Czy wiesz, że zdecydowana większość firm mogłaby w tej chwili zniknąć z rynku i nikt nawet by tego nie zauważył? Powodem jest to, że przedsiębiorstwa nie dbają o swój wizerunek i nie inwestują w rozpoznawalność marki.
Ty zrób to inaczej. SEO Wizerunkowe jest polecaną usługą Soluma Interactive skierowaną do przedsiębiorców, którzy nie chcą zginąć w branżowym tłumie i zamierzają naturalnie zwiększyć zasięg marki w wyszukiwarce Google.
SEO kojarzy się przede wszystkim z działaniami na rzecz poprawienia pozycji strony internetowej w wyszukiwarce. Przedsiębiorcy zapominają jednak, że nawet znalezienie się w TOP 3 Google nie gwarantuje zwiększenia sprzedaży, a na pewno nie w dłuższej perspektywie. Potencjalny klient musi czuć zaufanie do marki, dlatego przed skorzystaniem z jej oferty poszuka opinii na jej temat w Internecie – robi tak aż 97% kupujących online!
I tutaj właśnie pojawia się SEO Wizerunkowe. Celem jest zbudowanie pozytywnego, wiarygodnego i profesjonalnego wizerunku marki w sieci. Dzięki temu firma przestaje być anonimowa i może pozyskiwać więcej klientów niezależnie od nakładów na klasyczną reklamę. Chodzi o to, aby klienci trafiali na Twoją markę po wpisaniu w Google merytorycznych fraz kluczowych, podczas czytania wartościowych artykułów czy inspirujących postów w mediach społecznościowych.
Pierwszym krokiem jest wskazanie słów kluczowych, według których potencjalni klienci będą wyszukiwać Twoją markę w Google. Te słowa będą następnie inteligentnie wykorzystywane w różnego rodzaju treściach wizerunkowych publikowanych w sieci:
Bardzo ważnym etapem prowadzenia działań z zakresu SEO Wizerunkowego jest stworzenie listy portali internetowych, blogów i forów, na których warto mówić o Twojej marce. Wybieramy je w oparciu o preferencje grupy docelowej, kierując się nie tylko zasięgiem danego medium, ale także jego zawartością merytoryczną. Chodzi przecież o to, aby nazwa Twojej marki pojawiała się w towarzystwie jakościowej treści, która budzi zaufanie czytelników.
SEO Wizerunkowe daje ogromną przewagę nad konkurencją, która bagatelizuje znaczenie dbania o wiarygodność marki w sieci, skupiając się tylko na pozyskiwaniu płatnego ruchu. Pamiętaj, że najlepszy klient to ten z polecenia. Zarekomendujemy mu Twoją ofertę tak, jakby zrobili to jego znajomi.