Organizacje pożytku publicznego, czyli m.in. fundacje, z reguły nie narzekają na nadmiar środków na reklamę. Muszą się jednak promować, aby móc pozyskiwać fundusze na bieżącą działalność. Pomocną dłoń wyciąga do nich Google, które uruchomiło program Google Grants. W jego ramach organizacja non-profit może uzyskać duże dofinansowanie i za darmo reklamować się w sieci wyszukiwania. Soluma SEM pomoże Ci złożyć wniosek i poprowadzić kampanię zgodnie z wymaganiami Google.
Google Ad Grants jest programem skierowanym wyłącznie do organizacji non-profit, które nie mogą być:
Po złożeniu wniosku i jego weryfikacji Google może przyznać organizacji ogromne środki na darmową reklamę w wyszukiwarce w ramach programu AdWords – 10 tysięcy dolarów miesięcznie. Zgodnie z regulaminem dzienny budżet nie może przekroczyć 330 dolarów, a koszt jednego kliknięcia nie może być wyższy niż 1 dolar.
Ponadto Google stawia konkretne wymagania dotyczące samego prowadzenia kampanii. Konieczne jest założenie konta w usłudze AdWords, logowanie się do niego przynajmniej raz w miesiącu oraz prowadzenie korespondencji z pracownikami Google.
Aby maksymalnie wykorzystać przyznane środki i zwiększyć dzięki nim popularność organizacji, niezbędna jest wiedza z zakresu prowadzenia kampanii AdWords. My ją mamy. Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google i możemy pomóc Twojej fundacji w uzyskaniu dofinansowania, a następnie jego maksymalnym spożytkowaniu. Zgodnie z regulaminem Google Grants organizacje non-profit mogą korzystać z pomocy agencji.
Skontaktuj się z nami, opowiedz nam o swojej organizacji. Przygotujemy plan działania, którego celem będzie poprawa widoczności strony w sieci wyszukiwania, co przełoży się na znaczne zwiększenie wpływów na konto Twojej fundacji.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.