SEO Wizerunkowe

Pierwszy krok do poprawienia wizerunku marki w internecie


Czy wiesz, że zdecydowana większość firm mogłaby w tej chwili zniknąć z rynku i nikt nawet by tego nie zauważył? Powodem jest to, że przedsiębiorstwa nie dbają o swój wizerunek i nie inwestują w rozpoznawalność marki.

SEO Wizerunkowe

Ty zrób to inaczej. SEO Wizerunkowe jest polecaną usługą Soluma Interactive skierowaną do przedsiębiorców, którzy nie chcą zginąć w branżowym tłumie i zamierzają naturalnie zwiększyć zasięg marki w wyszukiwarce Google.

Czym dokładnie jest SEO Wizerunkowe?

SEO kojarzy się przede wszystkim z działaniami na rzecz poprawienia pozycji strony internetowej w wyszukiwarce. Przedsiębiorcy zapominają jednak, że nawet znalezienie się w TOP 3 Google nie gwarantuje zwiększenia sprzedaży, a na pewno nie w dłuższej perspektywie. Potencjalny klient musi czuć zaufanie do marki, dlatego przed skorzystaniem z jej oferty poszuka opinii na jej temat w Internecie – robi tak aż 97% kupujących online!

I tutaj właśnie pojawia się SEO Wizerunkowe. Celem jest zbudowanie pozytywnego, wiarygodnego i profesjonalnego wizerunku marki w sieci. Dzięki temu firma przestaje być anonimowa i może pozyskiwać więcej klientów niezależnie od nakładów na klasyczną reklamę. Chodzi o to, aby klienci trafiali na Twoją markę po wpisaniu w Google merytorycznych fraz kluczowych, podczas czytania wartościowych artykułów czy inspirujących postów w mediach społecznościowych.

Co robimy w ramach tej usługi?

Pierwszym krokiem jest wskazanie słów kluczowych, według których potencjalni klienci będą wyszukiwać Twoją markę w Google. Te słowa będą następnie inteligentnie wykorzystywane w różnego rodzaju treściach wizerunkowych publikowanych w sieci:

  • Artykułach sponsorowanych
  • Recenzjach produktów i usług
  • Wpisach blogowych
  • Komentarzach na forach tematycznych
  • Postach w social media

Bardzo ważnym etapem prowadzenia działań z zakresu SEO Wizerunkowego jest stworzenie listy portali internetowych, blogów i forów, na których warto mówić o Twojej marce. Wybieramy je w oparciu o preferencje grupy docelowej, kierując się nie tylko zasięgiem danego medium, ale także jego zawartością merytoryczną. Chodzi przecież o to, aby nazwa Twojej marki pojawiała się w towarzystwie jakościowej treści, która budzi zaufanie czytelników.

Masz 6 powodów, by zainwestować w SEO Wizerunkowe

  • Uprzedzasz działania nieuczciwej konkurencji – to ona często rozsiewa negatywne opinie na temat Twojej marki, co szkodzi jej wizerunkowi.
     
  • Przekonujesz niezdecydowanych – współczesny konsument ma poważne problemy z samodzielnym podejmowaniem decyzji zakupowych. Potrzebuje zachęty, a taką stanowią dla niego znalezione w sieci pozytywne opinie o marce czy konkretnym produkcie.
     
  • SEO Wizerunkowe przynosi TRWAŁE efekty – w odróżnieniu od klasycznego SEO, raz zainwestowane pieniądze zagwarantują Twojej marce stałą obecność na wysokich pozycjach rankingu Google.
     
  • Naturalne opinie i komentarze – SEO Wizerunkowe działa, ponieważ publikujemy treści niemające ewidentnych znamion reklamy. Są więc one wiarygodne dla czytelników.
     
  • Silne wsparcie dla kampanii reklamowej – nawet najlepsza reklama może nie przynieść spodziewanych efektów, jeśli promowana marka nie jest rozpoznawalna i nie ma pozytywnego wizerunku w sieci. Inwestując w SEO Wizerunkowe możesz więc istotnie ograniczyć wydatki na reklamę, bo i tak będziesz pozyskiwać klientów z sieci dzięki ich zaufaniu do marki.
     
  • Google faworyzuje strony, które są pozycjonowane w oparciu o SEO Wizerunkowe.
     

SEO Wizerunkowe daje ogromną przewagę nad konkurencją, która bagatelizuje znaczenie dbania o wiarygodność marki w sieci, skupiając się tylko na pozyskiwaniu płatnego ruchu. Pamiętaj, że najlepszy klient to ten z polecenia. Zarekomendujemy mu Twoją ofertę tak, jakby zrobili to jego znajomi.

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry