauczyły nas jednak, że są przedsiębiorcy, którzy choćby dysponowali potężnym budżetem, to i tak nie przeznaczą go na świetną stronę www. Po prostu nie widzą takiej potrzeby i zawsze wybiorą tanie rozwiązanie. To taki nawyk, zwłaszcza widoczny u przedsiębiorców ze starszego pokolenia.
Dla przedsiębiorców, którzy wcale nie chcą mieć strony, ale skoro muszą…
Może trudno to zrozumieć, ale naprawdę nie brakuje przedsiębiorców niewidzących żadnego sensu w posiadaniu firmowej strony internetowej. Często natomiast słyszą od swoich dzieci czy współpracowników, że jednak na pewnym etapie rozwoju biznesu warto taką witrynę mieć.
Czyli: przedsiębiorca kupuje coś, czego nie rozumie, w co kompletnie nie wieży, ale robi to dla świętego spokoju. Można się łatwo domyślić, że taki przedsiębiorca nie wyda na stronę więcej niż „mało”. To do takich osób jest skierowana oferta produkcji bardzo taniej, prostej strony www.
Dla tych, którzy nie planują inwestować w marketing internetowy
Jeśli z góry zakładasz, że nie zbudujesz budżetu marketingowego przeznaczonego stricte na działania online, ponieważ i tak pozyskujesz klientów tradycyjnymi kanałami, to rzeczywiście inwestowanie w znakomitą, rozbudowaną, autorską stronę www trochę mija się z celem.
W takiej sytuacji potrzebujesz po prostu wizytówki internetowej, która pozwoli znaleźć Twoją firmę w sieci tym nielicznym klientom pozyskiwanym online. Za taką witrynę nie ma sensu przepłacać i można tutaj postawić na tanią, szablonową stronę-wizytówkę.
Dla klientów, którym przede wszystkim zależy na czasie
Zaletą taniej strony internetowej dla firmy jest nie tylko niska cena, ale również bardzo krótki czas jej wykonania. Nie chcemy zdradzać zbyt wiele z naszej „kuchni”, natomiast faktem jest, że strona Mikro Biznes może być gotowa nawet w ciągu kilku do kilkunastu dni. To istotna różnica w porównaniu ze stronami autorskimi, projektowanymi na indywidualne zamówienie.
Stąd zauważamy, że opcja taniej strony internetowej budzi spore zainteresowanie wśród tych przedsiębiorców, którym bardzo zależy na czasie, którym się spieszy, ponieważ np. chcą lada moment złożyć ofertę i wiedzą, że potencjalny klient postanowi sprawdzić ich w sieci.
Kiedy tania strona internetowa dla firmy ma sens?
Strona internetowa to wizytówka firmy w sieci. Już z tego powodu nie warto o niej myśleć w kategoriach czegoś, na czym należy oszczędzać. Wiadomo jednak, że w życiu przedsiębiorcy są lepsze i gorsze momenty. Jeśli aktualnie dysponujesz mocno ograniczonym budżetem, to nic dziwnego, że rozważasz zakup taniej strony internetowej dla Twojej firmy. Okazuje się, że jest szereg sytuacji, w których takie rozwiązanie może mieć sens. Kilka z nich omawiamy w naszym artykule.
Potrzebujesz strony „na chwilę”
Być może już planujesz większe inwestycje w Twój biznes i wiesz, że za np. rok zamówisz zupełnie nową, w pełni unikalną i rozbudowaną stronę internetową. Nie chcesz jednak rezygnować z obecności w sieci i na ten moment jest Ci potrzebna prosta, funkcjonalna, a przy tym tania witryna. Taka opcja jak najbardziej jest warta rozważenia, o ile rzeczywiście w niedalekiej przyszłości zainwestujesz w coś znacznie lepszego.
Chcesz szybko wprowadzić swoją firmę do Internetu
Widzisz duży potencjał w pozyskiwaniu klientów z Internetu, a nie masz czasu, aby przez kilka tygodni monitorować prace nad powstaniem autorskiej strony dla Twojej firmy? W takim razie rozważ zamówienie taniej witryny, która może być gotowa nawet w ciągu kilku dni.
Dopiero startujesz z biznesem i nie wiesz, co z tego wyjdzie
Jeśli jesteś początkującym przedsiębiorcą, który dysponuje bardzo skromnymi środkami na start, to przeznaczanie ich w całości na nową stronę internetową może być przerostem formy nad treścią – zwłaszcza, gdyby miało Ci zabraknąć funduszy na pozostałe elementy brandingu (w tym logo i chwytliwą nazwę). Tutaj dobrze będzie podzielić budżet i zamówić niekoniecznie najdroższe, natomiast poprawne usługi marketingowe niezbędne na samym starcie w biznesie.
Alternatywą jest tylko wizytówka Google lub profil na Facebooku
Jeśli masz do wyboru: albo tania strona internetowa albo tylko wizytówka Google/profil marki na Facebooku, to zawsze lepszym rozwiązaniem będzie ta pierwsza opcja. Własna strona pozwoli Ci od razu budować rozpoznawalność marki w sieci, inwestować w pozycjonowanie, a z czasem można ją również zmodyfikować i dopasować do wizerunku rosnącej w siłę marki.
