W czym możemy pomóc?

Brief - warsztaty z klientem

I. Informacje o marce

1. Informacje o firmie, rodzaju działalności (charakterystyka, misja firmy, oferta, struktura, siedziby, odziały):

2. Charakterystyka produktu i marki (cechy pozycja na rynku, rodzaje , odmiany, czym się produkt wyróżnia, gdzie i kiedy się sprzedaje):

3. Grupa docelowa (do kogo ma trafić produkt):

4. Opis rynku i konkurencji (charakterystyka, trendy na rynku, głowni gracze, działania konkurencji):

 

Szkic wywiadu:

1.Czy mamy budować markę (proces długofalowy) czy skupić się na natychmiastowym pozyskiwaniu klientów?

2. Jaki jest planowany budżet na działania marketingowe? (miesięczny, na minimum najbliższe 12 miesięcy)

3. Jakie kanały pozyskiwania klientów dotychczas były stosowane?

4. Czy jest opracowana księga komunikacji językowej?
Czy mamy ocenić sposoby komunikacji z klientami (oferty, komunikację mail, komunikację telefoniczną, itd.)

5. Czy jest opracowana księga znaku?
Czy mamy ocenić elementy identyfikacji wizualnej (logo, www, itd.)

Powiązane artykuły

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry