Data wpisu: 18.01.2018

Wiesz, że są ważne, a mimo to żałujesz na nie pieniędzy

Biznesowe c’est la vie. Każdy przedsiębiorca, szczególnie na starcie, ma wielkie plany i wyobraża sobie, że podbije branżę. To przecież tylko kwestia czasu. Jednak gdy przychodzi co do czego, nagle okazuje się, że zdecydowana większość zadowala się drobnymi sukcesami, zwalnia tempo, nie ma żadnego planu na dalszy rozwój. Nieodłącznym elementem udanego biznesu jest podejmowanie ryzyka, także finansowego. Brak inwestycji w firmę, a już szczególnie jej wizerunek, gwarantuje problemy i szybkie zniknięcie z rynku. Wymieniamy elementy, które mają ogromne znaczenie dla sukcesu przedsiębiorstwa, a mimo to gros przedsiębiorców żałuje na nie pieniędzy.

Logo

Zastanów się: czy gdybyś mógł wybrać sobie zupełnie nowy garnitur, to wolałbyś elegancki, szyty na miarę i z wysokogatunkowego materiału, czy jednak kupiłbyś go w hipermarkecie? Odpowiedź jest prosta, prawda? W ten sam sposób pomyśl o znaku firmowym. Jeśli będziesz żałować pieniędzy na profesjonalny, kreatywny projekt, to będzie to równoznaczne z pójściem na spotkanie z klientem w garniturze z hipermarketu. Trudno się spodziewać, aby kontrahent potraktował Cię poważnie.

Strona internetowa

Żałowanie pieniędzy na profesjonalną stronę internetową jest – przepraszamy za dosadność – głupie. Witryna jest kluczowym elementem wizerunku Twojej firmy. To na nią w pierwszej kolejności trafi większość Twoich klientów. Jak chcesz ich przywitać? Co chcesz im przekazać? Że mają do czynienia z firmą półamatorską, niedbającą o swoją markę, robiącą wszystko na kolanie?

Nigdy nie żałuj pieniędzy na stronę! Nie musi to być od razu witryna za kilkanaście tysięcy złotych. Profesjonalny serwis www możesz spokojnie mieć nawet za mniej niż 2 tysiące złotych netto – przykład znajdziesz TUTAJ.

Teksty

Strona internetowa musi przekazywać wiedzę na temat Twojej oferty i historii firmy. Tę rolę spełniają oczywiście teksty. Żałowanie pieniędzy na profesjonalną usługę copywriterską jest bardzo złym pomysłem. Musisz pamiętać, że Twoi klienci nie mają czasu, by skupiać się na treści i dociekać, co też autor miał na myśli. Dlatego teksty muszą być bardzo atrakcyjne, chwytliwe, ale jednocześnie merytoryczne. Osobie, która nie specjalizuje się w tworzeniu treści do Internetu, będzie naprawdę trudno osiągnąć taki efekt.

SEO

Profesjonalne pozycjonowanie strony internetowej jest niezbędnym elementem budowania rozpoznawalności Twojego biznesu. Obecnie większość klientów pozyskuje się z sieci, a konkretnie z wyszukiwarki Google. Nie możesz więc żałować pieniędzy na SEO, bo to na pewno odbije się na Twoich obrotach.

Myślisz sobie: „Łatwo napisać. Co mam zrobić, skoro zwyczajnie nie mam pieniędzy na te elementy, bo jeszcze nic nie zarobiłem?” Masz do wyboru dwie opcje: możesz poczekać na pierwsze dochody i w dużej części przeznaczyć je na rzeczone inwestycje. Możesz także skorzystać z gotowego rozwiązania, które gwarantuje Ci posługiwanie się rozpoznawalną marką już od startu. Sprawdź, jakie korzyści daje Ci przyłączenie się do Grupy Soluma.


Autor wpisu:
Grzegorz WiśniewskiCEO Soluma Group

Sprawdź nas!

Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Darmowa konsultacjaZobacz ofertę

Przewiń do góry