Warunki zgłoszenia

Warunki zgłoszeń serwisowych.

Opis zgłoszenia

Uprzejmie informujemy, że jeśli nie otrzymamy precyzyjnych informacji w przypadku zgłoszenia (opis co się dokładnie wydarzyło* – krok po kroku), nie jesteśmy w stanie Państwu pomóc.
W takim przypadku zgłoszenie może zostać zamknięte.

* Szczególnie istotne jest dokładne opisanie tego co się wydarzyło tuż przez zaobserwowaniem problemu. Przykład opisu:
Kliknąłem na „dodaj stronę”, następnie wpisałem tekst , wgrałem zdjęcie, po kliknięciu „zapisz” pojawił się komunikat: treść komunikatu

Nieuzasadnione zgłoszenia

Przed zgłoszeniem prosimy zapoznać się z działem FAQ. W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń serwisowych (problem w komputerze, urządzeniu Klienta, usterka wywołana przez działania klienta, etc.) może zostać pobrana opłata za interwencje w wysokości 120 zł netto / 1h (liczona jest każda rozpoczęta godzina pracy).

Zgłoszenie pogwarancyjne

Zgłoszenia pogwarancyjne są realizowane zgodnie z aktualnym cennikiem usług.

Polityka prywatności

Wysyłając zgłoszenie akceptują Państwo Zasady użytkowania & Polityka prywatności

Zgłoszenie serwisowe