Strona nie będzie podstawowym kanałem promocji oferty Twojej firmy
Jeśli działasz w takiej branży, która bazuje na pozyskiwaniu klientów z polecenia, ma ograniczony zasięg tylko do najbliższej okolicy i mocno stawia na osobiste kontakty z klientami, to rzeczywiście strona internetowa będzie raczej tylko dodatkiem, wizytówką przedsiębiorstwa w sieci. W takiej sytuacji prosta, niedroga i estetyczna witryna powinna w zupełności wystarczyć – a przynajmniej na tym etapie budowania biznesu.
Jeśli znajdujesz się w którejkolwiek z omówionych sytuacji, to jak najbardziej możesz rozważyć zamówienie taniej strony internetowej dla Twojej firmy. Ceny najtańszych, a nadal profesjonalnych witryn, zaczynają się od kilkuset złotych z opcjami dodatkowymi (m.in. hosting, teksty, certyfikat SSL czy rejestracja domeny).
Tania strona internetowa dla firmy – czego możesz oczekiwać?
Nie ma co ukrywać, że cena jest jednym z najważniejszych kryteriów wyboru produktów i usług. Podobne podejście mają również polscy przedsiębiorcy, którzy w obliczu drastycznych podwyżek cen nośników energii, wynajmu powierzchni biurowych, paliw i surowców po prostu muszą szukać oszczędności. Zwykle jako pierwszy „obrywa” marketing, którego elementem jest również strona internetowa. W Polsce zauważalnie rośnie zapotrzebowanie na tanie strony internetowe dla firmy, których cena nie przekracza kilkuset złotych. Co można dostać za podobnie niską kwotę? Wcale nie tak mało, jak podpowiada intuicja. Po szczegóły zapraszamy do naszego artykułu.
Strona typu one-page
Przede wszystkim nie oczekuj, że tania strona internetowa będzie jakoś szczególnie rozbudowana. W niskiej cenie możesz otrzymać witrynę typu one-page, czyli jednoekranową. Nie jest oto wada, ponieważ takie strony cieszą się dziś dużą popularnością i są wybierane nawet przez klientów dysponujących bardzo wysokim budżetem marketingowym.
Strona typu one-page to taka, na której wszystkie kluczowe informacje umieszcza się na jednym ekranie, wymagającym scrollowania. Zaletą tego rozwiązania jest fakt, że użytkownik witryny może szybko znaleźć to, po co trafił na stronę, na przykład ceny czy opis oferty.
Kilka zakładek
Strona typu one-page również może zawierać osobne zakładki, po których kliknięciu użytkownik jest przenoszony do odpowiedniej sekcji. Przykładowo: zakładka „Kontakt” od razu przenosi użytkownika do modułu z danymi kontaktowymi czy formularzem. Jest to bardzo komfortowe i cenione przez internautów rozwiązanie.
Pamiętaj natomiast, że niska cena strony internetowej musi z czegoś wynikać, dlatego liczba oferowanych zakładek będzie mocno ograniczona – do zaledwie 2-3.
Strona responsywna
Tutaj uwaga: nie bierz za pewnik, że każda tania strona internetowa dla firmy będzie responsywna. Trzeba to wcześniej sprawdzić, a najlepiej ustalić z wykonawcą witryny. Responsywność, czyli poprawne wyświetlanie się strony na ekranie urządzenia mobilnego (np. smartfonu) jest dziś warunkiem skuteczności przekazu przedsiębiorstwa.
Jeśli użytkownik musi „szczypać” ekran w celu odczytania tekstu na stronie, to uwierz, że prędzej zamknie witrynę i poszuka szczęścia u konkurencji. Tymczasem statystyki pokazują, że już ponad połowa transakcji w Internecie odbywa się za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Formularz kontaktowy
To przydatny element strony internetowej, zwłaszcza w sytuacji, gdy zależy Ci na tym, aby witryna była podstawowym kanałem komunikacji przedsiębiorstwa z klientami – również potencjalnymi. Formularz bardzo ułatwia szybkie wysłanie zapytania ofertowego, dopytanie o szczegóły czy poproszenie o kontakt zwrotny. Można go oczekiwać nawet na taniej stronie internetowej dla firmy.
Estetyczny, choć powtarzalny layout
Musisz sobie zdawać sprawę z tego, że za kilkaset złotych nie da się zaprojektować unikalnego layoutu witryny. Agencja wykonująca stronę po prostu sięgnie po szablon, oczywiście dopasowany do Twojej marki (kolorystyka, umieszczenie elementów identyfikujących Twój biznes, np. logo).
Jak widać nawet tania strona internetowa dla firmy może mieć ręce i nogi, stanowiąc podstawowe narzędzie komunikacji z klientami zainteresowanymi ofertą przedsiębiorstwa. Taka prosta strona stanowi świetną alternatywę dla wizytówki Google czy profilu marki na Facebooku, pozwalając na profesjonalizację wizerunku przedsiębiorstwa i zaistnienie w wyszukiwarce.
Cena netto (+VAT 23%)