Data wpisu: 18.02.2014

Gmail Sponsored Promotions

Reklama bardzo blisko użytkownika

Korzystasz z Gmaila? Jest ogromne prawdopodobieństwo, że Twoi klienci także. Poczta Google jest najpopularniejsza na świecie. Szacunkowo konto Gmail ma prawie miliard ludzi! Dlaczego to takie ważne? Ponieważ można to wykorzystać w celach reklamowych i znacznie zwiększyć skuteczność w docieraniu do klientów, którzy np. nie zauważają klasycznej reklamy w wyszukiwarce. Sprawdź, czym jest Gmail Sponsored Promotions i przekonaj się, dlaczego warto reklamować się w poczcie e-mail giganta.

Jeśli jesteś użytkownikiem Gmaila, to na pewno wiesz, że układ skrzynki odbiorczej jest podzielony na 3 kolumny, z których jedna to „Oferty”. Właśnie tam trafiają wszelkie maile o charakterze reklamowym. Dzięki temu Gmail uchodzi za najlepszą pocztę na świecie, ponieważ doskonale filtruje SPAM i oddziela wiadomości „organiczne” od reklamowych. W skrzynce panuje porządek, a jeśli użytkownik ma ochotę zapoznać się z mailem komercyjnym, to może to zrobić w dedykowanym miejscu.

Reklama w Gmail nie jest pierwszym wyborem dla większości firm, a szkoda, bo jej potencjał jest naprawdę bardzo dobry. Przede wszystkim wiadomości komercyjne trafiają tam, z czego użytkownik codziennie korzysta – do skrzynki mailowej. Jest więc ogromna szansa, że przeczyta treść lub przynajmniej rzuci na nią okiem.

Kolejnym atutem jest to, że reklamy nie są wysyłane w sposób przypadkowy. Google korzysta z dokładności swojego algorytmu, który stale analizuje zachowania użytkownika poczty. Roboty wiedzą, jakie maile najczęściej trafiają do Twojej skrzynki. Jeśli są to np. wiadomości od sprzedawców części samochodowych, to z dużym prawdopodobieństwem w zakładce „Oferty” znajdziesz wkrótce wiadomość reklamową od jakiejś hurtowni motoryzacyjnej.

Google Sponsored Promotions można bardzo dokładnie skonfigurować, kierując reklamę na konkretnych użytkowników pod względem m.in. ich wieku, zainteresowań, używanego urządzenia (desktop, laptop, mobile), języka czy wreszcie słów kluczowych, jakie najczęściej pojawiają się w jego korespondencji (spokojnie, Google nie czyta Twoich maili, wszystko analizują roboty). Dzięki temu reklama jest efektywna i trafia rzeczywiście do osób, które mogą być nią zainteresowane.

Pomożemy Ci uruchomić kampanię reklamową w Gmail. Wybierzemy słowa kluczowe, określimy profil odbiorcy, skonfigurujemy konto AdWords i będziemy na bieżąco raportować o efektach. Skontaktuj się z nami – przedstawimy Ci szczegóły i przygotujemy niezobowiązującą ofertę.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry