Każdy z nas regularnie korzysta z toreb papierowych. Najczęściej otrzymujemy je lub kupujemy w sklepach stacjonarnych. Służą nam do pakowania zakupów i wygodnego przenoszenia ich do samochodu czy do domu. Na co dzień nie myślimy jednak o tym, że trzymając w dłoni torbę papierową chcąc lub nie chcąc stajemy się ambasadorami marki, której logo zostało umieszczone na takim opakowaniu.
To zjawisko od dawna wykorzystują czołowe marki, a w ich ślady powinny pójść wszystkie przedsiębiorstwa, które szukają nowych sposobów na wypromowanie swojego wizerunku wśród potencjalnych klientów. Torba papierowa z nadrukiem świetnie się do tego nadaje. W naszym artykule podpowiadamy, dlaczego warto zainwestować w torby firmowe oraz wyjaśniamy, co należy zrobić, aby zamienić zwykłe opakowanie w efektowny nośnik reklamy.
Kampania zniechęcania nas do korzystania z torebek foliowych przyniosła skutek. Dziś coraz więcej osób albo zabiera ze sobą do sklepu własną torbę wielokrotnego użytku, albo decyduje się na zakup torby papierowej. Wybierając tę drugą mamy poczucie, że robimy coś dobrego dla środowiska, jednocześnie nie rezygnując z wygody.
Czołowe marki oferują w swoich sklepach stacjonarnych wyłącznie torby firmowe z papieru. Wykorzystują w ten sposób fakt, że większość konsumentów obdarza sympatią marki propagujące zachowania proekologiczne. Wprowadzając takie torby do swojego sklepu lub korzystając z nich w innych sytuacjach biznesowych inwestujesz w uatrakcyjnienie wizerunku Twojej marki i wzrost zaufania do niej.
Podstawową zaletą takich toreb jest ich biodegradowalność. Konsumenci o tym wiedzą, dlatego z sympatią podchodzą do marek, które zrezygnowały z foliowych opakowań na rzecz toreb z papieru. To bezcenna korzyść z marketingowego punktu widzenia.
Torby papierowe prezentują się znacznie lepiej od ich foliowych odpowiedników, co także nie jest bez znaczenia. W sklepach stacjonarnych największych marek – również krajowych – od dawna nie zostaniemy uraczeni tzw. foliówkami, ponieważ te budzą wyłącznie negatywne skojarzenia. Co innego torby papierowe, jednoznacznie kojarzące się z ekologią, dobrym gustem, solidnością, estetyką oraz wysoką jakością umieszczonych w nich produktów.
Z perspektywy przedsiębiorcy kluczową zaletą toreb firmowych z papieru jest natomiast to, że oferują one sporą powierzchnię do zadrukowania, dzięki czemu można bardzo łatwo i niedużym kosztem zyskać kolejne, efektowne nośniki reklamy oraz ambasadorów marki w postaci klientów, którzy spacerują z torbą po centrum handlowym, po ulicy, po terenie targów etc.
Aby zamienić zwykłą torbę papierową w nośnik reklamy potrzebny jest odpowiedni nadruk. Największy wpływ na skuteczność takiej formy promocji marki ma projekt graficzny zadruku torby firmowej. Należy w nim uwzględnić nie tylko logo marki, ale także jej slogan, kolorystykę oraz ewentualnie inne informacje, jakie chcemy przekazać potencjalnym klientom (np. adres www).
Projekt zadruku torby papierowej musi spełniać kilka podstawowych kryteriów, mianowicie:
Wiesz już, dlaczego warto zainwestować w torby firmowe z papieru oznakowane elementami identyfikacji wizualnej Twojej marki. Takie opakowania znakomicie sprawdzą się w każdym biznesie sprzedażowym B2C, ale też w kontaktach handlowych, np. podczas targów branżowych czy wręczania upominków świątecznych czołowym kontrahentom.
Torby papierowe z nadrukiem, w tym według indywidualnego projektu, możesz wygodnie zamówić na https://www.drukomat.pl/torby-reklamowe.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.