InPost, właściciel m.in. sieci szalenie popularnych paczkomatów, wprowadził nową usługę, która ma nam ułatwić robienie zakupów online - InPost Pay. Usługa ta, zintegrowana z aplikacją InPost Mobile, pozwala na zarządzanie całym procesem zakupów od wyboru produktu po śledzenie przesyłki, używając jednego narzędzia.
Jak działa InPost Pay?
InPost Pay eliminuje potrzebę korzystania z wielu platform i aplikacji podczas zakupów online. Użytkownicy mogą teraz wybierać produkty w różnych sklepach internetowych bezpośrednio przez aplikację InPost Mobile, zapłacić oraz śledzić swoje zamówienia i przesyłki. W przypadku odbioru w paczkomacie, aplikacja umożliwia zdalne otwarcie skrytki.
Główną zaletą InPost Pay jest przyspieszenie i uproszczenie procesu zakupowego online. Użytkownik nie musi każdorazowo logować się na różne strony internetowe sklepów, wypełniać formularzy dostawy czy szukać e-maili z potwierdzeniem rejestracji.
Aplikacja zapamiętuje preferowane metody płatności i dostawy, co jest szczególnie przydatne przy zamawianiu produktów z różnych źródeł. Dodatkowo, InPost Pay pozwala na rezygnację z zakładania kont w sklepach internetowych, w których użytkownik robi zakupy sporadycznie.
Jak zacząć korzystać z InPost Pay?
Aby aktywować InPost Pay, wystarczy pobrać lub zaktualizować aplikację InPost Mobile, wybrać opcję „zakupy” i następnie włączyć usługę InPost Pay. Po wypełnieniu krótkiego formularza rejestracyjnego, użytkownik może od razu rozpocząć zakupy.
W jakich sklepach można korzystać z InPost Pay?
InPost Pay współpracuje z wieloma popularnymi sklepami online. Lista partnerów jest stale aktualizowana i dostępna w aplikacji InPost Mobile oraz na stronie internetowej InPost.
Sprawdź naszych specjalistów w praktycznym działaniu. Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy - przejrzyj ofertę lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.