Organizacja eventów

Wykorzystaj event marketing w strategii promocyjnej Twojej marki.


Dobrze zorganizowany event jest dla firmy tym, czym prywatny wernisaż dla twórcy – świetną okazją do zaprezentowania się przed szerszą publicznością, udowodnienia swojej wartości oraz wypromowania własnej marki. Jeśli do tej pory sądziłeś, że eventy są drogie i zarezerwowane tylko dla korporacji, to… sprawdź, co możemy Ci zaproponować. W Soluma Interactive stworzyliśmy zespół specjalizujący się w organizacji eventów firmowych wszelkiego rodzaju – od małych imprez integracyjnych, przez jubileusze, gale, aż po konferencje i kongresy. Przekonaj się o potencjale event marketingu.

Czym jest event marketing?

Marketing eventowy to nic innego, jak komunikowanie się z grupą docelową marki poprzez organizację wydarzeń. Są one doskonałą okazją do tego, aby zebrać w jednym miejscu osoby potencjalnie lub faktycznie zainteresowane ofertą firmy, zaprezentować się im od najlepszej strony, zrobić na nich świetne wrażenie i zdobyć ich zaufanie.

Na pewno zdarzyło Ci się brać udział w różnego rodzaju imprezach – czy to prywatnych, czy biznesowych. Zauważyłeś, że dużo łatwiej jest wtedy nawiązywać kontakty z innymi uczestnikami? Atmosfera jest nieco luźniejsza, tworzy się przestrzeń do zakulisowych rozmów, ludzie, którzy normalnie wydają się być niedostępni (na przykład prezesi największych firm) nagle są na wyciągnięcie ręki, można się z nimi wymienić wizytówkami. Eventy biznesowe mają moc łączenia, co warto wykorzystać w strategii marketingowej marki.

Event marketing przynosi szereg konkretnych korzyści:

  • wzmocnienie wizerunku marki organizatora wydarzenia,
  • budowanie relacji z klientami, kontrahentami, ale też pracownikami,
  • możliwość zaprezentowania oferty firmy w jednym miejscu i czasie szerokiemu gronu odbiorców, w sposób bardzo atrakcyjny i profesjonalny.

Najpopularniejsze eventy biznesowe

Eventy biznesowe czy firmowe są bardzo szeroką kategorią wydarzeń. Można w niej umieścić imprezy skierowane stricte do kontrahentów, pracowników, mediów, kandydatów do pracy czy obecnych klientów, z którymi chcemy zacieśnić relacje.

Poniżej znajdziesz przykłady typowych eventów biznesowych:

  • konferencje,
  • briefingi prasowe,
  • event otwarcia,
  • gala firmowa,
  • impreza jubileuszowa,
  • impreza integracyjna (team building),
  • incentive travel (wyjazdy biznesowe dla firm),
  • szkolenie,
  • kongres,
  • impreza charytatywna.

Event może być znakomitym narzędziem do kreowania wizerunku marki wśród klientów i kontrahentów biznesowych, ale równie dobrze wśród pracowników. Tych obecnych zmotywuje do jeszcze efektywniejszej pracy, natomiast tym przyszłym udowodni, że Twoja firma jest świetnym, bardzo atrakcyjnym pracodawcą (strategii employer branding).

Już teraz skontaktuj się z nami, opowiedz nam o swojej firmie i oczekiwaniach, jakie masz w stosunku do event marketingu. Na tej podstawie zaproponujemy Ci kilka optymalnych rozwiązań, mieszczących się w Twoim budżecie, ale przede wszystkim najlepiej dopasowanych do specyfiki marki i celu, jaki chcesz osiągnąć.

Przewiń do góry