Data wpisu: 18.02.2014

Linki sponsorowane

Czwarta władza reklamy internetowej

Linki sponsorowane to jedna z najskuteczniejszych form reklamy w wyszukiwarce Google i całym Internecie. Znasz je doskonale. To te wyniki wyszukiwania oznaczone zielonym znaczkiem „Reklama”, które praktycznie zawsze wyświetlają się nad wynikami organicznymi.  Wszystko działa w oparciu o program AdWords. Taka forma reklamy ma kluczową zaletę: jest niesamowicie precyzyjna i efektywna. Stworzymy dla Ciebie kampanię linków sponsorowanych i poprowadzimy ją tak, aby przyniosła Twojej firmie maksymalne korzyści.

Wiele osób błędnie uważa, że linki sponsorowane Google wyświetlają się tylko w wynikach wyszukiwania. Tymczasem są nimi także reklamy graficzne na stronach internetowych, reklamy przedstawiające produkty, którymi byłeś kiedyś zainteresowany, reklamy na YouTube. Google konsekwentnie powiększa zasięg AdWords, czego ludzie prowadzący biznes nie mogą lekceważyć.

O reklamie w Internecie trzeba myśleć jak o stole kuchennym. Ma cztery nogi: pozycjonowanie, content marketing, social media i linki sponsorowane AdWords. Usuń którąś nogę, a stół na pewno się przewróci. Dlatego kampania linków sponsorowanych nie może być jedynym działaniem podejmowanym przez firmę. Przy obecnej polityce Google nie można jednak z niej zrezygnować – oczywiście chcąc naprawdę wypromować firmę w sieci.

Poznaj najważniejsze atuty linków sponsorowanych:

  • Linki/reklamy wyświetlają się wyłącznie osobom, które są potencjalnie zainteresowane Twoją ofertą
  • Jest to najefektywniejsza forma reklamy – płacisz wyłącznie za kliknięcie w link, a więc za efekt
  • Możesz ustalić dowolny budżet kampanii – Google nie narzuca progów „od – do”
  • Możesz w każdej chwili zrezygnować z prowadzenia kampanii
  • Efekt jest natychmiastowy – po uruchomieniu kampanii linki do Twojej strony od razu wyświetlają się na pierwszych pozycjach w Google (nad wynikami organicznymi)
  • Większość internautów nie odróżnia linków sponsorowanych od wyników organicznych i traktuje je jako równoważne

Na pewno zastanawiasz się, ile to kosztuje? Cena kampanii jest uzależniona od założonego budżetu (te pieniądze trafiają do Google) oraz od kosztu naszej obsługi. Oczywiście, możesz prowadzić kampanię samodzielnie, jednak szybko dojdziesz do wniosku, że jest to niesamowicie czasochłonne. Wówczas poniesiesz dodatkowe koszty, bo ktoś będzie musiał naprawić błędy (na pewno je popełnisz) i właściwie zoptymalizować kampanię.

Dlatego lepiej od razu powierzyć to specjalistom. Certyfikowanym specjalistom – Soluma SEM. Skontaktuj się z nami i sprawdźmy, co możemy zrobić dla Twojej firmy.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry