Warunki zgłoszeń serwisowych

Zapewniamy pełną obsługę serwisową w ramach świadczonych usług. Wsparcie i serwis dotyczy wszystkich produktów zarówno w czasie okresu gwarancyjnego jak i po nim. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług serwisowych wdrożyliśmy system monitorujący status oraz przebieg zgłoszenia.


Opis zgłoszenia

W przypadku przekazania w zgłoszeniu nieprecyzyjnych informacji, serwis nie będzie w stanie udzielić pomocy i zgłoszenie może zostać zamknięte.

W zgłoszeniu należy umieścić opis wykonanych czynności – krok po kroku, szczególnie istotne jest dokładne opisanie czynności wykonanych przez wystąpieniem problemu.

Przykład opisu: 

Kliknąłem na „dodaj stronę”, następnie wpisałem tekst, kliknąłem na "Wgraj zdjęcie", wybrałem zdjęcie z komputera, kliknąłem "Wybierz" - wgrało się zdjęcie, kliknąłem „zapisz” i pojawił się komunikat: treść komunikatu...


Nieuzasadnione zgłoszenia

Przed zgłoszeniem prosimy zapoznać się z działem Pomoc. W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń serwisowych (problem w komputerze, urządzeniu Klienta, usterka wywołana przez działania klienta, itd.) może zostać pobrana opłata za interwencje w wysokości 120 zł netto / 1h (liczona jest każda rozpoczęta godzina pracy).


Zgłoszenie pogwarancyjne

Zgłoszenia pogwarancyjne są realizowane zgodnie z aktualnym cennikiem usług →.


Polityka prywatności

Wysyłając zgłoszenie akceptują Państwo Zasady użytkowania & Polityka prywatności →

 

 

Zgłoszenie serwisowe

Zgłoś problem z usługami zakupionymi w Soluma Interactive.

Wybierz

 

Pomoc Premium

Możesz otrzymać specjalny status na naszej infolinii – dedykowanego konsultanta oraz ekspresową realizację zgłoszeń. Pakiet dla najbardziej wymagających klientów. Udzielanie pomocy obejmuje zarówno wsparcie dla usług zakupionych w Soluma Interactive jak i w innych firmach.

Wybierz


 


 

Przewiń do góry