Księga znaku Mini

Opracowanie podstawowej księgi znaku.

Termin realizacji: 14 dni
Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

Logotyp to kluczowy element identyfikacji wizualnej marki. Aby w pełni wykorzystać jego potencjał wizerunkowy, musisz wiedzieć, jak prawidłowo stosować logo w działaniach marketingowych. Dzięki temu unikniesz problemów w postaci np. użycia nieodpowiednich kolorów przez drukarnię czy nieczytelności znaku z powodu naruszenia pola ochronnego. Zamów księgę znaku Mini w Soluma Interactive!

Dla kogo?

Księga znaku Mini to bardzo dobre rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy potrzebują podstawowego zbioru informacji na temat znaku swojej marki. Oczekują przy tym bardzo korzystnej ceny oraz krótkiego czasu realizacji. Planują wykorzystywać logo w standardowej komunikacji marketingowej z klientami, np. na drukowanych nośnikach reklamy czy w przestrzeni Internetu.

Co zyskujesz zamawiając księgę znaku w wariancie Mini?

Stworzenie księgi znaku w wariancie Mini obejmuje:

  • Opis znaczenia znaku – projektant dokładnie przedstawia koncepcję, tłumaczy wybór konkretnych rozwiązań graficznych, wyjaśnia również, w jaki sposób znak identyfikuje markę i jej wartości (jest to szczególnie istotne w przypadku minimalistycznych logotypów lub znaków opartych tylko na typografii).
  • Opis budowy znaku – każde logo projektuje się w sposób indywidualny, dopasowany do charakteru marki, co oczywiście wymusza zastosowanie różnych efektów graficznych. Autor wyjaśnia, jakie rozwiązania (typograficzne, przestrzenne itp.) zostały użyte do budowy znaku, co pozwoli wykorzystać te same metody np. przy projektowaniu drukowanych nośników reklamy.
  • Opis zastosowanej kolorystyki znaku – bardzo ważny element księgi znaku. Ta informacja eliminuje ryzyko błędnego odwzorowania kolorów np. przez drukarnię. Nie może dojść do sytuacji, w której logotyp po wydrukowaniu prezentuje zupełnie inną kolorystykę niż w projekcie.
  • Pole ochronne znaku – ten parametr określa, jaki obszar wokół logotypu marki musi pozostać wolny od wszelkich innych elementów graficznych czy chociażby tekstu. Decyduje to o czytelności i atrakcyjności znaku.
  • Wersje monochromatyczną i achromatyczną – wersja achromatyczna pozwala ocenić, w jaki sposób logo prezentuje się po przedstawieniu go w tylko dwóch barwach (czarnej i białej). Jest to bardzo przydatne w sytuacji, gdy zamierzamy umieścić znak na np. czarnym tle.
  • Opis zalecanych rodzajów czcionek, kolorów tła – autor logotypu sugeruje, jakie inne elementy graficzne powinny towarzyszyć logo, by to nie straciło na swojej atrakcyjności i pozostało czytelne. Ta informacja zostanie wykorzystana na etapie projektowania różnych nośników reklamy, np. ulotek, ale także m.in. layoutu witryny internetowej marki.
  • Opis niepoprawnych rodzajów czcionek, kolorów tła – projektant logotypu wskazuje, w jakim otoczeniu graficznym znak prezentuje się źle i przestaje współgrać z charakterem marki. Pozwala to uniknąć poważnych błędów na etapie projektowania materiałów marketingowych, a tym samym chroni przed wyrzucaniem pieniędzy w błoto.


Zamów księgę znaku w wariancie Mini w Soluma Interactive. Gwarantujemy bardzo precyzyjne określenie wszystkich kluczowych parametrów logotypu. Docenisz tę inwestycję w momencie, gdy zlecisz projekt lub wydruk jakichkolwiek elementów komunikacji marketingowej z klientami.

Uwaga: cena nie obejmuje projektu logo, wybierz wersję logo do zaprojektowania →

Zobacz również bardziej rozbudowaną wersję księgi znaku →

Jesteś zainteresowany ofertą? Nie czekaj. Chętnie pomożemy.

Zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności
Dbamy o Twoje dane osobowe dlatego zostaną użyte wyłącznie w celu przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania z witryny i realizacji zamówienia.

Logo, identyfikacja