Data wpisu: 18.02.2014

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Jak skłonić klienta do zakupu? Trzeba mu powiedzieć o swoim istnieniu.

Ich dokładnej liczby nikt nie zna, ale szacuje się, że w polskim Internecie działa około 20 tysięcy e-sklepów. To skala Twojej konkurencji. Na tym nie koniec, bo rodzimy rynek e-commerce będzie nadal dynamicznie się rozwijać przez co najmniej kilka kolejnych lat. Pozyskiwanie klientów będzie zatem coraz trudniejsze. Czy Twój sklep jest na to przygotowany? Czy masz poczucie, że tych klientów mogłoby być więcej, ale coś powoduje, że nie trafiają do Ciebie? Sprawdzimy to i znajdziemy odpowiedź. Sprawdź, na czym polega profesjonalne pozycjonowanie sklepu internetowego.

Pozycjonowanie sklepu jest dość długim i pracochłonnym procesem. Brzmi banalnie? Ale taka jest prawda i jeśli ktoś obiecuje Ci, że w ciągu miesiąca Twój e-sklep wskoczy do TOP 3 Google na najpopularniejsze frazy, to zwyczajnie Cię oszukuje. Tak się nie da. Nie dziś i nie działając zgodnie z zasadami Google. Soluma SEM ich przestrzega, ponieważ zależy nam na bezpieczeństwie sklepów naszych Klientów i na tym, aby efekty naszej pracy były długofalowe.

Poznaj etapy pozycjonowania sklepu internetowego:

  • Wykonanie audytu SEO zawartości treściowej strony – tworzymy szczegółowy raport, na podstawie którego prowadzimy dalsze działania naprawcze.
  • Optymalizacja treści – każdy opis produktu i kategorii głównej powinien być unikalny, atrakcyjny dla klienta oraz przyjazny wyszukiwarce, dlatego dokonujemy wyboru najbardziej wartościowych słów kluczowych.
  • Instalacja i konfiguracja narzędzi Google – Google Analytic i Google Search Console, dzięki którym możesz stale obserwować postępy, jakie robi Twój e-sklep w wyszukiwarce. Profesjonalna analiza jest podstawą efektywnych działań pozycjonujących!
  • Analiza konkurencji – sprawdzamy działania konkurencji, szukamy słabych stron i opracowujemy strategie jak je skutecznie wykorzystać.

Działamy w rynku e-commerce od lat, 80% naszych klientów to właściciele sklepów internetowych - oprócz analityki internetowej, mamy do zaoferowania usługi optymalizacji konwersji, marketing automation i wiele innych.

Powierz nam swój sklep a zrobimy z niego lidera branży

Pamiętaj, że tylko dobrze wypozycjonowany sklep internetowy może realnie myśleć o podboju swojej branży. Rynek e-commerce jest niesamowicie konkurencyjny i jeśli teraz zostaniesz z tyłu, to za chwilę będzie Ci bardzo trudno odrobić ten dystans.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry