Data wpisu: 19.02.2018

Trzy szybkie porady dla reklamujących się firm: na co wydać wolną stówkę?

100 złotych. Mogłoby się wydawać, że to nic. Taka kwota na pewno nie wystarczy na rozpoczęcie jakichś zaawansowanych działań marketingowych, jednak nie oznacza to, że powinieneś ją wydać na głupoty. Nawet dysponując marną stówką możesz zrobić coś pożytecznego dla swojej firmy. Udowodnimy Ci to w naszym poradniku. Masz chwilę? W takim razie poznaj trzy szybkie sposoby na spożytkowanie stu złotych na promocję biznesu.

Artykuł sponsorowany

Stówka w zupełności wystarczy, aby zlecić publikację artykułu sponsorowanego na jakimś portalu tematycznym. Nie będzie to oczywiście potentat rynku, typu Onet czy WP, ale Ty wcale tego nie potrzebujesz. Jak już wielokrotnie przekonywaliśmy, najskuteczniejsze są te artykuły sponsorowane, które publikuje się w miejscach gromadzących grupę docelową. Jeśli sprzedajesz spławiki, to lepszy efekt osiągniesz publikując tekst na małym portalu dla wędkarzy niż na ogólnopolskim kolosie.

Pozostaje jeszcze kwestia napisania takiego artykułu. Tu przydałoby się dołożyć trochę grosza na usługę profesjonalnego copywritera. Sprawdź, ile to kosztuje u nas.

Wpisy na blogu firmowym

Za sto złotych możesz kupić 1-2 świetne wpisy na swój blog firmowy. Dlaczego nie dziesięć? No cóż – wszystko rozbija się o jakość. Nie powstrzymamy Cię przed zleceniem usługi komuś, kto bierze 10 złotych za artykuł, ale nie wróżymy Ci szczególnego zadowolenia z końcowego efektu. Lepiej zacząć od 1-2 naprawdę dobrych wpisów, niż wypełnić blog byle jakim contentem na poziomie gimnazjum.

Pamiętaj jednak, że na jednorazowej inwestycji się nie skończy. Blog firmowy musi być na bieżąco aktualizowany. Postaraj się więc wygospodarować tę stówę każdego miesiąca, a efekty z pewnością się pojawią. Trudno o lepszy pomysł na spożytkowanie zaledwie stu złotych w biznesie.

Stopka maila

Za stówkę nie kupisz zaawansowanego projektu graficznego. Musisz jednak wiedzieć, że w biznesie ogromne znaczenie mają także szczegóły. Jednym z nich jest wygląd Twojej stopki mailowej. Przyjrzyj się jej i zastanów się, czy aby na pewno poprawia ona wizerunek Twojej firmy? Czy odbiorcy wiadomości mogą czuć pełne zaufanie do nadawcy i utożsamiać go z marką, którą reprezentuje?

Profesjonalna stopka maila jest ważnym elementem wizerunkowym. Niestety, bardzo często bagatelizowanym przez przedsiębiorców. Ty nie popełnij tego błędu. Przecież masz do dyspozycji wolną stówkę – to (w przybliżeniu) powinno wystarczyć na prosty, ale przemyślany projekt.

Miało być szybko, więc tu kończymy. Przestań się modlić nad tą stówą. Wydaj ją na coś, co na pewno pomoże Twojemu biznesowi!


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiSoluma Interactive

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz ofertę

Przewiń do góry