Wsparcie i serwis

Profesjonalna opieka serwisowa.

Zapewniamy pełną obsługę serwisową w ramach świadczonych usług. Wsparcie i serwis dotyczy wszystkich produktów zarówno w czasie okresu gwarancyjnego jak i po nim. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług serwisowych wdrożyliśmy system monitorujący status oraz przebieg zgłoszenia.

Standard

Serwis VIP

0,00 zł /mc
usługa gwarancyjna

390,00 zł /mc
serwis premium

Zgłoszenia serwisowe:

ZGŁOŚ →

Zgłoszenie serwisowe:

ZALOGUJ SIĘ**

Czas reakcji: 24h Czas reakcji: 1h
Wykonanie zgłoszenia: do 9 dni
Wykonanie w dni wolne: nie
Wykonanie zgłoszenia: do 2 dni
Wykonanie w dni wolne: tak
Zgłoszenie tel.: nie
Zgłoszenie na e-mail: tak
Zgłoszenie tel.: tak*
Zgłoszenie na e-mail: tak
Nieuzasadnione zgłoszenie:
120 zł / 1 zgłoszenie
Nieuzasadnione zgłoszenie:
0 zł do 4 /mc
Dedykowane procedury: nie Dedykowane procedury: tak
Gwarancyjna,
usługa standardowa
Umowa serwisowa
zawierana na 12 miesięcy
Zgłoszenie po gwarancji: 120 zł /1h****
Termin wykonania:
do 9 dni (wg kolejki zgłoszeń)
Ilość godzin w pakiecie***: 2
Dodatkowa godzina:
80 zł netto /1h

ZAMÓW SERWIS VIP →

ROZSZERZ USŁUGĘ →


Przed zgłoszeniem prosimy zapoznać się z działem FAQ. Prosimy zapoznać sie z warunkami zgłoszenia.

wsparcie i serwis ar soluma

Usługą Standardową są objęci wszyscy klienci, których obejmuje gwarancja. Usługa VIP jest kierowana do klientów oczekujących podwyższonej dostępności działu serwisowego.


Wszystkie ceny netto (należy doliczyć VAT 23%).

* Dane do kontaktu telefonicznego są zawarte w umowie serwisowej.
** Wszystkie dane do logowania ujęte są w umowie serwisowej.
*** Godziny w pakiecie nie przechodzą na kolejny miesiąc - dotyczy tylko usług nie objętych już gwarancją. W ramach wykonywania usług gwarancyjnych godziny nie są naliczane.
**** Liczona każda rozpoczęta godzina pracy.


 

Wsparcie i serwis

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.