Data wpisu: 18.02.2014

Reklama w sieci reklamowej

Reklamuj się tam, gdzie są Twoi klienci

Sieć reklamowa Google to ogromny obszar Internetu, który pozostaje pod wpływem lub wręcz kontrolą giganta rynku wyszukiwarek. Samo Google twierdzi, że jego strony docierają do ponad 70% internautów. To nie tylko Google.com, ale też m.in. serwis YouTube czy poczta Gmail. Reklamowanie się w sieci reklamowej Google z oczywistych względów jest więc opłacalne. Pomożemy Ci uruchomić kampanię i poprowadzimy ją tak, aby zmaksymalizować zyski w ramach ustalonego budżetu.

Ogromnym atutem reklamowania się w sieci Google Display Network jest elastyczność i możliwość bardzo dokładnego skonfigurowania kampanii tak, aby reklama rzeczywiście trafiała do osób mogących zostać Twoimi klientami. Najczęściej bazujemy na 3 modelach tzw. targetowania reklam:

  • Reklama kontekstowa – na podstawie wybranych słów kluczowych reklama będzie emitowana tylko na stronach, które w jakiś sposób wiążą się z nią tematycznie. Jeśli np. produkujesz okna, to na pewno chcesz, aby reklamę produktu zobaczyły osoby odwiedzające fora budowlane i portale dla budujących dom czy remontujących mieszkanie. Tak to właśnie działa.
  • Reklama behawioralna – bardzo dokładny sposób kierowania reklamy na konkretnych odbiorców. Tutaj najważniejsze jest to, w jaki sposób algorytm wyszukiwarki ocenia użytkownika. Na podstawie zebranych informacji roboty mogą określić, co internauta lubi, czym się interesuje, czy ma dzieci, żonę/męża, jaka jest grubość jego portfela. Dzięki temu reklama będzie trafiać w dużej mierze do osób, które mogą być nią z jakichś powodów zainteresowane. Jeśli sprzedajesz pieluchy, to reklama wyświetli się kobietom, które odwiedzają serwisy parentingowe, a w Ceneo szukają promocji na akcesoria dziecięce.
  • Reklama w miejscach docelowych – w ramach sieci reklamowej Google masz możliwość wskazania konkretnych stron, na których chcesz, aby wyświetliła się Twoja reklama. To wygodne narzędzie, ale sam koszt reklamy będzie nieco wyższy. W zamian jednak możesz określić, że reklama ma być wyświetlana np. na stronie portalu motoryzacyjnego, bo sprzedajesz opony.

Samo skonfigurowanie reklamy w panelu AdWords jest dość skomplikowane, dlatego lepiej zostawić to specjalistom. Soluma SEM to Certyfikowany Partner Google. Znamy Adwords od podszewki, prowadzimy kampanie klientów od wielu lat i wiemy, że nasza praca przyniosła im korzyści. Pora na Ciebie. Skontaktuj się z nami. Porozmawiajmy o szansach, jakie daje Twojemu biznesowi sieć reklamowa Google.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz cennik

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry