Twojego biznesu nie da się opisać jednym słowem. Żadnego się nie da. Dlatego Twoi klienci szukają Cię w wyszukiwarce na różne sposoby. „Rozmawiają” z Google, aby uzyskać wyniki jak najlepiej odpowiadające ich oczekiwaniom. Dlatego Soluma SEM oferuje nowoczesne pozycjonowanie long tail, które przynosi długofalowe efekty bez niepotrzebnego zwiększania budżetu na reklamę.
Przygotowując się do pozycjonowania strony internetowej musimy zacząć od wybrania słów kluczowych. Najważniejsze jest ocenienie konkurencyjności fraz. Wyobraź sobie, że prowadzisz firmę sprzedającą oleje silnikowe. Naturalne wydaje się pozycjonowanie na frazę „oleje silnikowe”, jednak to nie jest takie proste.
Taka fraza jest bardzo konkurencyjna, ponieważ wykorzystują ją setki czy tysiące sklepów. Powoduje to znaczny wzrost kosztu pozycjonowania i wydłużenie całego procesu. Aby tego uniknąć i nie narazić się na zbyt wysokie wydatki proponujemy Ci pozycjonowanie na długi ogon, czyli stworzenie rekomendowanej listy kilkuset lub kilku tysięcy słów kluczowych o niskiej konkurencyjności – np. „polecane oleje silnikowe” czy „oleje silnikowe Trójmiasto”.
Co daje Ci tzw. pozycjonowanie szerokie?
Decydując się na naszą usługę otrzymasz pomoc dedykowanego specjalisty SEO, który skonsultuje z Tobą dobór słów kluczowych na długi ogon i pokaże Ci, w jaki sposób klienci szukają Twoich usług. Jesteśmy pewni swoich umiejętności, które zostały potwierdzone przyznaniem nam Certyfikatu Partnera Google. To najlepsza rekomendacja.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.