Ich dokładnej liczby nikt nie zna, ale szacuje się, że w polskim Internecie działa około 20 tysięcy e-sklepów. To skala Twojej konkurencji. Na tym nie koniec, bo rodzimy rynek e-commerce będzie nadal dynamicznie się rozwijać przez co najmniej kilka kolejnych lat. Pozyskiwanie klientów będzie zatem coraz trudniejsze. Czy Twój sklep jest na to przygotowany? Czy masz poczucie, że tych klientów mogłoby być więcej, ale coś powoduje, że nie trafiają do Ciebie? Sprawdzimy to i znajdziemy odpowiedź. Sprawdź, na czym polega profesjonalne pozycjonowanie sklepu internetowego.
Pozycjonowanie sklepu jest dość długim i pracochłonnym procesem. Brzmi banalnie? Ale taka jest prawda i jeśli ktoś obiecuje Ci, że w ciągu miesiąca Twój e-sklep wskoczy do TOP 3 Google na najpopularniejsze frazy, to zwyczajnie Cię oszukuje. Tak się nie da. Nie dziś i nie działając zgodnie z zasadami Google. Soluma SEM ich przestrzega, ponieważ zależy nam na bezpieczeństwie sklepów naszych Klientów i na tym, aby efekty naszej pracy były długofalowe.
Poznaj etapy pozycjonowania sklepu internetowego:
Działamy w rynku e-commerce od lat, 80% naszych klientów to właściciele sklepów internetowych - oprócz analityki internetowej, mamy do zaoferowania usługi optymalizacji konwersji, marketing automation i wiele innych.
Pamiętaj, że tylko dobrze wypozycjonowany sklep internetowy może realnie myśleć o podboju swojej branży. Rynek e-commerce jest niesamowicie konkurencyjny i jeśli teraz zostaniesz z tyłu, to za chwilę będzie Ci bardzo trudno odrobić ten dystans.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.